امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۸:۳۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21330
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در پایان هر ماه طبق آرای کاربران محترم به تخصصی ترین پرسش و پاسخ هدایایی از قبیل رویه ی راکت و لوازم ورزشی پینگ پنگ از طرف اوشیدا اهدا می گردد . سوال خرداد ۹۱: با توجه به شناخت عوامل استعداد یابی و روانشناسی ورزشی و کودک ، داشتن انگیزه و زمان شروع ،…

     
    در پایان هر ماه طبق آرای کاربران محترم به تخصصی ترین پرسش و پاسخ هدایایی از قبیل رویه ی راکت و لوازم ورزشی پینگ پنگ از طرف اوشیدا اهدا می گردد .
    سوال خرداد ۹۱:
    با توجه به شناخت عوامل استعداد یابی و روانشناسی ورزشی و کودک ، داشتن انگیزه و زمان شروع ، مدت زمان تمرین و تمرینات مستمر و … بسیار تاکید می گردد ، چه عواملی با عث می شود که ورزشکاران ما نمونه خانم اشتری بدون داشتن تمایل اولیه در مدت زمان ۵/۲ سال با پیگیری و راهنمایی پدر راه موفقیت را طی می نماید یا موفقیت خانم خزایی با ۱۸ ماه دوری از مسابقات و تمرینات مستمر  ؟
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پاسخ به سوال به همراه جایزه از طرف اوشیدا"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.۱-اموزش صحیح تر.نسبت به اموزش غلط.
      ۲-خانم خزائی دور بودن ۱۸ ماهه شان با رقبایی که عادتی تمرین می کردهاند هر دو یک نتیجه را داشته و با حد اقل امادگی جسمانی همه دور بودن را جبران و موفق شده اند.حسن ایشان نبوده ضعف در عدم کارسار بودن تمرینات رقبای تمرینی است که مرتبا عادتی تمرین می کرده اند.با تشکر.اگر جایزه نصیب من شد به کمیته اموزش اهدا می کنم.

    2. خیراندیش گفت:

      با درود
      البته نتیجه گیری و رقابت در بخش بانوان راحت تر از آقایان هست؛ یعنی نسبت به آقایان، با تمرین کمتری(با شرایط یکسان) می توانند در سطح کشور مطرح گردند.

    3. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام خدمت دوستان.اولا از نیت خیرتان تشکر میکنم
      واما بعد :
      خیلی از عوامل فنی ، مدیریتی ، روانشناختی، خانوادگی و… موثر هستند اما چیزی که بنده به آن رسیده ام و در جواب سوال شما میتوانم بکویم این است ….” یک درصد استعداد ، نود و نه درصد تلاش و پشتکار آگاهانه “….
      بی منت ، با احترام

    4. fariba-ghavamzadeh گفت:

      یا سلام…یک گلف باز انگلیسی ۱۶ سال زندان بود وقتی امد بیرون در مسابقات شرکت کرد و نفر اول شد ..سوال کردند شما که نه زمین و نه تجهیزات و نه تمرین داشتی چگونه اول شدید؟ گفت عاشق گلف بودم و تمام این مدت در ذهنم گلف بازی میکردم…عشق فراتر از هر قاکتوری سختی های کار را اسان میکند..بعضی وقتها قرعه هم یک کارایی میکند که انهم ناشی از اشتیاق بالا است که قرعه خوب را بر میداریم….و ذهن ما کمک میکند به بهترین انتخاب ها و این یک secret
      است…راز موفقیت

    5. ابری گفت:

      یک عشق قوی + یک پدر بازیکن فداکار +یکمی چشم وهم چشمی +یک پیشانی بلند…

    6. باسلام به نظر بنده انکیزه قوی داشتن عوامل موفقیت است واین انکیزه را هیج کس ۱۰۰درصد به بازیکن نمیتواند بدهد مکر از نزدیکان او باشد و اکر والدین کسی مشوق بازیکن باشد نور علا نور میشود درکشور ما این اصل در همه جا رعایت شده و نتیجه داده خانواده عالمیان ،راهنما ،احدی،لطف الا نسب،و…خیلی هستند بس نتیجه میکریم عامل اصلی و موفقیت خانم اشتری خانواده محتر مشان بودند و انکیز کافی را در او بوجود آوردند‎ ‎.

    7. امیر مجتبی گفت:

      با سلام نظر تمام عزیزان محترم و حکایت از تجارب بالای عزیزان دارد اما به لحاظ انتخاب یک گزینه باید گفت عزیزانی که پشتکار و تلاش زیاد را مورد نظر قرار داده بودند متن سواال حکایت از کم کاری داشت/۲ـ عزیزانی که پیشانی بلندو قرعه ی مناسب را مورد توجه قرار داده بودند باید گفت در مسابقات دوره ای شانس و قرعه کمتر دخالت دارد اما با تمام احترام برای نظرات مفید و فنی تمام عزیزان نظر اول از حسن آقای عزیز که آموزش صحیح تر و عادتی تمرین کردن بازیکنان را مورد توجه قرار داده بودند مقبول تر بوده موفقیت ایشان خواسته ماست.

    8. ابری گفت:

      سلام.خیلی زرنگی دیدی اقای ترکان جایزه اش را بخشیده ایشان را برنده اعلام کردید.بابا تو دیگه کی هستی……………….

    9. amidi گفت:

      با سلام مدتی است از اقاحسن ترکان خبری نیست .امیدوارم در سلامتی باشندو متاسف نباشند


    تازه ترین اخبار