امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۰:۳۵  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21948
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اردوی آمادگی تیم ملی بانوان ملی پوش برای حضور در مسابقات اپن مراکش از ۲۵ خرداد در آکادمی بین المللی تهران برگزار می شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان بانوان از ۲۵ خرداد ماه و به مدت ۶ روز در آکادمی بین المللی برگزار خواهد شد.   ندا…

    اردوی آمادگی تیم ملی بانوان ملی پوش برای حضور در مسابقات اپن مراکش از ۲۵ خرداد در آکادمی بین المللی تهران برگزار می شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان بانوان از ۲۵ خرداد ماه و به مدت ۶ روز در آکادمی بین المللی برگزار خواهد شد.

     

    ندا شهسواری(کرمانشاه)، محجوبه عمرانی(مازندران)، پریسا صمدی(اصفهان)،مریم صامت(گلستان)، مهشید صامت(گلستان)، مریم جلالی(گلستان) نفرات دعوت شده به اردو می باشند که تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را زیر نظر فاطمه رجبی در دونوبت صبح و بعد از ظهر انجام خواهند داد.

     

    گفتنی است؛ مسابقات اپن مراکش ۲ الی ۵تیر ماه برگزار خواهد شد.
    از تمام کسانی که برای احقاق حقوق ملی پوش خوب کشورمان سرکار خانم مریم جلالی زحمت کشیده ودر بازگشت روحیه  امیدواری به این دختر بااخلاق ؛سیاست وفاق و عدالت را اجرایی کرده صمیمانه تشکر و قدردانی مینمایم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اردوی آمادگی بانوان جهت اعزام به رقابتهای مراکش برگزار می شود+توضیح"
    1. حسن گفت:

      متاسفم.

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.تبریک به خانم فاطمه رجبی .امیدوارم موفق باشید.

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای علوی عزیز.شخصی در این قسمت اعتراض کرده بود که چرا خانم رضایی اعزام نمی شو این حقیر با توجه باینک در انتصابها هیچ گاه ایشان نبوده صرف نظر از مسئله نحوه انتصاب که نجای بحث بسیار داشته و دارد به حمایت از ان بنده خدا اعلام کردم متاسفم .حال ان کامنت شخص معترض را برداشته ولی متاسفم این حقیر مانده است و…….با تشکر.

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.خانم رضایی حدود ۸ سال است به دسته برتر امده خیلی زود به این مهم رسید و پس از ان با توجه به توانایی های بالایی که داشت و حتی می توانست مهره ای بزرگ برای کشور در میادین بین المللی باشددر رتبه های ۴ تا ۱۰ کشور سالها باقی مانده است.امیدوارم چند سال باقیمانده بازیگری را از دست ندهند و انالیزی قوی از خود داشته و شاهد شکوفایی توانایی های مسکوت مانده ایشان در اینده باشیم.و مسئول محترم فدراسیون هم در این مهم مشوق و موثر باشند. ایشان ازهمه نظر مظلوم واقع شده اند .با تشکر.


    تازه ترین اخبار