امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۶:۱۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21105
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی پوشان پینگ پنگ باز کشورمان در آستانه اعزام به رقابت های بین المللی لهستان در تست های مرکز سنجش شرکت کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مریم جلالی، سولماز رحمن محمدپور، رضوان بهرامی، زهرا علوی، بهاره بابادی وند، فاطمه جمالی فر، غزاله مولا طلب و مهشید اشتری هشت ملی پوش اردو…

     
     
    ملی پوشان پینگ پنگ باز کشورمان در آستانه اعزام به رقابت های بین المللی لهستان در تست های مرکز سنجش شرکت کردند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مریم جلالی، سولماز رحمن محمدپور، رضوان بهرامی، زهرا علوی، بهاره بابادی وند، فاطمه جمالی فر، غزاله مولا طلب و مهشید اشتری هشت ملی پوش اردو نشین تیم ملی تنیس روی میز بانوان را در دو رده سنی نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند که تمرینات خود را در آکادمی تنیس زیر نظرمهناز رجبیان تیم دنبال می کنند.
    گفتنی است که رقابت های بین المللی لهستان چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه به مدت پنج روز برگزار خواهد شد و ملی پوشان کشورمان با دو ورزشکار در رده سنی نوجوانان و سه ورزشکار در رده سنی جوانان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انجام تست آمادگی جسمانی تیم ملی جوانان و نوجوانان دختر"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      سلام از انصاف که دور است از اصول هم دور است که بازیکنان از سفر برسند و ۱۷ در مسابقات لیگ بازی داشته باشند با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای مسابقات لیگ کشور که به خاطر سفر های پیاپی بازیکنان ملی پوش سایر بازیکنان کشور دچار بی برنامگی شده اند… اما خود ملی پوشان عزیز چه کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    تازه ترین اخبار