امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۰۱:۰۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21763
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   امروز در لهستان برای تیم ایران غوغایی بود فراموش نشدنی…. رقابتهای تیمی آزاد لهستان در حالی به پایان رسید که تیم ملی جوانان پسر ایران صاحب یک شگفتی نه در تورهای ضعیف منطقه ای  بلکه در قلب اروپا شد. تیم ملی جوانان کشورمان با از پیش رو برداشتن رقیبان قدرتمندی چون برزیل وتیم مشترک جمهوری چک…

     
    امروز در لهستان برای تیم ایران غوغایی بود فراموش نشدنی….
    رقابتهای تیمی آزاد لهستان در حالی به پایان رسید که تیم ملی جوانان پسر ایران صاحب یک شگفتی نه در تورهای ضعیف منطقه ای  بلکه در قلب اروپا شد.
    تیم ملی جوانان کشورمان با از پیش رو برداشتن رقیبان قدرتمندی چون برزیل وتیم مشترک جمهوری چک و امریکا وتیم قدرتمند روسیه و درنهایت تیم ملی (الف) جمهوری چک به فینال رسید.
    تمام کارشناسان در این رقابتها کمترین پیش بینی از فینالیست شدن تیم ملی جوانان کشورمان را نمیکردند و بارز ترین دلیل آن عدم اطلاع رسانی دقیق در سایت جهانی فدراسیون از دیدار ماقبل فینال ایران با جمهوری چک از یک سو و از دیگر سو عدم گزارش بموقع این سایت در باره درخشش ملی پوشان کشورمان بود.
    در هر صورت باید توجه داشت که نائب قهرمانی ایران در شرایطی رقم خورد که تمام تیمهای شرکت کننده چه از لحاظ رنکینگ جهانی و چه از لحاظ امکانات و شرایط ایده آل اروپا در اوج آمادگی کامل و غرور بودند.
    نباید فراموش کرد که این رویداد برای تنیس روی میز  کشور اولین بار است که رخ داده (دراروپا) که نباید بسادگی از کنار آن گذشت.
    در همین جا از تمام کادر تیمهای ملی چه مربیان و سرپرستان و چه تمام همراهان این کاروان تماما موفق و شادی بخش برای ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سربلندی دائمی برای تنیس روی میز کشور راداریم.
    هزینه اعزام این کاروان به قلب اروپا میلیونها تومان هزینه در برداشته که الحق تمام بازیکنان ملی پوش با غیرت خود قدرشناسی خود را از مسئولین فدراسیون که اینگونه رقابتها را تدارک میبینند نشان دادند.
    بطور کلی ورود به این رقابتها برای تنیس رو ی میز ایران یک برد و موفقیت بزرگ محسوب می شد چرا که برای اولین بار است که تنیس روی میز ایران با این تعداد دختر و پسر در تورنمنت بین المللی در اروپا شرکت میکند و انصافا این کار جای تقدیر و تشکر دارد.
    مسابقات لهستان برای تیمهای ملی جوانان ایران حکم یک محک و یک اردوی عملی را داشت چرا که قرار است هجدهمین دوره رقابتهای آسیایی در کشور چین در تیر ماه برگزار شود واین مسابقات بهترین اردو و میدان مبارزه عملی برای ملی پوشان بود.
    نائب قهرمانی جوانان ایران در این دوره از رقابتها نه تنها چیزی از قهرمانی کم نداشت بلکه نام ایران را در قلب اروپا در این رشته برجسته کرد.
    از رئیس فدراسیون و خانم نائب رئیس و همچنین تمام دست اندر کاران و خصوصا شورای برون مرزی نهایت تشکر و سپاس را داریم.
    همه در این پیروزی سهیم هستند حتی آنانی که در دل فقط دعا میکردند….
    جای روئین تن در این رقابتها کاملا خالی بود وای کاش……..
    به امید روزهای طلایی برای تنیس روی میز ایران
    مدیر سایت :سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "غوغای ایران در لهستان!"
    1. ضيايي گفت:

      با سلام و و تشکر از جناب آقای علوی که گزارشات لحظه به لحظه این رقابتها را در سایت قرار دادند و عرض تبریک به کلیه ورزشکاران خوب ایرانی.

    2. محمد ابراهیمیان گفت:

      تبریک به بچه های ایران وتبریک خاص به بازیکن اصفهانی تیم ملی آقای سجاد حسینی.من شاهد زحمتها وخون دل خوردنهای پدر این عزیز در ببار نشستن این درخت جوان بوده ام.با آرزوی سلامتی برای این خانواده ورزشکار.

    3. مهدي صديق گفت:

      با سلام وعرض ادب حضور محترم مدیریت سایت
      جناب آقای علوی عزیز به خاطر این زحمات شبانه روزی که برای این ورزش در امر اطلاع رسانی انجام می دهید که نمونه بارزش گزارش لحظه به لحظه اپن لهستان بود سپاسگزاریم وامیدوارم که خانواده شریف تنیس روی میز قدر این زحماتی که شما بدون هیچ چشم داشتی و از هزینه شخصی و وقتی که میگذارید برای بهبود ورسیدن جایگاه واقعی بدانند.
      (شکست در نهضتی که برای خدا باشد نیست) امام خمینی(ره)


    تازه ترین اخبار