امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۴:۱۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22037
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی خراسان شمالی با هدف رنکینگ بازیکنان دسته یک و ۲ استان روزجمعه ۱۹ خردادماه برگزار شد.   وی با…

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
    ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی خراسان شمالی با هدف رنکینگ بازیکنان دسته یک و ۲ استان روزجمعه ۱۹ خردادماه برگزار شد.

     

    وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رقابت‌ها تعیین رنکینگ بازیکنان استان بود اظهار داشت: شرکت در این دوره از مسابقات برای تمامی بازیکنان استان آزاد بود.

     

    نکویی افزود: بر اساس نتایج مسابقات و امتیازات بدست آمده، ۸ نفر از برترین بازیکنان استان در دسته یک و ۸ نفر نیز در دسته ۲ ساماندهی می‌شوند.

     

    وی برگزاری این مسابقات آزاد را به منظور انتخاب بازیکنان برای صعود به دسته ۲ استان اعلام کرد و افزود: بر اساس نتایج کلی مسابقات که به دو صورت گروهی و حذفی برگزار شد ۳ نفر از بازیکنان برتر رقابت‌ها به دسته ۲ استان صعود کردند.

    این مسئول اظهار داشت: بر این اساس در پایان رقابت‌های امروز آقایان محمود فرخنده، یوسف رحیمی و هادی رحیمی کوهستان با کسب بالاترین امتیاز به دسته ۲ استان صعود کردند.

     

    وی افزود: در حال حاضر در مجموع ۱۶ نفر از برترین بازیکنان استان بر اساس رنکینگ‌های بدست آمده در مسابقات مختلف در دسته یک و ۲ استان ساماندهی شده و ضمن ادامه تمرینات خود را برای شرکت در رقابت‌های کشوری آماده می‌کنند.

     

    دبیر هیئت پینگ پنگ خراسان شمالی در پایان یادآور شد: رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی استان در محل سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی هزار و ۲۰۰ نفره شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر پایان یافت"
    تازه ترین اخبار