امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۴:۵۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21209
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تیم بانوان تنیس روی میز نوجوانان و جوانان با اشاره به زمان قرعه کشی مسابقات اوپن لهستان و زمان اعزام تیم ایران گفت: شاید وقتی به محل برگزاری مسابقات برسیم که قرعه کشی انجام شده است و باید بر اساس نتیجه دیدارهای خود را برگزار کنیم. مهناز رجبیان در گفتگو با خبرنگار مهر…

     
    سرمربی تیم بانوان تنیس روی میز نوجوانان و جوانان با اشاره به زمان قرعه کشی مسابقات اوپن لهستان و زمان اعزام تیم ایران گفت: شاید وقتی به محل برگزاری مسابقات برسیم که قرعه کشی انجام شده است و باید بر اساس نتیجه دیدارهای خود را برگزار کنیم.
    مهناز رجبیان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد زمان اعزام تیم تنیس روی میز نوجوانان و جوانان ایران به محل برگزاری مسابقات اوپن لهستان و بلیت تهیه شده برای این اعزام توضیح داد و گفت: براساس نوع بلیت تهیه شده برای سفر به لهستان، حداقل مدت زمان پرواز به این کشور ۱۲ساعت و حداکثر مدت زمان پرواز ۲۰ ساعت خواهد بود.
     
    وی تصریح کرد: در هر دو حالت تیم ایران تهران را به مقصد شهر “گدانسگ” ترک می‎کند. این شهر در فاصله ۴۰ کیلومتری “ویلادسویلا” قرار دارد که به عنوان محل برگزاری مسابقات معرفی شده است و تیم ایران باید این مسافت را با قطار یا اتوبوس طی کند.
     
    سرمربی تیم بانوان تنیس روی میز نوجوانان و جوانان با بیان اینکه صبح روز شنبه به عنوان زمان اعزام به لهستان تعیین شده است و سه شنبه شب نیز قرعه کشی مسابقات انجام می‎شود، ادامه داد: با این حساب و در صورتیکه با بلیت ۱۲ ساعته ایران را ترک کنیم می‎توانیم در جلسه قرعه‎کشی شرکت داشته باشیم در غیر این صورت فقط اخبار این جلسه را خواهیم شنید تا طبق آن دیدارهای خود را برگزارکنیم.

     

    اعضای تیم ملی جوانان اعزامی به رقابتهای لهستان
     
    رجبیان خاطرنشان کرد: هنوز نوع بلیت ما برای سفر به لهستان مشخص نیست و با این اواصاف شاید به جلسه قرعه کشی نرسیم.
     
    وی از وضعیت تیم بانوان تنیس روی میز نوجوانان و جوانان ابراز رضایت کرد و گفت: چند ماهی است که اردوهای این تیم‎ها طبق برنامه ریزی انجام شده به طور منظم و ماهیانه پیگیری می‎شود در حالیکه بازیکنان به خاطر امتحانات درسی خود شرایط سختی برای شرکت دراین تمرینات داشتند اما با این حال تمرینات خود را منظم دنبال کردند.
     
    سرمربی تیم بانوان تنیس روی میز نوجوانان و جوانان با یادآوری اینکه بازیکنان این تیم در آخرین روزهای سال گذشته در مسابقات سلیمانیه شرکت کردند و برای نخستین بار صاحب رنکینگ جهانی و حتی جایزه نقدی شدند، خاطرنشان کرد: حالا تیم ایران مسابقات قهرمانی آسیا (۲۰ تا ۲۴ تیرماه – چین) را در پیش دارد و حضور در مسابقات اوپن لهستان فرصت خوبی است برای آماده‎سازی بیشتر جهت شرکت در رقابت‎های چین.
     
    رجبیان با اشاره به جایزه نقدی هشت هزار دلاری مسابقات اوپن لهستان گفت: خیلی از ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت‌ها به دلیل کم بودن مسافت با ماشین شخصی به لهستان می‎آیند در حالیکه تیم ایران باید مدت زمان زیادی را در پرواز باشد. ما به لهستان نمی‎رویم که جایزه نقدی بگیریم. حضور در این رقابت‎ها به تنهایی برای ما برگ برنده است. دیدار با ورزشکاران شرکت کننده از هر تمرینی مفیدتر است.
     
    وی در بخشی از گفتگو با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: زمانی در عکس‎های تیم های اعزامی تنیس روی میز به مسابقات بین‌المللی، ۱۰ عضو کادر فنی دیده می‎شد و شش هفت بازیکن؛ اما الان اعضای کادر فنی به تعداد نیاز تیم هستند. در فدراسیون تنیس روی میز بریز و بپاش نیست و هزینه‌ها بر اساس نیاز انجام تعیین می‎شوند.
     
    “آیا برای مسابقات چین نیز از بازیکنان اعزامی به لهستان استفاده می‎کنید؟”، سرمربی تیم بانوان تنیس روی میز نوجوانان و جوانان در پاسخ به این پرسش پایانی مهر اظهارداشت: ما برای مسابقات قهرمانی آسیا در چین اجازه داریم به هر یک از تیم‌های رده‎های سنی یک بازیکن اضافه کنیم. بنابراین با تعداد بازیکنان بیشتری به چین سفر می‎کنیم.
     
    به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز نوجوانان و جوانان اوپن لهستان طی روزهای ۱۰تا ۱۴ خردادماه در “ویلادسویلا” برگزار می‎شود.
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مهناز رجبیان:شاید به قرعه‎کشی مسابقات لهستان نرسیم/ در فدراسیون بریز و بپاش نیست/تکمیلی"
    تازه ترین اخبار