امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۴:۰۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21914
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مرحله اول مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز جوانان خوزستان جهت انتخاب تیم استان و اعزام به رقابت‌های کشوری برگزار می‌شود. عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌و‌گو با پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور اظهار‌کرد: این مسابقات از ۱۸ خردادماه به مدت دو روز در ایذه انجام می‌شود. پیش‌بینی…

     

    مرحله اول مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز جوانان خوزستان جهت انتخاب تیم استان و اعزام به رقابت‌های کشوری برگزار می‌شود.
    عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌و‌گو با پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور اظهار‌کرد: این مسابقات از ۱۸ خردادماه به مدت دو روز در ایذه انجام می‌شود. پیش‌بینی می‌کنیم ۶۰ تنیسور در این رقابت‌ها شرکت کنند. البته احتمال می‌دهیم تعداد بازیکنان بیشتر از این هم شود.
    وی بیان‌کرد: این مسابقات در مرحله اول به صورت دوره‌ای و مرحله دوم به صورت حذفی برگزار می‌شود. در طی این رقابت‌ها چهار تنیسور اول، دسته برتری می‌شوند.
    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان با بیان این‌که مسابقات انتخابی تیم استان در دو مرحله برگزار می‌شود، ادامه‌داد: قرار بود رقابت‌های قهرمانی کشور در تیرماه انجام شود که تاریخ آن تغییر و به زمان دیگری موکول شد که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست به همین دلیل زمان مرحله دوم مسابقات انتخابی جوانان استان تعیین نشده است.
    وی عنوان‌کرد: قصد داریم مرحله دوم مسابقات انتخابی استان را ۱۰، ۱۵ روز پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار کنیم.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز جوانان خوزستان از ۱۸ خردادماه"
    تازه ترین اخبار