امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۱:۴۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22149
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان خوزستان ظهارکرد: این مسابقات روز پنجشنبه ۲۵ تیرماه به مدت دو روز در اهواز انجام می‌شود و از تمام شهرستان‌ها دعوت کرده‌ایم که در این رقابت‌ها شرکت کنند. وی ادامه‌داد: ‌سال گذشته این رقابت‌ها با حضور نزدیک به ۴۰ تنیسور انجام شد که احتمال می‌دهیم امسال در…

    عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان خوزستان ظهارکرد: این مسابقات روز پنجشنبه ۲۵ تیرماه به مدت دو روز در اهواز انجام می‌شود و از تمام شهرستان‌ها دعوت کرده‌ایم که در این رقابت‌ها شرکت کنند.
    وی ادامه‌داد: ‌سال گذشته این رقابت‌ها با حضور نزدیک به ۴۰ تنیسور انجام شد که احتمال می‌دهیم امسال در این مسابقات بیش از ۴۰ ورزشکار شرکت کنند. سال به سال وضعیت‌مان در رده‌ سنی پایه بهتر می‌شود.
    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان بیان‌کرد:‌ این مسابقات در مرحله اول به صورت دوره‌ای و در مرحله دوم به صورت تک‌حذفی است و در دور سوم ۱۲ تنیسور راه‌یافته به این مرحله به صورت دوره‌ای با یکدیگر بازی می‌کنند و درنهایت نفرات اول تا دوازدهم مشخص خواهند شد.
    بخشنده عنوان‌کرد: ‌قصد داریم مرحله دوم این مسابقات را که انتخابی تیم استان جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور است، نیمه اول تیرماه برگزار کنیم. مسابقات قهرمانی کشور ۲۶ تا ۲۹ تیرماه انجام خواهد شد.
    وی خاطرنشان‌کرد: هشت نفر اول این مسابقات دسته برتری و چهار نفر آخر حذف خواهند شد. درمجموع دو مرحله مسابقات انتخابی تیم استان، ‌چهار تنیسور اول دسته برتری به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دور اول مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نونهالان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود"
    تازه ترین اخبار