امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۶:۳۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2171
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بدون شک ورزش به عنوان یک اصل تاثیر گذار دربین جوامع  بشری درحال رشد و شکوفایی است وهمانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ورزش دروازه ورود به معنویت است .ورزش ابزاری است که از طریق آن می توان ، فرهنگ اسلامی را دربین جامعه ترویج نمود . تبادلات فرهنگی میان کشورها از طریق ورزش درشرایطی…

    بدون شک ورزش به عنوان یک اصل تاثیر گذار دربین جوامع  بشری درحال رشد و شکوفایی است وهمانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ورزش دروازه ورود به معنویت است .ورزش ابزاری است که از طریق آن می توان ، فرهنگ اسلامی را دربین جامعه ترویج نمود . تبادلات فرهنگی میان کشورها از طریق ورزش درشرایطی درحال شکل گیری است که ورزش به مثابه پلی برای پیوند این جریان فرهنگی درحال ایفای نقش است واز طریق ورزش است که کشورها به جایگاه  ممتاز اقتصادی در جهان می رسند.
    امروز درحالی ورزش بعنوان یک صنعت در جهان نقش آفرینی می کند که با توجه به رشد چشمگیر آن درکشورها، جزء ۱۰صنعت برتر جهان محسوب می گردد.برگزاری یک رویداد بین المللی ورزشی دریک کشورنه تنها  موجب اشاعه فرهنگ آن کشور به جوامع دیگر می گردد،بلکه باعث رونق اقتصادی آن کشور درسال های متمادی خواهد شد.
    لکن با توجه به اهمیت نقش انکار ناپذیر ورزش در بین جامعه وبه خصوص درمیان نسل جوان کشور ، شایسته است سیاست گذاری های که دراین حوزه انجام می شود بر اساس اندیشه وخرد جمعی صورت پذیرد.دراین راستا بهترین شیوه برای جمع آوری نظرات صاحبنظران واندیشمندان ورزش ،تشکیل حزب ورزش است .
    حزب ورزش……  نه تنها باعث ایجاد حلقه تجمع افراد صاحبنظروتوانمند می گردد، بلکه موجب خلق اندیشه وتفکری می گردد که باعث شکوفایی ورونق ورزش کشورمی شود.پس لازم است حزب ورزش باتشکیل کانون هواداران خود ازمیان آحاد جامعه  عضو گیری ودرراستای اهداف سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی نماید.
    تشکیل حزب ورزش درشرایطی که وزارتخانه  ورزش وجوانان شکل گرفته است، یکی از ضروری ترین نیازها ی ورزش کشورمحسوب می شود. با تشکیل حزب ورزش دغدغه انتخاب وزیری که دارای تمام ویژگی های  احراز پست وزارت ورزش داشته باشد ،از بین خواهد رفت  ودرنهایت از ورود مردان سیاست به صحنه ورزش جلوگیری خواهد کرد .تحقق این امر زمانی میسر است که نمایندگانی از حزب ورزش درمجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند، تا با رایزنی وهماهنگی وهمکاری با نمایندگان دیگرمجلس بتوانند به بهترین گزینه پیشنهادی از سوی ریاست محترم جمهور که از بین کاندیداهای  حزب ورزش  است ،رای اعتماد بگیرند .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "نقطه آغاز تحول ورزش کشورتشکیل حزب ورزش است"
    تازه ترین اخبار