امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۳:۴۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22032
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مهشید اشتری و علیرضا رهنما، دو پینگ‏ پنگ باز نونهال ایران به منظور حضور در اردوی استعدادیابی و برنامه‏های آموزشی فدراسیون جهانی تنیس روی میز روز یکشنبه عازم سوئد خواهند شد. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، بخش توسعه و آموزش فدراسیون جهانی تنیس روی میز با…

    مهشید اشتری و علیرضا رهنما، دو پینگ‏ پنگ باز نونهال ایران به منظور حضور در اردوی استعدادیابی و برنامه‏های آموزشی فدراسیون جهانی تنیس روی میز روز یکشنبه عازم سوئد خواهند شد.
    به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، بخش توسعه و آموزش فدراسیون جهانی تنیس روی میز با هدف کشف و استعدادیابی جهانی در میان بازیکنان ۲۱۵ کشور عضو، تشکیلات جدیدی را تحت عنوان hopes project ایجاد کرده است.

     

    براین اساس کشورهای متقاضی شرکت در این طرح، با معرفی یک پینگ‎پنگ باز دختر و پسر زیر ۱۱ سال وارد اولین مرحله این طرح می‏شوند تا در صورت موفقیت در اردوی استعدادیابی و برنامه‏های آموزشی توسط کارشناسان برای حضور در مراحل بالاتر انتخاب شوند.

     

    در همین راستا فدراسیون تنیس روی میز ایران مهشید اشتری و علیرضا ادهمی را برای شرکت در اردوی استعدادیابی و برنامه‏های آموزشی فدراسیون جهانی تنیس روی میز معرفی کرده است. این دو پینگ‎پنگ باز نونهال ایران با هدایت صمد تدبیری روز یکشنبه (۲۱ خردادماه) عازم سوئد می‎شوند. اردوی استعدادیابی و برنامه آموزشی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به مدت هشت روز در شهر ” فالکنبرگ” پیگیری می‎شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ‏ پنگ‎بازان نونهال فردا عازم سوئد می‎شوند"
    1. amidi گفت:

      با سلام هدایت چه معنی دارد یک دوره اردوی اموزشی است و ۳ نفر اعزامی هیچکدام زبان خارجه نمیدانند.چگونه سوالی بپرسند و چیزی یاد بگیرند؟اسم نونهال اعزامی در تصویر رهنمای حقیقی است.انشاالله به سلامت بروند و برگردند. کجاست حسن اقا که بگوید متاسفم

    2. اشتری گفت:

      با آرزوی سربلندی و موفقیت برای این عزیزان ؛ امیدوارم این عزیزان برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی نمایند.


    تازه ترین اخبار