امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 2207
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تورحرفه ای چین روزهای دوم تا ششم شهریور در سوشو چین برگزار می شود و ایران اسامی هفت بازیکن خود را برای حضور در این پیکارها حذف کرد . تیم ایران فردا شب دوشنبه ۳۱ مرداد برای شرکت در رقابت های تورحرفه ای سوشو با هفت بازیکن تهران را به مقصد چین ترک می…

    مسابقات تورحرفه ای چین روزهای دوم تا ششم شهریور در سوشو چین برگزار می شود و ایران اسامی هفت بازیکن خود را برای حضور در این پیکارها حذف کرد .
    تیم ایران فردا شب دوشنبه ۳۱ مرداد برای شرکت در رقابت های تورحرفه ای سوشو با هفت بازیکن تهران را به مقصد چین ترک می کند . نفرات اعزامی در تیم بانوان را نداشهسواری ، محجوبه عمرانی و مهشید صامت و تیم مردان ایران را حمیدرضا طاهرخانی ، علیرضا ملارجبی ، محمدامین حنطه و پوریا عمرانی تشکیل می دهند که در بازیهای انفرادی و دونفره شرکت خواهند کرد . تیم های دونفره ایران با ترکیب نداشهسواری و محجوبه عمرانی و در قسمت آقایان با دو تیم طاهرخانی و عمرانی ، حنطه و ملارجبی در رقابت ها شرکت خواهند کرد .
    ابتدا قرار بود ورزشکاران ایران با ۱۴بازیکن در این پیکارها شرکت کنند که بدلیل انصراف بازیکنان برتر کشور از حضور در مسابقات ، فدراسیون ایران اسامی هفت بازیکن بزرگسال خود را از فهرست نفرات شرکت کننده در تورحرفه ای چین حذف کرد .
    محمدرضا اخلاق پسند ، نوشاد و نیما عالمیان ، میدیا لطف الله نسبی ، افشین نوروزی ، واحد مالمیری و مهران احدی بازیکنی بودند که قرار بود در رقابت های تورحرفه ای چین شرکت کنند .
    با انصراف بازیکنان ایران شمار نفرات شرکت کننده به ۱۷۵ بازیکن از ۲۴ کشور جهان رسید که در قسمت مردان ۹۰ ورزشکار و در بخش زنان ۸۵ نفر حضور دارند .
    گفتنی است این رقابت ها در دو رده سنی امید و بزرگسالان و باجایزه ۳۳۰ هزار دلار برگزار می شود که قهرمانان مطرح جهان از کشورهای چین ، کره جنوبی ، آلمان ، بلاروس ، ژاپن ، سنگاپور و هنگ کنگ شرکت می کنند .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حذف نام هفت بازیکن ایرانی از تورحرفه ای چین"
    تازه ترین اخبار