امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۴:۲۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21471
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با پایان یافتن رقابتهای انفرادی و دونفره رقابتهای آزاد لهستان قهرمانان این دوره از مسابقات مشخص شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ابتدا در قسمت انفرادی( CALDERANO Hugo ) ار برزیل برابر (QIU Liang  )از آلمان قرار گرفت و با نتیجه ۴برصفر برنده این دیدار شد وبه فینال رسید. در بازی دیگر این رقابتها( JOUTI Eric …

    با پایان یافتن رقابتهای انفرادی و دونفره رقابتهای آزاد لهستان قهرمانان این دوره از مسابقات مشخص شدند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ابتدا در قسمت انفرادی( CALDERANO Hugo ) ار برزیل برابر (QIU Liang  )از آلمان قرار گرفت و با نتیجه ۴برصفر برنده این دیدار شد وبه فینال رسید.
    در بازی دیگر این رقابتها( JOUTI Eric  ) بازیکن دیگر برزیلی برابر( LAKATOS Tamas )ار مجارستان به پیروزی مشابه ۴برصفر رسیدوبا دیگر هموطن خود فینالیست شد.
    دربازی فینال که به یک ماراتن نفس گیر تبدیل شده بود CALDERANO Hugo برزیلی با غلبه ۴بر۳ برJOUTI Eric دیگر هموطن خود به قهرمانی این دوره از رقابتها رسید.
     
     
    در قسمت انفرادی دختران( SZOCS Bernadette ) ار رومانی برابر (  BALINT Bernadett ) دیگر هموطن خود با نتیجه ۴بر۱ به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.
    در دیگر بازی (  TOMANOVA Tamara ) از جمهوری چک برابر(  POLCANOVA Sofia ) از اتریش با نتیجه ۴بریک بازی را واگذار کرد تا بازیکن اتریشی ورسیه فینال این دوره از رقابتها را برگزار نمایند.

    ریزنتایج و اصل جدول این رقابتها:
     
    در بازی فینال( SZOCS Bernadette ) از رومانی برابر( POLCANOVA Sofia ) از اتریش با نتیجه ۴بر۲  پیروز شد وقهرمان این دوره از بازیها شد.
    در فینال دونفره پسران زوج BAJGER Ondrej CZE / BENES Michal CZE  ازجمهوری چک با تیم دونفره DYJAS Jakub POL / KULPA Konrad POL لهستان به رقابت پرداختند که در نهایت زوج کشور میزبان به قهرمانی این دوره از رقابتها دست یافتند.این مسابقه با نتیجه ۳برصفر به پایان رسید.

     

     

    اصل جدول و ریز نتایج بدین شرح است:در قسمت دونفره دختران زوجSZOCS Bernadette ROU / SCHUH Anja GER آلمانی و رومانی با زوج POLCANOVA Sofia ^ AUT / NAGYVARADI Mercedes HUN از مجارستان و اتریش به رقابت پرداختند که در نتیجه این زوج مجارستان واتریش بودند که به قهرمانی این دوره از رقابتها دست یافتند.این بازی با نتیجه ۳بر۱ به پایان رسید.
     
    اصل جدول وریز نتایج بدین شرح است:
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش کامل نتایج نهایی انفرادی و دونفره رقابتهای آزاد لهستان+تکمیلی"
    تازه ترین اخبار