امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۱:۵۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21133
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر با همکاری هیئت تنیس روی میز شهرستان روانسربه مناسبت آزاد سازی خرمشهر در تاریخ ۵/۳/۹۱ یکدوره مسابقه چند جانبه پینگ پنگ با حضور ۱۹ نفر در قالب چهار تیم از شهرستانهای روانسر ، جوانرود ، ثلاث باباجانی و کامیاران از استان کردستان در سالن تنیس روی میز…

     

    تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر با همکاری هیئت تنیس روی میز شهرستان روانسربه مناسبت آزاد سازی خرمشهر در تاریخ ۵/۳/۹۱ یکدوره مسابقه چند جانبه پینگ پنگ با حضور ۱۹ نفر در قالب چهار تیم از شهرستانهای روانسر ، جوانرود ، ثلاث باباجانی و کامیاران از استان کردستان در سالن تنیس روی میز روانسر بر گزار  کرد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در پایان آقایان مهدی ایازی از شهرستان ثلاث باباجانی ، فردین پیری از کامیاران به ترتیب اول و دوم شدند و همچنین آقایان فریدالدین جواهری و صهیب ابراهیمی مشترکا سوم شدند.
    همچنین در پایان این بازیها با نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا گردید.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "همکاری مشترک تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه وهیئت پینگ پنگ روانسر ستودنی است"
    1. عبدالله مظفری گفت:

      به نام خداوند یکتا
      جناب علوی
      سلام علیکم
      احتراما به استحضار می رسانم که این مسابقات با همکاری خوب و عالی تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر برگزار گردید.که برگزاری چنین مسابقه ای را حاصل افکار مسؤل تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه روانسر که در رأس آن آقای جلیلوند حضور دارند هست.که در پایان از جناب آقای جلیلوند و مرادی وسایر همکارانشان تشکر و قدر دانی را دارم و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را برایشان از خداوند منان خواستارم.
      با تشکر از شما مدیریت محترم سایت

    2. عبدالله مظفری گفت:

      بنام خدا
      جناب علوی با سلام وعرض ادب
      لازم به ذکر است که به نفرات برتر به رسم یاد بود هدایا و حکم قهرمانی اهدا گردید.
      لطفا جهت اصلاح خبر این نکته را هم به متن اصلی خبر اضافه کنید.
      با تشکراز زحمات شبانه روزی شما

    3. باتشکر از زحمات دوست عزیزمان آقای مظفری و سایر زحمتکشان هیئت پینگ پنگ روانسر که در برگزاری این مسابقات همچون مسابقه قبلی سنگ تمام گذاشتند . لازم است به استحضار خوانندگان محترم و همچنین دست اندرکاران پینگ پنگ کشور برسانم که نفرات دوم تا چهارم این مسابقات ورزشکاران شهرستان کامیاران بودند که در مراجعت به شهر خود با تعطیلی باشگاه از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران روبرو شدند. این است جواب ورزشکاران موفق!!!!!!!
      حالا ورزشکاران مظلوم این رشته قصد ادامه تمرینات را درشهرستان سنندج دارند. یعنی هرروز طی نمودن ۱۵۰ کیلومتر مسافت بین این دو شهرستان . مسئولین محترم اگر در این مسیر اتفاقی برای این جوانان بیفتد چه کسی جوابگوست؟

    4. amidi گفت:

      با سلام طی نامه ای از سوی اینجانب (استانداری)به اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید گردید همکاری نمایند

    5. حمید صادقی گفت:

      سلام خدمت جناب عمیدی
      همکاری سپاه با ما بوده است نه فرمانداری یا استانداری.
      ما در اینجا حتی تربیت بدنی هم با ما همکاری نمیکند
      چه برسد استانداری
      ما از سپاه منطقه ممنونیم

    6. عبدالله مظفری گفت:

      به نام خدا
      باسلام خدمت جناب مندومی رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان کامیاران
      وسایر دوستان
      البته این رشته از بس که مظلوم واقع شده که باید یک فکر اساسی بحال این ورزش شود اما این بار این مشکل در یکی از شهرستانهای استان کردستان که مهد پینگ پنگ ایران هست اتفاق میفتد واین کار به نظر شخص من ذلت بار هستش برای پینگ پنگ ایران لذا از مسؤلین پینگ پنگ استان کردستان و فدارسیون جهت عادی سازی تمرین در سالن کامیاران اقدامات لازم را انجام دهندو از تعطیل شدن هیئت کامیاران جلو گیری کنند.
      ضمنا از آقای مندومی و سایر بچه های کامیاران دعوت بعمل میاورم با توجه به فاصله زیاد کامیاران و سنندج جهت انجام تمرینات روزانه خو از سالن ما در شهرستان روانسر استفاده کنند.امیدوارم جناب مندومی در خواست ما را رد نکنند و برای تمرین با بچه های روانسر تشریف بیرند چونکه ما هم خوشحال می شویم.
      با تشکر

    7. حمید صادقی گفت:

      خدمت آقای مظفری سلام دارم
      برای بنده بسیار جالبه که همه در این سایت از نقش خودشون برای انجام یک کار خیر وانجام شده تعریف میکنند یا آن را ذکر میکنند بجز نقش بسیار برجسته جناب علوی که انصافا در پینگپنگ ایران کولاک کرده است.
      اگر این سایت و ایده ها ونوشته های آقای علوی نبود وهمین محل برای کری خوانی ما فراهم نشده بود حالا کجا بودیم؟
      من به نوبه خودم از سرور عزیزم آقای علوی برای ایجاد این سایت وحقیقتا ایجاد یک انقلاب در پینگ پنگ کشور تشکر میکنم قدر شناس شما هستم.خدا شما را برای ما خفظ کند.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        برادر صادقی با سلام
        احتراما؛تمنا دارم از اینگونه تعاریف و تمجیدها اکیدا پرهیز گردد.
        با تشکر

    8. عبدالله مظفری گفت:

      جناب آقای صادقی
      با سلام
      هدف شخص من از قراردادن چنین کامنت هایی تعریف وتمجید کردن از خود ( به کلی خود ستایشی)نیست با توجه به اینکه بارها بنده و سایر بازیکنان روانسر جهت تمرین کردن به بچه های کامیاران زحمت میدادیم و آنها تا ساعت ۱۲شب بخاطر ما داخل سالن می ماندن حال با توجه به تعطیلی سالن آنها این حقیر چگونه میتوانم ببینم که دوستان صمیمی من بابت نداشتن تایم تمرین ناراحت هستند.پس این هدف چیزی جزء وظیفه نیست هم چنان که به بچه های جوانرود هم گفته ام برای تمرین بیایند روانسر.
      لازم به ذکر است که ابعاد سالن اختصاصی ما ۱۰*۱۸ میباشد.

    9. عبدالله مظفری گفت:

      با سلام مجدد
      ضمنا باید در ادامه مطلبم باید بگویم که ما به نقش جناب علوی واقف هستیم و بارها از طریق تلفن و همین سایت از ایشان تشکر کرده ایم

    10. حمید صادقی گفت:

      آقا مظفری
      سلام دوباره خدمت شما و همه زحمتکشان
      بنده منظورم شما ودیگر زحمتکشان دلسوز نبودید من منظورم با کسانی بودکه میخواهند هر چیزی را به نام خودشان ثبت کنند.
      حیف که آقای علوی بزرگمنش هستند و اجازه تعریف نمیدهند
      من از زحمتهای شما در آن منطقه محروم تشکر میکنم

    11. خسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.افای علوی تعریف و تمجید نیست واقعیتی است که این عزیز بیان کرده.بزرگترین مسائل که در مرکزیت استانهای بزرگ حتی تهران انجام می شود را پس از اتفاق متوجه می شدیم ولی هم اکنون به برکت این سایت همه نقاط ایران اسلامی تحت پوشش و همه افکار بسیار روشن شده که این خود بزرگترین نعمت برای این خانواده ورزشی و کمک به حفظ ارزشها و تمکین به ان است.با تشکر از شما.

    12. محمدرضا از مهریز گفت:

      جناب علوی سلام. تعریف از شما و سایتتان بجاست ….. چرا؟ بخاظر آنکه بنده حقیر و سایر دوستان برای یک لحظه تصور کنند که سایت شما اگر نبود چه میشد؟!!. حرفها و گفته های فنی ، مدیریتی ، انتقادی و ستایشی خود را کجا بیان میکردند؟؟؟ همچنین آگاه یافتن لحطه ای از اخبار و مسایل روز پینگ پنگ و…
      باقیات الصالحاتی برای خود گذاشته اید که خیرش به همه دوستان و شرش به همه ی دشمنان با قی خواهد ماند. خدا عوضتان بدهد.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما،باتشکر از همه دوستان خوب وبامعرفت.
        اینجانب در حال انجام وظیفه هستم.
        از همه شما مجددا تشکر میکنم وتمنا میکنم کمر همت را ببندیم تا وضعیت تنیس روی میز راآرمانی نماییم.
        باتشکر

    13. عبدالله مظفری گفت:

      با سلام دوباره خدمت آقای صادقی
      خدارو شکر فکر کردم که منظور شما شخص من می باشد
      هدف من از بعضی کارها فقط بدلیل عشق و علاقه فراوان به این رشته هست که واقعا مظلوم واقع شده و این کار که این رشته را از مظلومیت نجات دهد همت کل خانواده تنیس روی میز را می خواهد که هرکدام به اندازه خود و در این وسط اینجانب نیز به نوبه خودم در تلاشم که اول از همه مسؤلین ورزش شهرستان و بعد ادارات این شهرستان را آگاه کنم نسبت به این ورزش چونکه خیلی از افراد جامعه که در میان آنها مسؤلین ورزش و ادارات را نیز در خود جای داده ؛ پینگ پنگ را بعنوان ورزش نمی شناسند و این ایده باعث مظلوم شدن این رشته در سطح جامعه گردیده است مخصوصا در مناطق محروم .
      ضمنا جناب صادقی شما اهل کدام شهر هستید.اگه جواب بدید ممنون می شوم.

      با تشکر دوباره از مدیریت محترم سایت.

    14. حمید صادقی گفت:

      سلامی دوباره خدمت آقای مظفری عزیز وگرامی
      بنده دکتر حمید صادقی شاگرد آقای علوی از شهرستان مظلوم شوش هستم که بنحوی همانند شهرستان شما در تنیس روی میز مظلوم واقع شده است.
      هر امری داشته باشید درخدمتگذاری حاضرم

    15. عبدالله مظفری گفت:

      با سلام مجدد
      جناب صادقی
      قبل از هر چیز از آشنایی با شما خوشبختم
      واما در مورد مظلومیت
      در هیچ جای دنیا ظلم تا ابد پا پرجانمی باشد پس مظلومیت این رشته هم روزی پایان می یابد اما با تلاش و همت همه…….انشاالله….

    16. amidi گفت:

      با سلام منظور من مشکل شهرستان کامیاران بود که طی نامه ای به فرمانداری کامیاران و اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان موضوع را متذکر شدم .دست برادران سپاه و هیات روانسر و اقای علوی هم درد نکنه

    17. عبدالله مظفری گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      با تشکر از جناب عمیدی بخاطر تذکر به اداره ورزش وجوانان بخاطر هیئت کامیاران
      اما
      جناب آقایان عمیدی و علوی
      من باب سخنان آقای عمیدی
      قبلا بخاطر مسابقات چند جانبه روانسر در تاریخ ۹۰/۱۲/۵ و به دستور جناب عمیدی قرار شد که دو دستگاه میز چرخدار استاندارد جهانی و همچنین بخاطر در اختیار گرفتن سالن اختصاصی شهرستان یک دستگاه میز استاندارد دیگر ( جمعا ۳ دستگاه میز استاندارد ) به هیئت شهرستان روانسر از طرف فدراسیون و هیئت استان کرمانشاه اهداءشود اما……..
      ضمنا نامه اهدا این میزها در دفتر هیئت و همچنین نزد آقای علوی موجود می باشد.
      با تشکر

    18. amidi گفت:

      با سلام دوستان میدانید که من دیگر مسئولیت ورزشی در فدراسیون ندارم و پیگیری من در استان کردستان بابت مسئولیت شغلی ام بعنوان یکی از کارکنان استانداری است. در مورد میز شهرستان روانسر با دوست گرامی جناب اقای مژگانی در جریان جلسه روسای هیاتها مذاکره کردم و در سهمیه های اتی فدراسیون منظور شده ولی دیگر نمی دانم کی تحویل شود .بنظرم بایستی مجددا از سوی هیات استان پیگیری شود تا فراموش نشود

    19. بنده هم خدمت آقای عمیدی عرض سلام و ادب دارم واز اینکه به مشکل شهرستان کامیاران توجه نمودید بی نهایت سپاسگذارم. امیدوارم که در تمام مراحل زندگی تان موفق باشید.

    20. قابل توجه آقای مظفری : دوست گرامی با سلام و احترام ٍاز ابراز لطف و محبت شما بی نهایت سپاسگزاریم . حتما مزاحم شما و دیگر دوستان خواهیم شد و از تجربیات جنابعالی استفاده خواهیم کرد .


    تازه ترین اخبار