امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۷:۰۹  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21916
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از اصفهان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور و هفته دوم دور برگشت، قرار بود تیم نفت سپاهان به مصاف تیم ذوب‌آهن برود. با این حال باشگاه نفت سپاهان به دلیل مشکلی که برای یکی از ورزشکارانش به وجود آمده بود، از فدراسیون درخواست کرد…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از اصفهان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور و هفته دوم دور برگشت، قرار بود تیم نفت سپاهان به مصاف تیم ذوب‌آهن برود.
    با این حال باشگاه نفت سپاهان به دلیل مشکلی که برای یکی از ورزشکارانش به وجود آمده بود، از فدراسیون درخواست کرد که این بازی را به تعویق بیندازد که این درخواست با موافقت فدراسیون همراه شد.
    سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فدراسیون لغو بازی را اعلام کرده اما زمان جدید بازی را مشخص نکرده‌اند.
    ساسان جلیل‌زاده افزود: تیم ملی مسابقاتی را پیش‌رو دارد و به دلیل حضور ملی‌پوشان تیم نفت، احتمالاً این بازی در تیرماه برگزار می‌شود.
    وی با اشاره به تعلیق این تیم از سوی فدراسیون بیان دشت: باشگاه ذوب‌آهن به فدراسیون اعلام کرده که طی چند ماه آینده با بهبود وضعیت مالی، بدهی‌هایش را می‌پردازد و فدراسیون نیز اجازه ادامه فعالیت را به تیم ما داد.
    به گزارش فارس، در دیدار رفت در اصفهان تیم نفت سپاهان توانسته بود ۵ بر ۳ از سد ذوب آهن عبور کند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "با موافقت فدراسیون تنیس روی میز بازی نفت سپاهان با ذوب‌آهن لغو شد"
    تازه ترین اخبار