امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۳:۳۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21534
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   اولین برد ایران در قسمت تیمی رقم خورد و تیم ملی جوانان پسر ایران توانست با یک برد شیرین مقابل برزیل شگفتی ساز باشد. تیم ملی جوانان ایران با نتیجه ۳بر ۱ تیم قدرتمند برزیل را شکست داد .این برد از آنجا اهمیت پیدا میکند که نفرات اول و دوم انفرادی این دوره از…

     
    اولین برد ایران در قسمت تیمی رقم خورد و تیم ملی جوانان پسر ایران توانست با یک برد شیرین مقابل برزیل شگفتی ساز باشد.
    تیم ملی جوانان ایران با نتیجه ۳بر ۱ تیم قدرتمند برزیل را شکست داد .این برد از آنجا اهمیت پیدا میکند که نفرات اول و دوم انفرادی این دوره از مسابقات از همین تیم بودند.

     
    سیدپوریا عمرانی توانست نفر اول ودوم انفرادی این دوره از رقابتها را شکست دهد.همچنین علیرضا ملارجبی نیز نفر اول انفرادی این دوره از رقابتها را شکست داد.
    اگر سایت فدراسیون جهانی در این ارتباط گزارشی منتشر نکند همانند برخی خبرگزاریهای دولتی که برعلیه وضعیت تنیس روی میز کشور غیرکارشناسی می نویسند بی انصافی را به نهایت رسانده است.
    طی یک ایمیل فوری به یان مارشال مسئول سایت فدراسیون جهانی تنیس رو ی میز این نکته را منتقل کرده ایم! 
    آفرین بر ملی پوشان جوان ایرانی…
    ریزنتایج واصل جدول این دیدار در ذیل آمده است:

     

    در ادامه افتخار آفرنینی وشگفتی سازی تیم ملی جوانان پسر در لهستان ،این تیم توانست در بازی دوم خود تیم قدتمند و یکدست سوئدرا با نتیجه ۳بر۱ شکست دهد و بعنوان تیم اول گروه خود صعود نماید.

    در این دیدار سید پوریا عمرانی هردوبازی خود مقابل بازیکنان قدرتمند و قوی سوئد را شکست داد و ملارجبی نیز یکی دیگر از بردهای شادی برانگیز تیم ملی را کسب کرد.

    ریز نتایج و اصل جدول در ادامه آمده است:

     

      

     
    تیم ملی جوانان دختر ایران در اولین بازی تیمی خود مقابل تیم ملی سوئد با نتیجه ۳برصفر شکست خورد.
    ریزنتایج واصل جدول این دیدار در ذیل آمده است:

    بازیکنان جوان ایران با قرار گرفتن روبروی تیم قدرتمند کرواسی با نتیجه ۳بر صفر شکست خوردند.

    در این رقابت تنها گیم برنده توسط سیده زهرا علوی کسب شد.

    ریز نتایج و اصل جدول در زیر آمده است:

     

     

    بازی سوم تیم ملی جوانان دختر برابر فنلاند با نتیجه ۳بر ۲ بسود فنلاند به پایان رسید.

    در این بازی یک برد سولماز محمد پور و یک برد رضوان بهرامی کسب کردند.

    ریز نتایج واصل جدول در زیر آمده است:

     

     

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج لحظه به لحظه جوانان پسر و دختر در لهستان !!!پسران جوان بازهم شگفتی آفریدند!"
    1. فاطمه رجبی گفت:

      با سلام ،شنیدن این خبر بسیار خوشحال کننده می باشد آفرین به دختران و پسران جوان و نوجوان ایرانی که با رشادت از نام ایران پاسداری می کنند.

    2. خسن گفت:

      ب ادب.خدمتتان عرض کردم این بازیکنان اماده نیستند.چطور می شود بازیکنان برتر انفرادی برزیل و سوئد در تیمی بازنده و در انفرادی برنده باشندواگر معتقدیم انها برنامه منظمی دارند پس اشکال از ماست که بازیکن به حال خود رها و بدون هیچ برنامه و تمرینی علمی راهی مسابقات می شود تا چند روز بر خلاف توانایی هایش ببازد و در تیمی از خلاقیتهایش استفاده کند و برنده باشد انهم نفرات برتر ان تورنمنت را.در صورتی که به بازیکن های بسیار پایین تر از انها در انفرادی باخته است این یعنی بی برنامه بودن.در رابطه با بانوان هم به همین صورت شما ۵ روز انها را در لهستان بیشتر نگه دارید خانم علوی به جای یک گیم دو گیم می گیرد چون طریقه گیم گرفتن و برنامه ای مشخص و اساسی را کار نکرده است.این رشته یک پوئن اشتباه یگ بازیکن یک تیم را سرو ته می کند چه رسد به هیچ برنامه ای برای کل یک مسابقات.باید به جایی از نظر تمرینی و برنامه ریزی و فعالیت و زحمت برسیم که فکر پوئن ۱۰ بازیکنمان را هم برنامه داشته باشیم به کجا می رویم کمیته فنی واقعا چه بگویم.دقت کنید یک نفر در تیمی موفق نبوده کل تیم خوب بازی کرده و این مهم که یک نفر در انفرادی بد نبوده هیچ کس نتیجه نگرفته یعنی کل برنامه اشکال چون اصلا برنامه ای یا تمرینی وجود نداشته و اش شل و قلمکار.با تشکر.

    3. خسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.خانم رجبی عذر می خوام خانمها چطور از نام ایران دفاع و پاسداری شده است . این دفاع و پاسداریه .اگر مقام می اوردند چه جمله ای ماند که برای انها استفاده کنیم.البته انتظاری از انها نیست انچه کاشتیم درو می کنیم ولی جمله شما ایا حل کردن و توجیه بی برنامه گیهای کمیته فنی نیست.چرا….

    4. برارکپور گفت:

      با سلام و تبریک خدمت جامعه ورزشی اللخصوص رشته زیبای پینگ پنگ از خداوند پیروزی همیشگی ورزشکاران و قهرمانان کشور عزیزمان را خواستارم و به مربیان محترم تیم ملی نیز که زحمات زیادی کشیدن تبریک میگم التماس دعا


    تازه ترین اخبار