امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۱:۲۵  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22077
    ارسال خبر چاپ خبر
  • گزارش تصویری از فعالیت های آکادمی تنیس روی میز شهید دستغیب شهرستان مهریز یزد:   س

    گزارش تصویری از فعالیت های آکادمی تنیس روی میز شهید دستغیب شهرستان مهریز یزد:

     

    س

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارشی تصویری از فعالیت آکادمی تنیس روی میز شهید دستغیب-مهریز"
    1. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      باید تشکر کنم از خانواده های محترمی که با فرهنگ بالا و بینش وسیع ، پا در عرصه ی موفقیت نهاده اند و مربیان این طرح را مورد حمایت خود قرار داده اند.
      لازم بذکر است که کم سن و سال ترین خردسال ( ۳ ساله ) و حداکثر سن ( ۹ ساله ) می باشد . جالب تر اینکه ، کسانیکه در این آکادمی شرکت کرده اند ، قدمهایی فراتر از انتظارات مربیان نهاده اند و جای بسی خوشحالی و امید است. با تشکر و آرزوی موفقیت برای تمام کسانیکه به نوعی در پیشرفت ورزش این مرز و بوم قدم برمیدارند.

    2. amidi گفت:

      با سلام خدمت مربیان محترم مهریزی،با توجه به وضعیت سالن جهت تهیه قندیل برای حرکات زیگزاگی وحرکت پا و محیط بینی و …. وهم چنین نردبان طنابی هم اقدام بفرمایید

    3. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و تشکر از حسن توجه جناب عمیدی. در دستور کارما هست . از چسب کاغذی نیز به جای نردبان جهت مشخص نمودن محدوده حرکت پا و افزایش هماهنگی عصب و عضله و چابکی ، استفاده کرده ایم. اما شرایظ سالن واقعا ناهنجار است.ما حتی یک سیستم سرمایشی درست و حسابی نداریم و مجبوریم بچه ها را دم به دقیقه برای آبخوری جهت تعدیل دمای بدن به بیرون از سالن بفرستیم و این عمر باعث افزایش بی نظمی شده است.واقعا هم ما و هم بچه ها و هم والدین انها داریم عذاب میکشیم. مسول اداره ورزش و جوانان شهرستان هم که کلا چند روز از هفته را نیست ، آنروزهایی هم که هست ، توجه ویژه روی رشته دوچرخه سواری دارد.
      گرمای هوا ، نق نق بچه ها ، وضعیت سالن ( اندازه و نظافت و امکانات ) ، تعداد زیاد افراد حاضر در سانس آموزشی ، نبود حتی یک حامی از طرف دولتی ها و سیاسیون گرامی و… بازهم بگم ؟؟؟
      اگر دردم یکی بودی چه بودی !….
      با احترام

    4. محمدرضا از مهریز گفت:

      جهت روشن شدن موضوع باید عرض کنم که اگر یک بار ، یکی از اعضای سازمان ورزش و جوانان و یا اداره ورزش و جوانان استان برای بازدید از اداره ورزش و جوانان شهرستان بیایند خواهند دید که انگار کارکنان محترم آمده اند سیزده بدر . هر وقت میخواهند ، می آیند و هروقت میخواهند نمی آیند . کارمند و رییس از سرایدار حساب برده و رییس حق دستوردادن به سرایدار را ندارد. سالن ما نظافت نمی شود زیرا رییس از ترس جایگاه خود حق دستور به سرایداری که اتفاقا ، نور چشمی آقایان است ، ندارد. همه به شغل شریف زیرآب زنی مشغولند و بطور مسالمت آمیز ظاهری ، در کنار هم در حال رسیدگی به امور که همانا چایی خوردن و رفتن به بیرون از اداره جهت هواخوری و انجام امور شخصی ( بدون مرخصی ساعتی )و غیبت کردن ووووو
      این فقط پاره ای از مشکلات اداره ورزش و جوانان شهرستان ماست .
      به روایتی از آقای بهجت که از دوست خود که اتفاقا با امام زمان (عج) مراوده داشتند شنیده بودن که ظهور نزدیک است ؛ آنقدر نزدیک که حتی پیر مردان ما هم آن را درک میکنند. انشا الله
      با احترام

    5. محمود ساكياني گفت:

      جناب آقای محمد رضا
      با سلام و خسته نباشید و تشکر از حوصله شما و دیگر دوستانتان
      واقعیت امر اینست که کار با خردسالان و نونهالان عمر نوح می خواهد و صبر ایوب و انصافا مشکل است. با توجه به این موضوع ،از اینکه می بینم چنین مشکلاتی دارید واقعا افسوس می خورم ولی با علاقه و پشتکاری که از شما سراغ دارم یقین دارم که با اراده قوی به کارتان ادامه خواهید داد. انصافا اگر علاقه شدید نباشد کار در چنین وضعیتی غیر ممکن است. خداوند موفقتان بدارد.

    6. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و ادب. کار با خردسالان ، بینهایت جذاب و بدور از خستگیست. من به شخصه اگر پیشنهاد مربیگردی در رده های مختلف را داشته باشم ( فارغ از بحث فنی ) ترجیح میدهم با خردسالان و نونهالان کار کنم به چند دلیل : خوردسالان همیشه همانطوری که نشان میدهند ، هستند . فارغ از رنگ و ریا و سرشار از معرفت . پاکی و یک رنگی را به شخصی که با انها کار میکند ، انتقال می دهند ( کمال هم نشین ). بسیار شاد و سرحال اند ، فارغ از حسادت درونی ، بغض و کینه و در نهایت ؛ بسیار دوست داشتنی. …. اینهاست که مارا در ادامه دادن راهمان یاری میکند

      با تشکر از حسن توجه آقای ساکیانی و قابل دانستن این بندگان حقیر در گذاشتن نظرات و داشتن گوشه چشمی برادرانه
      با تشکر از مدیریت سایت

    7. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      خدمت جناب آقا محمد رضا خسته نباشید میگویم و امیدوارم که به هدفت برسی.
      به نظر بنده اگر امکان دارد روی کمک والدین حساب باز کن و بدنبال اسپانسر خصوصی باش چون به هر حال این کاری که شما شروع کرده اید نیاز به ممارست و پیگیری طولانی دارد که بدون داشتن اسپانسر مالی کارها برایتان در آینده سخت تر خواهد شد.
      با تشکر از مدیریت سایت

    8. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و ادب.
      ممنون از توجه شما. راستشو بخواهید دیگر حال بحث و بیان کردن مشکلاتمان را ندارم. آب در هاون کوبیدن است.
      فقط چند جمله عرض میکنم :
      والدین فرزندان ما قرار بود که هزینه ای بابت شهریه نپردازند ، اما الان مجبوریم که …. همه ی انها از قشر متوسظ هستند و نمی توان از آنها توقعی داشت. همیکه برای فرزند خود وقت میگذارند برای ما فعلا کافیست.
      در مورد اسپانسر هم باید بگویم که تاوقتی برنامه ها و همایشهای قرآنی که مظهر ترویج اصراف و مانورهای بدون فایده ی بسیج باشد ، دیگر بودجه و شعوری برای هزینه کردن در ورزش نمی ماند. واقعا باید متاسف بود برای بعضی طرز تفکرها.
      با احترام

    9. ابری گفت:

      با سلام وعرض ادب.
      لطفا شماره حساب بدهید که اگر کسی مایل بود کمک کند….بهشت رفتن تنها با مسجد ومدرسه ساختن که نیست .بخدا اگر سالن ورزشی بسازید وقتی وارد بهشت می شوید همه برای شما گلریزان می کنند….

    10. سعید گفت:

      با سلام فکر می کنم سوء تفاهم هایی پیش اومده در اینجا که بحث به جاهای غیر واقعی وارد شده، اگر ما به آیه «و یرزقه من حیث لا یحتسب…» اعتقاد داشته باشیم و کارهایی که ملزومش هست رو انجام بدیم همه چی خوب پیش خواهد رفت و مطمئنم اینطور خواهد شد. با تشکر از تمام بزرگایی که در این خبر اظهار نظر نمودند.

    11. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و عرض ادب و تشکر از سرکارخانم ابری
      همانطور که آقای زارعزاده فرمودند ، فکر کنم سو تفاهم پیش آمد کرده است. این نکات بیان شد تا دوستان ما در شهرهای دیگر فکر نکنند که دری به تخته خورده و… اینها نشانه اراده جوانان مهریزیست که دراگثر رشته ها با نبود حمایت های مختلف ، همیشه خودشان را نشان داده اند. با تشکر


    تازه ترین اخبار