امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۰:۴۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21942
    ارسال خبر چاپ خبر
  • واحد مالمیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در تمام این اعزام ها به مسابقات آسیایی، تورها و پرو تورهای جهانی از ۱۰ نفر اول مسابقات انتخابی استفاده شده است نظرم به بازیکن خاصی نیست اما آن هایی که بعد از من هم بودند اعزام شده اند اما من حتی در مسابقات…

    واحد مالمیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در تمام این اعزام ها به مسابقات آسیایی، تورها و پرو تورهای جهانی از ۱۰ نفر اول مسابقات انتخابی استفاده شده است نظرم به بازیکن خاصی نیست اما آن هایی که بعد از من هم بودند اعزام شده اند اما من حتی در مسابقات آسیایی هم حضور نداشتم .

     

    بازیکن تیم باشگاهی ذوب آهن اصفهان درباره رقابت های تیمش در لیگ بزرگسالان بیان کرد: حدود دو ماه در لیگ غیبت داشتیم در تمام این مدت نه به صورت منظم اما تمریناتمان را متوقل نکردیم و الان با آمادگی بازی های معوقه خود را برگزار می کنیم .

     

    وی که تنها بازیکن تیمش است که هیچ کدام از بازیهای انفرادی و دوبل خود را در لیگ به حریفان واگذار نکرده است و امتیازات فراوانی را برای تیم ذوب آهن به دست آورده ست درباره بازیهای پشت سرهم معوقه گفت: در این مدتی که در لیگ غایب بودیم انقدر استراحت کردیم که حضور در مسابقات پشت سر هم و حرکت از این شهر به آن شهر اذیتمان نمی کند.

     

    ذوب آهن اکنون با ۶ بازی ۱۲ امتیازی است واحد مالمیری بازی سخت خود را مقابل پتروشیمی بندر امام ماهشهر می داند که بازیکنان ملی پوش مثل نوشاد و نیما عالمیان و سخت ترین بازی خود را هنوز انجام نداده ایم و دو بازی نفس گیر در رفت و برگشت با پتروشیمی داریم که باید تمام توان خود را برای این بازی بگذاریم.

     

    ملی پوش ارزنده کشورمان در پایان از شرایط بد اقتصادی تیم ذوب آهن خبر داد و اعلام کرد: قرار داد بسته ایم اما فعلا خبری ای پول نیست ترجیح می دهیم فعلا صحبتی نکنیم تا مشکلات حل شود.

     

    وی درباره اینکه در برنامه فصل بعدش ماندن در این تیم را گنجانده یا نه پاسخ داد: هنوز ما در لیگ ۹۰-۸۹ هستیم و از لیگ امسال خبری نیست هنوز برنامه ای برای فصل بعد ندارم
    راستی چرا صحبت و خبری از واحد مالمیری ملی پوش باغیرت کشورمان نیست؟یعنی دوره این بازیکن هم به این سادگی به پایان رسیده است؟

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "درد دل واحد مالمیری ملی پوش خوب کشور+یک سوال!"
    1. ali گفت:

      با آرزوی موفقیت برای این ملی پوش ارزنده و با غیرت کشور

    2. vahak گفت:

      omidvaram harche zoodtar aghaye mamliri baraye ghovat bakhshidan be teame meli keshvareman be kharej ezam shavand va dar kenare digare meli pooshan bashand

    3. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      احتراما؛با نام و فامیل و ایمیل واقعی دیدگاههای خود را ارسال فرمایید در غیر اینصورت منتشر نخواهد شد.

    4. amidi گفت:

      با سلام مشخص است که به این بازیکن خوش اخلاق و متعصب کشورمان کم لطفی شده است و وقت ان رسیده که تجذیذ نظری اساسی صورت پذیرد و با مسابقات دسته برتر مشخص شود که اماده ترین بازیکنان فعلی کشور چه کسانی هستند و ایا سفرهای انجام شده و حضور در تورنمنتها چقدر در کیفیت بازی نفرات برتر تاثیر گذاشته است.جا دارد از اقای احدی کاپیتان سالهای نزدیک تیم ملی هم یادی شود.در زمینه بانوان هم مسئله مصداق دارد و باید فرصتی با سایر نفرات داده شود

    5. محمد ابراهیمیان گفت:

      با عرض سلام وآرزوی روزهای بهتر برای آقای مالمیری بازیکن با اخلاق وخوش تکنیک .ایشان در مسابقات دانشگاههای پیام نورکشور نیز نماد اخلاق ومعرفت بوده وهستند.متاسفانه در ورزش مملکت ما اگر کسی از حق وحقوق خود دفاع نکند حقش به اوداده نمیشودوافراد محجوب همیشه حقشان تضییع میشود.

    6. مهدی علی محمدی گفت:

      واقعا درست نیست وقتی کسی در تمام رده های سنی اولی ایران دارد و تمام وقت و زندگی خود را صرف این رشته کرده تا برای کشوز عزیزمان افتخار افرینی کند به هر دلیلی کنار گزاشته شود!!!!!!!!

    7. amidi گفت:

      اقای مالمیری هم اکنون نیز دارای رنکینگ ۴۵۳ جهانی است و نفر ششم ایران در لیست رنکینگ است و ضرورت دارد که فرصتی به او داده شود تا در لیست مذکور رنکینگ خود را ارتقائ بدهد . ضمن انکه پیشنهاد میشود اعضای محترم کمیته فنی ،گوشه چشمی به بازیکنان زیر ۲۱ سال (البته بجز نفرات تیم ملی سزرگسالان ) داشته باشند

    8. shahverdi گفت:

      omidvaram harche zoodtar va be lotfe masoolin mohtaram fedrasion technic va tajrobiyate in bazikone dar khedmate teame meli gharar girad

    9. arash khatami گفت:

      امیدوارم آنهایی که باید این مطلب ها رو گوش کنند بشنوند و به امید آینده ای هر چه روشنتر برای این بازیکن با لیاقت…

    10. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.چرا

    11. محمد دادرس گفت:

      ساسات های چین هم جالبه…
      هر سال برای مسابقات مختلف جهانی، از بازیکنان مختلف تربیت شده خودش استفاده می کنه…. و هر سال چند تا بازیکن رو معروف می کنه..
      اما ایران تمام سرمایش فقط رو چند تا بازیکن خاصه… اگه یه مشکل برا یکیشون پیش بیاد دیگه……
      به نظر من یکی از اون بازکنان با استعداد، که توجه بهش خیلی کم میشه، آقای مالمیریه…!!!

    12. رضا محمد بابایی گفت:

      عموما فدراسیونهای ورزشی وارث سرمایه های ملی کشور میباشند و هرگونه اعمال نظرات شخصی منجر به از بین بردن سرمایه های ملی و هزینه های انجام شذه از طریق بیت المال میگردد.لذا به نظر میرسد این فدراسیون نیز با آگاهی از این امر در برنامه های بعدی نسبت به استفاده از آقای مالمیری در عرصه های ورزشی و مدیریتی برنامه هایی دارد.
      با امید به اینده روشن برای پینگ پنگ در عرصه های بین المللی و همچنین منتظر توضیحات فدراسیون در این خصوص هستیم

    13. محمد حسین پناهی گفت:

      جناب مدیریت ذکر دو نکته ضروری میباشد.
      ۱) تمام کسانی که در این درگاه نظر میدهند اشخاص واقعی می باشند ولو آدرس میل ایشان با اسم آن ها تطابق نکند . ( به امید پاک نشدن نظر آنها )
      ۲)به امید دیدن آقای مالمیری در اولین مسابقه برون کشوری.


    تازه ترین اخبار