امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۷:۰۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21369
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات بین المللی لهستان از صبح امروز آغاز شد و در نهایت با پایان جدولهای گروهی نتایج ریر بدست آمد: در بخش پسران: ابتدا در گروه ۴ سجاد حسینی با حریفانی از سوئدولتونی و آلمان روبرو شد.حسینی هردوبازی اول را با نتیجه ۳برصفر وبازی سوم خود را با نتیجه ۳بر۱ واگذار کرد ودر گروه خود…

    مسابقات بین المللی لهستان از صبح امروز آغاز شد و در نهایت با پایان جدولهای گروهی نتایج ریر بدست آمد:
    در بخش پسران:

    ابتدا در گروه ۴ سجاد حسینی با حریفانی از سوئدولتونی و آلمان روبرو شد.حسینی هردوبازی اول را با نتیجه ۳برصفر وبازی سوم خود را با نتیجه ۳بر۱ واگذار کرد ودر گروه خود چهارم شد.
    در این گروه بازیکن سوئدی اول شد و بازیکن آلمان دوم و بازیکن لتونی سوم شدند.

    در گروه ۱۰ سید پوریا عمرانی برار حریفانی از کشورهای نروژ،اسپانیا و اکراین قرار گرفت و با غلبه بر این حریفان با اقتدار راهی مرحله بعد شد.
    عمرانی با نتیجه ۳برصفر دوحریف اول خود را شکست داد و حریف اکراینی او از ادامه رقابتها انصراف داد تا بدین ترتیب بعد از عمرانی بازیکنان کشورهای نروژ واسپانیا واکراینبترتیب در رده هیا بعدی قرار گیرند.

    در گروه شماره ۱۱ محمد بشیری برابر بازیکنان کشورهای روسیه ،لهستان واسلواکی قرار گرفت و با واگذاری هر سه بازی از رسیدن به دور بعدی باز ماند.
    بشیری برابر حریف روسی خود ۳بر ۱ بازنده شد و برابر حریف لهستانی ۳بر صفر و برابر بازیکن کشور اسلواکی نیر ۳ بر ۱ بازنده بود.
    در این گروه اسلواکی و  روسیه ولهستان و ایران به ترتیب اول تا چهارم شدند.

    در گروه ۲۱ آرمان حاجی ئی به ابتدا به حریف سوئدی ۳بر یک بازنده شد و در بازی بعدی خود مقابل بازیکن بلاروس در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳بر ۲ این بازی را واگذار کرد. حاجی ئی در بازی سوم خود مقابل بازیکن روسی با نتیجه ۳برصفر این بازی را نیز واگذار کرد.
    در این گروه به ترتیب بازیکنان کشورهای روسیه وسوئد و بلاروس و ایران اول تا چهارم شدند.

    در گروه ۲۲ علی رضا ملارجبی مقابل بازیکن نروژ با نتیجه ۳بر۲ به برتری دست یافت و در مقابل بازیکن جمهوری چک با نتیجه ۳برصفر بازی را واگذار کرد.ملارجبی در بازی سوم خود مقابل بازیکن پرتقال در یک بازی بسیار نزدیک این بازی را با نتیجه ۳بر۲ واگذار کرد.
    در این گروه بترتیب بازیکنان کشورهای پرتقال ،جمهوری چک ،ایران و نروژ اول ا چهارم گروه خود شدند.
    در بخش دختران:

    ابتدا بهاره بابادی وند در گروه ۲ به مصاف بازیکنانی از کشورهای لهستان ،بلاروس و آلمان رفت .بابادی وند برابر بازیکن لهستان با نتیجه ۳برصفر بازی را واگذار کرد و در بازی بعدی خود برابر حریف بلاروسی خود ۳بر۱ بازنده شد.بابادی وند در بازی سوم خود مقابل بازیکن آلمان با نتیجه ۳برصفر این بازی را واگذار کرد.
    در این گروه به ترتیب بازیکنان کشورهای آلمان،بلاروسو لهستان و ایران اول تا چهارم شدند.

    در گروه ۳ فاطمه جمالی فر در بازی اول خود مقابل بازیکن لهستان با نتیجه ۳برصفر شکست خورد.جمالی فر در بازی دوم خود برابر حریفانی از کشورهای رومانی و روسیه با نتیجه مشابه شکست خورد.
    در این گروه بترتیب  بازیکنان کشورهای روسیه، رومانی ،لهستان و ایران اول تا چهارم شدند.

    در گروه ۸رضوان بهرامی دیگر ملی پوش ایرانی برابر سوئد ،لیتوانی ولهستان با نتیجه ۳برصفر شکست خورد.در این گروه به ترتیب بازیکنانی از کشورهای لهستان،لتونی ،سوئدوایران اول تا چهارم شدند.

    در گروه ۹سیده زهرا علوی در بازی اول خودبرابر حریفی از بلاروس با نتیجه ۳بر صفر شکست خود.علوی در بازی دوم خود مقابل بازیکن لتونی با نتیجه ۳بر۱ به برتری دست یافت تا با این برد به جمع رنکینک داران جهان بپیوندد. علوی بازی سوم خود را مقابل حریف قدتمند روسی با نتیجه ۳بر صفر واگذار کرد.
    در این گروه به ترتیب کشورهای روسیه،بلاروس،ایران ولتونی اول تا چهارم شدند.

    در گروه ۱۷ سولماز محمد پور در بازی اول خود برابر حریفی از اسلواکی قرار گرفت و با نتیجه ۳بر۱ شکست خورد.محمد پور در بازی دوم خود بازیکن لتونی و مجارستان را با نتیجه ۳بر ۲ شکست داد اما متاسفانه با گیم شماری در گروه خود سوم شد.
    در این گروه به ترتیب بازیکنانی از کشورهای مجارستان،اسلواکی؛لتونی و ایران اول تا چهارم شدند.
    در این دوره از بازیهای گروهی مطمئنا سولماز محمد پور بدشانس ترین بازیکن بود.
    سید پوریا عمرانی تنها بازیکن ایرانی بود که به مرحله بعد صعود کرد و سیده زهرا علوی بایک برد شیرین مقابل بازیکن لتونی به جمع رنکینگ داران جهان پیوست که به این ترتیب رده تیم ملی جوانان ایران نیز بهبود خواهد یافت.
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین نتایج رقابتهای بین المللی لهستان/عمرانی صعود کرد وعلوی رنکینگ دار شد!"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.این بازیکتان اماده نیستند.۹۰ درصد انها دست گرمی برای بازیکنان خارجی هستند باید فکری اساسی کرد.کمیته فنی بسیار ضعیف و بدون برنامه همل می کند. این کلاه برای سر انها گشاد و مسئول محترم احتیاج به تصمیمی قاطع و تحول در این کمیته لازم است .اجساس می شود امکانات فراهم شده از بین می رود و در حد نام بزرگ ایران در این میادین ظاهر نمی شویم وبازیکنان منتخب تیم ملی اخر راه را انتخاب شدن در تیم ملی می دانند در صورتی که غافل شده اند این اول راه و در حد ایران بزرگ در میادین ظاهر شدن و تسخیر سکوها انتهای راه است .دیگر باید اعضائ کمیته فنی پاسخگو باشند نه توجیه.با تشکر

    2. باسلام و تبریک به بازیکنان خوب کشورمان ونیز تبریک به آقای علوی به خاطر ورود خانم علوی به رنکینک جهانی.


    تازه ترین اخبار