امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۳:۲۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 2150
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درفاصله بسیار اندکی  مانده به آغاز بازی‌های المپیک، انتظار عمومی از مدیران فدراسیون‌، نظارت دقیق‌تر برعملکرد تیم‌های ملی ومربیان   وفراهم کردن فضایی آرام وبدور از هرگونه تنش برای حضور آبرومندانه در این بازی‌هاست. اوضاع و احوال ورزش  بر خلاف انتظارها نابسامان به نظر می‌رسد و دعواهای گاه و بی‌گاه و تسویه حساب‌های شخصی بین مدیران…

    درفاصله بسیار اندکی  مانده به آغاز بازی‌های المپیک، انتظار عمومی از مدیران فدراسیون‌، نظارت دقیق‌تر برعملکرد تیم‌های ملی ومربیان   وفراهم کردن فضایی آرام وبدور از هرگونه تنش برای حضور آبرومندانه در این بازی‌هاست.

    اوضاع و احوال ورزش  بر خلاف انتظارها نابسامان به نظر می‌رسد و دعواهای گاه و بی‌گاه و تسویه حساب‌های شخصی بین مدیران ورزشی خودنمایی می‌کند. امروز اغلب فدراسیون‌های ورزشی درگیر مجادلات رسانه‌ای بامنتقدانی هستند که بنا به دلایلی پست‌های خود را از دست داده‌اند.

     در این میان انتقادهای تند و تیز ورزشکارانی که از فضای فعلی به ستوه آمده‌اند و هرازگاهی درمحافل خبری سفره دل شان را باز می‌کنند به این اختلافات نگران کننده دامن می‌زند.

    در میان فدراسیون‌هایی که با حاشیه‌های عجیب و خود ساخته دست و پنجه نرم می‌کند، فدراسیون تنیس روی میز است که به‌واسطه حرف وحدیث‌های بحث برانگیز بیشتر در کانون توجه محافل رسانه‌ای قرار گرفته است.

    درست بعداز تاخیر در رسیدگی به اشکالات وبازیهای اراک بود که موج تازه‌ای علیه رئیس فدراسیون  آغاز گردید و دامنه انتقادها از عملکرد او به ملی پوشان   ومربیان وبرخی سرپرستان هیئتها وپیشکسوتان سرایت کرد.

    دود اختلاف نظر و تسویه حساب‌های شخصی درحالی به چشم ورزشکاران و تیم‌های ملی وورزشکاران می‌رود که البته طبق برخی نشانه ها بزودی باید جشن آشتی کنان را برگزار نماییم.

    در حال حاضر فرصت برای مجادلات و بازکردن اختلافات  مناسب نیست و باید بااولویت قراردادن بستن یک تیم قوی و مقدربرای رده های ملی  آقایان وبانوان  در صدد جبران زمانهای به هدر رفته باشیم.که در حال حاضر منطقی ترین روش خویشتن داری و تفاهم بیشتر وسعی در آرامش بخشی در حوزه ورزشی کشور است.

    سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زمان باسرعت درحال گذراست"
    تازه ترین اخبار