امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۰:۴۵  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22343
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛رقابت‌های آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نونهالان خوزستان که دور اول مسابقات انتخابی تیم استان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز بود با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.   عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورگفت:‌…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛رقابت‌های آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نونهالان خوزستان که دور اول مسابقات انتخابی تیم استان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز بود با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

     

    عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورگفت:‌ این مسابقات از روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه به مدت دو روز در اهواز و با حضور ۵۵ تنیسور انجام شد.

     

    وی ادامه‌داد:‌ در این رقابت‌ها ابراهیم علی‌پور از خرمشهر قهرمان شد و محمدرضا کشاورز و سامان زلکی‌نژاد هر دو از اهواز به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

     

     

     

    دبیر هیات تنیس روی میز استان بیان‌کرد:‌ حضور این تعداد تنیسور نونهال در این مسابقات در واقع نوعی رکورد در رقابت‌های نونهالان کشور محسوب می‌شد و فکر نمی‌کنم در هیچ استانی این تعداد بازیکن در این رده سنی در مسابقات شرکت کنند که این موضوع برای ما جای خوشحالی دارد.

     

    وی عنوان‌کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات به صورت دوره‌ای، مرحله دوم به صورت حذفی و درنهایت مرحله سوم با حضور ۱۲ تنیسور به صورت دوره‌ای برگزار شد.

     

    بخشنده درباره سطح این مسابقات گفت:‌ سطح این رقابت‌ها خوب بود ولی انتظارمان بیشتر از این بود. ما باید تمرینات‌مان را در این رده سنی بیشتر کنیم تا در سطح کشور مطرح بمانیم.

     

    وی یادآورشد: دور دوم مسابقات انتخابی تیم استان اواسط تیرماه برگزار می‌شود و تیم منتخب راهی رقابت‌های قهرمانی کشور که قرار است اواخر تیرماه در خراسان جنوبی انجام شود، خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نونهالان خوزستان برگزار شد"
    1. سید محمد علی قاری زاده گفت:

      ممنون از اطلاع رسانی سریع
      خواهشا رده بنده کامل ۱ تا هشتم را در سایت قرار دهید
      جدیدا هر مسابقاتی که برگزار میشود نفرات ۱ تا سوم را در سایت قرار میدهید
      لطفا اسامی افراد ۱ تا ۱۲ را در سایت قرار دهید

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        آقای قاری زاده
        با سلام مجدد
        ما این اخبار و در مجموع تمام خبرهای را از هیئتها و خبرگزاریها دریافت میکنیم .به همین شکل برای ما ارسال شده یا در خبرگزاریها درج میگردد.اما با هیئت استان در این باره گفتگو خواهم کرد.
        با تشکر

    2. محمود ساكياني گفت:

      با سلام
      از هیئت تنیس روی میز استان خوزستان بخاطر برگزاری این مسابقات تشکر می کنم. از آقای بخشنده به جهت اطلاع رسانی سریع، ممنونم . از کادر زحمتکش داوران این مسابقات و نیز مسابقاتی که در استان برگزار می گردد تشکر ویژه داشته و دست همه عزیزان را می فشارم.


    تازه ترین اخبار