امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۱:۳۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22393
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     تیم تنیس روی میز شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کارگران کشور که ۱۸ تا ۲۱ خردادماه با حضور ۲۸ استان در تهران برگزار شد، موفق به اخذ مقام قهرمانی در لیگ دسته ۲ و مقام سومی در لیگ دسته یک کارگران کشور شد.   به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در…

     

     

    تیم تنیس روی میز شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کارگران کشور که ۱۸ تا ۲۱ خردادماه با حضور ۲۸ استان در تهران برگزار شد، موفق به اخذ مقام قهرمانی در لیگ دسته ۲ و مقام سومی در لیگ دسته یک کارگران کشور شد.

     

    به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در این دوره ازمسابقات ۱۳۵ ورزشکار و مربی در قالب ۲۸ تیم در مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران به رقابت پرداختند.

     

    استان تهران ، کردستان و کرمانشاه درپایان مسابقات تنیس روی میزقهرمانی کارگران کشور در رده تیمی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست پیدا کردند .

     

    گفتنی است در رده انفرادی آقایان میثم زنگنه (تهران)، محمدرضا نعمتی (قزوین ) ، کیانوش پیمان (کردستان ) ومهدی خوش مرام (کرمانشاه ) به ترتیب مقام های اول ، دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

     

    همچنین مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی ، رئیس هیات تنیس روی میز کارگران ، نماینده فدراسیون تنیس روی میز و جمعی از داوران و مربیان بین المللی با اهداء لوح و جوایز از ورزشکاران و تیم های برتر تقدیر کردند.

     

    ترکیب تیم تنیس روی میز شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در این دوره از مسابقات را آقایان: مهدی خوش مرام – آرش رشیدی – شاهین یاوری – اصغر رشیدی و پیام الماسی تشکیل داده بودند.

     

    شایان ذکراست رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی کارگران کشور به مدت ۴ روز از هجدهم تا بیست و یکم خرداد سال جاری در تهران برگزار شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم تنیس روی میز صنایع پتروشیمی کرمانشاه قهرمان لیگ دسته دوم کارگران کشور شد"
    1. عبدالله مظفری گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      اینجانب هم به بچه های کرمانشاه تبریک می گویم و تریک ویژه ای هم به آقای مهدی خوش مرام دوست خوب و عزیزم به مناسبت این کسب مقامها.
      به امید موفقیت های بیشتر

    2. ودودیان گفت:

      باعرض سلام این موفقیت بزرگی برای جامعه پینگ پنگ استان کرمانشاه محسوب شده و انتظار می رود مسیولین ذیربط ضمن تشویق مناسب اعضای فعال تیم آقایان (خوشمرام،رشیدی و یاوری )زمینه دستیابی به موفقیتهای بزرگتر را فراهم آورند.اینجانب به نوبه خود کسب مقام سوم تیمی وسوم انفرادی این دوره از مسابقات را به تمام اعضای تیم تبریک عرض مینمایم. در پایان جا دارد از زحمات مدیران محترم شرکت پتروشیمی کرمانشاه که با تقبل تمامی هزینه ها زمینه این موفقیت را ایجاد کردند تشکر و قدردانی نماییم.

    3. amidi گفت:

      با سلام جادارد که از اقای مهندس شهریار میانه گر حامی تیم اعزامی کارگران استان کردستان که مقام دوم را کسب کرد تشکر نمایم

    4. نادرجلوزان گفت:

      باسلام من هم از اقای میانه گر تشکر مکنم وبه کیانوش هم تبریگ میگویم

    5. محمد ابراهیمیان گفت:

      با سلام در لیگ دسته ۲ تیم خراسان رضوی قهرمان شد وتیم کرمانشاه به مقام سومی دسته یک رسید.هر دسته شامل ۸تیم که در کل خراسان به مقام نهم وقهرمانی دسته ۲دست یافت.تیم گیلان در دسته ۲دوم وتیم موسسه مالی واعتباری مهر اقتصاد اصفهان به مقام سومی دسته ۲رسید.با تشکر.


    تازه ترین اخبار