امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۸:۲۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22030
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: حضور در جمع تیم ها و چهره های مطرح تنیس روی میز بانوان کشور تجربه ارزنده ای برای بانوان قمی فعال در این رشته بود تا در آینده یکی از مدعیان قهرمانی کشور باشیم. آزاد مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در ترکیب تیم…

    نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: حضور در جمع تیم ها و چهره های مطرح تنیس روی میز بانوان کشور تجربه ارزنده ای برای بانوان قمی فعال در این رشته بود تا در آینده یکی از مدعیان قهرمانی کشور باشیم.
    آزاد مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در ترکیب تیم قم در مسابقات امسال لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه های کشور ترکیبی از بانوان بومی تنیس روی میز استان قم حضور داشتند که در نهایت رتبه هشتم لیگ برتر را کسب کردند.

     

    وی ادامه داد: مسابقات لیگ دسته اول تنیس روی میز بانوان باشگاه‌های کشور از بهمن ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و بانوان توانا و مستعد تنیس روی میز استان قم در قالب تیم هیئت پینگ پنگ به مصاف حریفان رفتند.
    رقابت ۱۱ تیم در لیگ برتر تنیس بانوان کشور
    نائب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: برای حضو در این رقابت‌ها ترکیب تیم هیئت تنیس روی میز قم را فاطمه محقق، زهرا یزدیان، پگاه حق شناس و منیره امیری خواه در لیگ دسته برتر پینگ پنگ کشور تشکیل می‌دادند.
    وی ابراز داشت: بانوان پینگ پنگ باز قم در حالی در جدال برای قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر این دوره با حریفان خود به رقابت پرداختند که تیم قم با نفراتی که در حال حاضر بهترین‌های تنیس روی میز بانوان قم هستند به دیدار حریفان خود رفت.
    مهدوی افزود: در حال حاضر تیم‌های تنیس روی میز قم در هر دو بخش مردان و بانوان در مسابقات لیگ های برتر و دسته اول تنیس روی میز باشگاه‌های کشور حضور دارند که این مهم حرکت رشته ورزشی پینگ پنگ قم را بسیار رو به رشد و امیدوارکننده‌تر از گذشته کرده است.
    وی تصریح کرد: مسئولان هیئت و مربیان تیم‌های آقایان و بانوان تنیس روی میز قم در چند ساله گذشته زحمات زیادی برای رشد و پیشرفت این رشته متقبل شده‌اند که ما‌حصل آن درخشش نمایندگان قم در پیکارهای قهرمانی و لیگ کشور به خصوص در رده‌های سنی پایه بوده است.
    مقام هشتم قم در جدول رده بندی لیگ برتر تنیس بانوان
    نائب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم با اشاره به برگزاری پیکارهای مرحله چهارم و پایانی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور، عنوان داشت: با انجام مرحله چهارم از رقابت های لیگ برتر بانوان بزرگسال مس کرمان با کسب بالاترین امتیاز در مکان نخست قرار گرفت در حالی که تیم بانوان هیئت تنیس روی میز استان قم مقام هشتم را به خود اختصاص داد.
    وی یاد آور شد: امسال در رقابت های لیگ دسته اول تنیس روی میز بانوان باشگاه های کشور ۱۱ تیم حضور داشتند که در نهایت تیم مس کرمان با کسب ۴۰ امتیاز بالاتر از دیگر تیم های شرکت کننده موفق به کسب عنوان نخست شد.
    رده بندی نهایی تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه های کشور:
    ۱- مس کرمان با ۴۰ امتیاز

     

    ۲- هیئت گلستان با ۳۸ امتیاز

     

    ۳- فرشتگان ۱ با ۳۶ امتیاز

     

    ۴- فرشتگان ۲ با ۳۳ امتیاز

     

    ۵- داروخانه دکتر موسوی پور با ۲۹ امتیاز

     

    ۶- الماس سیاه پرشیا تهران با ۲۷ امتیاز

     

    ۷- فرشتگان ۳ با ۲۶ امتیاز

     

    ۸- هیئت قم با ۲۶ امتیاز

     

    ۹- هیئت تهران با ۲۵ امتیاز

     

    ۱۰- آموزش و پرورش البرز با ۲۴ امتیاز

     

    ۱۱- ناشنوایان با ۱۷ امتیاز

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نائب رئیس هیئت قم:لیگ برتر تجربه ارزنده‌ای برای تنیس روی میز بانوان قم بود"
    تازه ترین اخبار