امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۳:۲۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22219
    ارسال خبر چاپ خبر
  •    پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران گفت: حضورم در مسابقات باید با برنامه باشد و نمی‌توانم به هر رقابتی اعزام شوم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیتش گفت: شرایط مناسبی دارم و تمرینات را به خوبی انجام‌ می‌دهم، اما برخی اوقات زانویم درد می‌کند….

     

     پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران گفت: حضورم در مسابقات باید با برنامه باشد و نمی‌توانم به هر رقابتی اعزام شوم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیتش گفت: شرایط مناسبی دارم و تمرینات را به خوبی انجام‌ می‌دهم، اما برخی اوقات زانویم درد می‌کند. چند وقت است که این مشکل را دارم، اما مسئله خاصی نیست. در حال حاضر هم با تیم پتروشیمی در ماهشهر برای مسابقات لیگ برتر تمرین می‌کنم.

     

    وی در مورد لغو اردوی اتریش گفت: یک هفته به درد ما نمی‌خورد و از نظر غذایی و روحی و روانی هم خوب نبود. ترجیح دادم که در ایران بمانم و به تمریناتم ادامه دهم. احتمال دارد بعد از مسابقات جهانی مراکش راهی این اردو شویم، اما کیش هم گزینه دیگری برای برگزاری اردو است که باید بررسی شود.

     

    نفر اول پینگ پنگ ایران در مورد پایین آمدن رنکینگش گفت: در کره‌جنوبی نتیجه خوبی نگرفتم و با شکستی که داشتم، رتبه‌ام را در جهان پایین آورد، اما در مسابقات مراکش امیدوارم بتوانم به جایگاه اصلی‌ام باز گردم. البته نیما برادرم نتایج خوبی گرفته است و تا حدودی ناکامی مرا جبران کرده است.
    عالمیان در خصوص اینکه گفته می‌شود اگر حریفان تمرینی به ایران بیایند بهتر از حضور در مسابقات است، گفت: در مسابقات که باید شرکت کنم، چون اگر تمرین کنم و مسابقه ندهم دردی دوا نمی‌شود. البته حریفان تمرینی خوب هم باید به ایران بیاید و این دور در کنار هم تاثیرگذار هستند.

     

    وی گفت: حضور در مسابقات باید با برنامه باشد و شرکت در هر رقابتی نمی‌تواند کمک کند. قرار بود به مسابقات شانگهای چین هم اعزام شوم، اما بهترین تصمیم را گرفتم و اعلام کردم که نمی توانم حضور پیدا کنم.

     

    پینگ پنگ باز المپیکی ایران با انتقاد از اینکه حقوقی به وی پرداخت نمی‌شود، گفت: نمی‌دانم چرا حقوقی به من پرداخت نمی‌شود. شنیده‌ام که کمیته المپیک به ورزشکاران المپیکی مبلغی را پرداخت می‌کند، اما در جریان آن نیستم و تاکنون از زمانی که سهمیه را کسب کرده‌ام، هیچ حقوقی را دریافت نکرده‌ام. امیدوارم حمایت خوبی از ورزشکاران در آستانه المپیک صورت بگیرد و با روحیه خوبی عازم لندن شوند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عالمیان:نمی‌دانم چرا حقوقی به من پرداخت نمی‌شود"
    تازه ترین اخبار