امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۶:۰۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21345
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       در قسمت پسران در گروه ۴ سجاد حسینی با بازیکنانی از آلمان ،سوئدولتونی بازی دارد. ابتدا فردا ساعت ۹ صبح بوقت محلی سجادحسینی برروی میز شماره ۷ با حریف  سوئدی بازی میکند. در بازی بعدی حسینی در ساعت۱۰:۳۰ دقیقه بوقت محلی برروی میز شماره چهار به مصاف  حریفی از کشور لتونی خواهد رفت. حسینی…

     
     
     
    در قسمت پسران در گروه ۴ سجاد حسینی با بازیکنانی از آلمان ،سوئدولتونی بازی دارد.
    ابتدا فردا ساعت ۹ صبح بوقت محلی سجادحسینی برروی میز شماره ۷ با حریف  سوئدی بازی میکند.
    در بازی بعدی حسینی در ساعت۱۰:۳۰ دقیقه بوقت محلی برروی میز شماره چهار به مصاف  حریفی از کشور لتونی خواهد رفت.
    حسینی دربازی آخر گروهی خود در ساعت ۱۲ بوقت محلی روی میز ۱۴به مصاف بازیکن آلمانی می رود.

    سید پوریا عمرانی در گروه ۱۰ قرار گرفته است ودر ساعت ۹ و۱۰:۳۰ و۱۲:۳۰ به ترتیب بر روی میزهای شماره ۱۸و۲۲و۲ با رقیبانی از نروژ اسپانیا واکراین به رقابت خواهد پرداخت.
    محمد حسین بشیری در گروه ۱۱ قرار گرفته است وفردا راس ساعت۹و۱۱و۱۲:۳۰ بر روی میزهای شماره۲۱،۱و۴ بترتیب با حریفانی از روسیه ،لهستان واسلواکی قرار خواهد گرفت.

    درگروه ۲۱ آرمان حاجی ئی راس ساعت۹:۳۰و۱۱و۱۲:۳۰ برروی میزهای شماره:۱۷،۲۱و۲۴ به ترتیب به رقیبانی از کشورهای سوئد وبلاروس و رومانی به رقابت خواهد پرداخت.

    علیرضا ملارجبی در گره ۲۲ قرار گرفته و فردا ساعت۹:۳۰و۱۱و۱۳ بوقت محلی بر روی میزهای شماره:۱۹،۲۲و۳ به ترتیب با حریفانی از نروژوجمهوری چک وپرتقال به رقابت خواهد پرداخت.
    در بخش دختران:

    بهاره بابادی وند در گروه شماره ۲ قرار گرفته وفردا در ساعت ۹:۳۰ و۱۱و۱۳ به وقت محلی بر روی میزهای شماره:۲۲،۲و۵ با حریفانی از کشورهای لهستان وبلاروس و آلمان به رقابت خواهد پرداخت.

    فاطمه جمالی فر در گروه ۳ قرار گرفته و فردا در ساعت۹:۳۰ و۱۱:۳۰ و۱۳ بر روی میزهای شماره :۲۴ و۴ و۷ به ترتیب با حریفانی از کشورهای لهستان،رومانی وروسیه قرار گرفته است.

    رضوان بهرامی در گروه ۸ فردا ساعت:۱۰ و۱۱:۳۰ و۱۳ بوقت محلی بر روی میزهای شماره:۱۰و۱۴و۱۷ به ترتیب به مصاف بازیکنانی از کشورهای :سوئد،لتونی ولهستان خواهد رفت.

    سیده زهرا علوی در گروه ۹ فردا صبح ساعت:۱۰و۱۱:۳۰و۱۳ برروی میزهای شماره :۱۲ و۱۶ و۱۹به ترتیب به مصاف حریفانی از کشورهای:بلاروس ،لتونی و روسیه خواهد رفت.

     
    سولماز رحمن محمد پور در گروه ۱۷ فردا ساعت:۱۰:۳۰ و۱۲ و۱۳:۳۰ بروروی میزهای شماره :۴،و۱۱ به ترتیب به مصاف حریفانی از کشورهای:اسلواکی ،لتونی و مجارستان خواهد رفت.
    گفتنی است در این دوره از بازیها ابتدا رقابتهای انفرادی انجام خواهد شد و بعد از اتمام آن رقابتهای تیمی برگزار می شود.
    لازم به توضیح است که از آسیا فقط دوتیم ایران وژاپن در این بازیها حضور دارند.تیم ژاپن متشکل از سه بازیکن در بخش جوانان پسر است اما کاروان ایران متشکل از ۱۰ بازیکن ملی  پوش در بخش پسران و دختران در رده سنی نوجوانان وجوانان می باشد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش کامل رقابتهای آزاد لهستان/ به روز شده+اصل جدول رقابتها"
    1. ضيايي گفت:

      با سلام و به امید موفقیت برای کلیه عزیزان مخصوصاً سجاد حسینی

    2. محمود ساكياني گفت:

      با سلام
      وقتی تصاویر نوجوانان و جوانان دختر و پسر عزیز کشورم را دیدم بی اختیار، بطرز فوق العاده ای خوشحال شدم و آرزوی موفقیت برای همه آنها آرزو می کنم خصوصا دختران گلمان از خوزستان ، بهاره جان و زهراجان. انشاالله روزی تیم استان خوزستان را با حضور این عزیزان ، قهرمان کشور ببینیم.

    3. نگار گفت:

      با سلام انشا الله و به امیدی خدا تمام بچه ها فردا بازی هاشون رو ببرن


    تازه ترین اخبار