امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۵:۵۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22262
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نونهالان پسر کشور طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ تیر ماه آتی در بیرجند برگزار می شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،’علیرضا حمیدی’  در این ارتباط افزود: این میزبانی فرصت خوبی است تا یک بار دیگر توانمندیها و ظرفیتهای ورزش قهرمانی استان را…

    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نونهالان پسر کشور طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ تیر ماه آتی در بیرجند برگزار می شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،’علیرضا حمیدی’  در این ارتباط افزود: این میزبانی فرصت خوبی است تا یک بار دیگر توانمندیها و ظرفیتهای ورزش قهرمانی استان را در این رشته ورزشی نشان بدهیم.
    وی گفت: در مسابقات انتخابی خراسان جنوبی که در دو مقطع نونهالان و خردسال در حال انجام است ۱۴ نفر شرکت دارند که ۱۰ نفرشان در مقطع نونهالان با هم رقابت دارند.
    او افزود: از بین خردسالان سه نفر برای شرکت در مسابقات قهرمانی خردسالان کشور که از ۱۲تا ۱۶ تیر ماه در اراک برگزار می شود معرفی خواهند شد و از بین نفرات برتر رده نونهالان نیز شش نفر انتخاب می شوند.
    وی همچنین از اعزام دو نفر از قهرمانان پیشکسوت خراسان جنوبی به نامهای ‘محمد ساجد’ و علیرضا چمنی’ به ترتیب در گروههای سنی ۵۰ تا ۶۰ و ۴۰ تا ۵۰ سال به مسابقات پیشکسوتان جهان که از یکم تا ۱۵ تیر ماه امسال در سوئد برگزار می شود خبر داد.
    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی افزود: در این مسابقات ۳۲۰۰ نفر شرکت دارند که تعداد نمایندگان ایران در این مسابقات ۱۸ نفر است.
    وی از برگزاری دوره آموزشی و توجیهی مربیگیری و داوری ویژه بانوان خراسان جنوبی نیز خبر داد و گفت: از ‘فریبا قوام زاده و فاطمه خزاعی’ برای تدریس دوره دعوت کردیم که کلاسها با حضور ۵۱ نفر از دیروز آغاز شده و تا ۲۹ خرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات قهرمانی پینگ پنگ کشور به میزبانی بیرجند برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار