امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۵:۳۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22155
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات آموزشگاهای در کشور کم کم در حال شکل گیری حرفه ای تر از گذشته بوده و می رود تا به جایگاه قابل قبولی برسد. خوشبختانه به دلیل حضور برخی نیروهای آموزش وپرورش در فدراسیون تنیس روی میز کشور تعامل وهمکاریهای تنگاتنگی بین این دو نهاد مهم وجود دارد. از قضا گویا قرار است در…

    مسابقات آموزشگاهای در کشور کم کم در حال شکل گیری حرفه ای تر از گذشته بوده و می رود تا به جایگاه قابل قبولی برسد.
    خوشبختانه به دلیل حضور برخی نیروهای آموزش وپرورش در فدراسیون تنیس روی میز کشور تعامل وهمکاریهای تنگاتنگی بین این دو نهاد مهم وجود دارد.
    از قضا گویا قرار است در این ارتباط  کمیته های استعداد یابی در این مسابقات حضور داشته باشند!
    در این بین شایعاتی بوجود آمده است که زمان برگزاری مسابقات آموزشگاههای کشور همزمان با اردوهای تیمهای ملی نوجوانان وجوانان خواهد بود!
    تیمهای ملی نوجوانان و جوانان کشورمان در رده پسران و دختران قرار است در تاریخ ۲۰ تا ۲۴ تیرماه به مسابقات آسیایی در کشور چین اعزام گردند وقبل از این اعزام نیز مسلما باید در اردوهای در نظر گرفته شده حاضر باشند!
    متاسفانه بروز این شایعات به سود متولیان این امر و خصوصا کسانی که در این حوزه صاحب نفوذ و دست اندرکار هستند نخواهد بود و در صورت این اتفاق شبهات فراوانی را بوجود خواهد آورد .
    انتخاب هر تیم منطقی و قابل قبول مستلزم حضور حداکثری و فراهم نمودن زمینه حضور بازیکنان قدرتمند و طراز اول می باشد.
    در همین ارتباط از مسئولین و متولیان این امر مهم صمیمانه درخواست داریم تا هرچه زودتر نسبت به یک برنامه ریزی قانونمند با حضور فراگیر بازیکنان خصوصا بازیکنان ملی پوشی که در خدمت تیمهای مقدس ملی می باشند اقدامات مقتضی را انجام دهند.
    ما باید بصورت مستقیم یا غیر مستقیم بتوانیم برای ملی پوشان خوب کشورمان از هر کمکی دریغ نکنیم لذا باتوجه به نامه های ارسالی جمعی از ملی پوشان در این ارتباط که متاسفانه بصورت یک دغدغه فکری و روحی آن هم در شرایط حساس اعزام به رقابتهای آسیایی مبدل گردیده مستقیما از مسئولین این ماجرا درخواست داریم تا هرچه زودتر این ذهنیت روحی بازیکنان ملی پوش نوجوان وجوان خوب کشورمان را در رده های پسران و دختران مرتفع نمایند .
    به بازیکنان ملی خوب کشورمان قول میدهیم که از نزدیک این ماجرا را پیگیری ودنبال خواهیم نمود و انشاالله مسئولین فهیم نیز بزودی نگرانیهای بوجود آمده را برطرف خواهند نمود.
    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هشدار و یادآوری جهت تاریخ وبرگزاری مسابقات آموزشگاههای کشور"
    1. حميدرضا موغلي گفت:

      تازه مسابقات مدارس کشور در مقطع متوسطه همزمان با کنکور آزاد دانش آموزان پیش دانشگاهی که در تاریخ ۱۵ تیرماه برگزار میشه هم هست.

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      در این ارتباط با آقای حجازیان تماس گرفته و مشکلات موجود را در میان گذاشتم!
      آقای حجازیان با توجه باینکه مسابقات قرار است بصورت المپیاد برگزار شود وتقریبا تمام رشته ها در این مسابقات حضور دارند لذا تغییر زمان این مسابقات مقدور نیست.
      اما ایشان قول دادند که اگر قرار باشد این مسابقات سفرهای خارجی داشته باشد از تمامی ملی پوشانی که در رقابتهای آسیایی و اردوهای ملی شرکت داشته و به این مسابقات نرسیده اند دعوت بعمل خواهد امد.
      ایشان خطاب به ملی پوشان پیام دادند که اصلا نگران این مووضع نباشند
      با تشکر


    تازه ترین اخبار