امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۴:۵۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21139
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   ‘حسن جانفشان ‘ تنها نماینده تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشورمان در بازیهای پارالمپیک لندن، بطور جدی در حال تمرین بوده و آماده سفر به فرانسه است تا تجربه خود را ارتقاء دهد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، این ورزشکار خطه ارومیه توانسته برای نخستین بار تنیس روی میز آقایان…

     
    ‘حسن جانفشان ‘ تنها نماینده تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشورمان در بازیهای پارالمپیک لندن، بطور جدی در حال تمرین بوده و آماده سفر به فرانسه است تا تجربه خود را ارتقاء دهد.
     
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، این ورزشکار خطه ارومیه توانسته برای نخستین بار تنیس روی میز آقایان را به این بازیهای معتبر رهنمون کند و با تمرینات مستمر تلاش می کند تا خود را آماده سفر به لندن کند .
     
    مهدی آرمند نیا مربی این ملی پوش روز شنبه در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، درباره وضعیت جانفشان گفت : وی قرار است، در لندن در’ کلاس دو ‘ به مصاف حریفان برود و در این راستا، تمرینات سختی را پشت سرگذاشته است .
     
    وی افزود: قراراست این ملی پوش تنیس روی میز را برای امادگی هرچه بیشتر روز بیست و سوم خردادماه به شهر نانت فرانسه ببریم که طبعا برای او بسیار مفید و موثر خواهد بود.
     
    این مربی ادامه داد: در مسابقات بین المللی نانت، ورزشکاران خوبی حضور می یابند و این برای جانفشان ، بسیار آموزنده خواهد بود و ضریب آمادگی و تجربه او را افزایش خواهدداد.
     
    البته وی پیش از آن در مسابقات آسیایی هنگ کنگ حضور یافت و با رقبای قدر این قاره که در سطح جهانی مطرح هستند، اشنا شد،ولی به هرحال نیازمند آن است که تجربه خود را مضاعف کند.
     
    ارمند نیا درادامه گفت: در بازیهای پارالمپیک لندن، ۱۸بازیکن قرار است در کلاس دو شرکت کنند و جانفشان قابلیت آن را دارد که حتی تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کند .
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تنهانماینده تنیس روی میزایران برای حضور دربازیهای پارالمپیک آماده می شود"
    1. amidi گفت:

      با سلام برای حسن اقا ارزوی توفیق دارم

    2. fariba-ghavamzadeh گفت:

      سلام… موفقیت ایشان موفقیت همه خانواده تنیس روی میز است..متاسفان مطبوعات به اشتباه میگویند ما ۲ نماینده المپیکی داریم. چون اطلاع رسانی ناقص است و چند سال است که فرقی بین المپیک و پارالمپیک نیست..شایدم که ۳ نماینده داریم.موفق باشید

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب. از حسن به حسن اقا. موفق باشید.اگر هوس لندن کردم یه بلیط می خرم میام پهلوت و تشویقتان می کنم .مهم توسعه بود و گرفتن سهمیه و افتخار برای کشور عزیز.که باشد که نباشد واقعا مهم نیست.بخصوص که خداوند همیشه هست و الحمدلله……با تشکر

    4. شریفی گفت:

      با سلام و عرض ادب وآرزوی توفیق برای حسن آقاومربی عزیزش…. خسته نباشید


    تازه ترین اخبار