امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۲:۳۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22122
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دولت به دنبال توسعه امکانات ورزشی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها است و هدف از این برنامه یافتنن استعدادهای بکر ورزشی در بین جوانان است   معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: نخبه یابی در امور جوانان و ورزش از اهداف کلان و مهم این وزارتخانه است….

     

    دولت به دنبال توسعه امکانات ورزشی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها است و هدف از این برنامه یافتنن استعدادهای بکر ورزشی در بین جوانان است

     

    معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: نخبه یابی در امور جوانان و ورزش از اهداف کلان و مهم این وزارتخانه است.

     

    ‘محمدصادق اکبری’ افزود: دولت به دنبال توسعه امکانات ورزشی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها است و هدف از این برنامه یافتنن استعدادهای بکر ورزشی در بین جوانان است.

     

    وی اظهار کرد: راه اندازی سالن های ورزشی چند منظوره مناطق روستایی فرصتی برای بروزاستعداد نخبه های ورزشی روستایی برای راهیابی به رقابت های استانی، ملی و بین المللی و کسب مدال و افتخار است.

     

    معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: این وزارتخانه به دنبال عدالت گستری در توزیع امکانات است و در سفرهای استانی دولت با توجه به شاخص جمعیت اعتبارات در این حوزه تقسیم می شود.

     

    اکبری یادآور شد: ایجاد و راه اندازی سالن های چند منظوره روستایی و شهرستان های دورافتاده فرصتی برای پر کردن بهینه اوقات فراغت ساکنان این مناطق است و نقش به سزایی در توسعه فرهنگ پهلوانی، تحرک جسمانی و پویایی و نشاط دارد.

     

    وی در سفر خود به استان مرکزی درمراسم آغاز عملیات ساخت و بهره برداری از چند طرح ورزشی و همایش جوانان شرکت می کند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان :نخبه یابی از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان"
    تازه ترین اخبار