امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۳:۰۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22015
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی خراسان شمالی برگزار می‌شود. ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی خراسان شمالی با هدف رنکینگ بازیکنان دسته یک و ۲ استان روز جمعه ۱۹ خردادماه آغاز می‌شود.   وی با بیان اینکه…

     

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی خراسان شمالی برگزار می‌شود.
    ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی خراسان شمالی با هدف رنکینگ بازیکنان دسته یک و ۲ استان روز جمعه ۱۹ خردادماه آغاز می‌شود.

     

    وی با بیان اینکه در این مسابقات شرکت برای عموم بازیکنان آزاد است اظهار داشت: در پایان رقابت‌ها ۸ نفر برای دسته یک و ۸ نفر نیز به عنوان بازیکنان دسته ۲ استان مشخص می‌شوند.

     

    نکویی یادآور شد: از میان بازیکنانی که تاکنون در رنکینگ خراسان شمالی امتیازبندی نشده اند تنها ۲ نفر سهمیه حضور در دسته ۲ استان را خواهند داشت.

     

    وی اضافه کرد: از بین ۸ نفر از بازیکنان فعلی دسته ۲ استان نیز پس از برگزاری رقابت‌ها ۲ نفر به دسته یک صعود کرده و ۲ نفر نیز به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند.

     

    این مسئول تصریح کرد: بر این اساس ۱۶ نفر از پینگ پنگ بازان خراسان شمالی در دسته‌های یک و ۲ ساماندهی شده و خود را برای برگزاری رقابت‌های کشوری آماده می‌کنند.

     

    وی افزود: رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی خراسان شمالی در محل سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی هزار و ۲۰۰ نفره شهید علیدخت بجنورد برگزار می‌شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نکوئی:رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی خراسان شمالی برگزار می‌شود"
    تازه ترین اخبار