امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۲:۱۹  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22316
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       بعد از برگزاری کلاسهای آموزشی برای این گروه برای خردسالان دختر و پسر (hopes) برگزار کنندگان این دوره آموزی  یک دوره مسابقه بین نفرات شرکت کننده برگزار میکنند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این دوره از رقابتها در بخش پسران که تعداد ۳۷ نفر بازیکن شرکت دارند که در ۱۲…

     

     

     

    بعد از برگزاری کلاسهای آموزشی برای این گروه برای خردسالان دختر و پسر (hopes) برگزار کنندگان این دوره آموزی  یک دوره مسابقه بین نفرات شرکت کننده برگزار میکنند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این دوره از رقابتها در بخش پسران که تعداد ۳۷ نفر بازیکن شرکت دارند که در ۱۲ جدول ۳نفره وویک جدول چهارنفره بصورت دوره ای با هم به رقابت خواهند پرداخت و از هرجدول دونفر به مراحل بعدی سعود خواهند نمود.

    در جدول علیرضا رهنمای حقیقی  که تنها جدول چهار نفره می باشد در ساعت ۹صبح بوقت محلی بر روی میز شماره ۱۳ به مصاف جانسون رونالد میک خواهد رفت. رهنما در بازی خود ساعت ۱۰ بوقت محلی به مصاف ادواردو از کشور پاناما به میدان خواهد رفت که این بازی بر روی میز شماره ۱۳ برگزار خواهد شد. بازی سوم و آخر علیرضا رهنما درساعت ۱۱ بوقت محلی بر روی میز شماره ۱۲ به مصاف عبدالعزیز از کشور عربستان به میدان خواهد رفت. رهنما در گروه ۱۲ این رقابتها قرار دارد.

    اصبل جدول این بازیکن کشورمان در زیر آمده است:

     

    در بخش دختران خردسال نیز تعداد ۲۶ بازیکن شرکت دارند که در گروه های ۳نفره و چهار نفره به رقابت خواهند پرداخت.

    مهشید اشتری بازیکن خردسال  کشورمان در گروه ۶ این رقابتها قرار گرفته که در بازی اول خود فردا صبح راس ساعت ۱۰:۳۰ بوقت محلی بر روی میز شماره ۶ به مصاف آدریانا از کشور پورتریکو خواهد رفت.اشتری در بازی دوم خود در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه بوقت محلی بر روی میز شماره ۶ به مصاف آنیکا از فنلاند خواهد رفت.

    اصل جدول این بازیکن در زیرآمده است:

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات خردسالان در سوئد (hopes) از فردا!"
    تازه ترین اخبار