امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۱:۰۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22408
    ارسال خبر چاپ خبر
  • متاسفانه برخی افراد مشخص با جوسازیها وگسترش شایعات بی اساس سعی دارند تا پایگاه تخصصی و پرقدرت و کاملا مردمی پینگ پنگ کشور را که درحقیقت پربیننده ترین پایگاه تخصصی وخبری و در یک کلام مرجع تنیس روی میز کشور است را بعنوان دشمن برخی افراد؛جریانات و در یک کلام سهم خواه وبدخواه این رشته…

    متاسفانه برخی افراد مشخص با جوسازیها وگسترش شایعات بی اساس سعی دارند تا پایگاه تخصصی و پرقدرت و کاملا مردمی پینگ پنگ کشور را که درحقیقت پربیننده ترین پایگاه تخصصی وخبری و در یک کلام مرجع تنیس روی میز کشور است را بعنوان دشمن برخی افراد؛جریانات و در یک کلام سهم خواه وبدخواه این رشته معرفی نماید!

    به دلیل اشراف کامل و ارتباط جامع با کلیه طیفهای خانواده محترم این رشته دقیقا مشخص و معلوم شده که منبع اینگونه شایعات از چه کسانی سرچشمه می گیرد.

    کمتر از یک ماه دیگر، اولین سالگرد تاسیس پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور خواهد بود !آیا این سایت واقعا در پی تخریب افراد و سیستمها و تنش و فرصت طلبی بوده است؟

    آیاچیزی نزدیک به یک سال تلاش و زحمت تمام وقت وطاقت فرسا از یک سو ،هزینه های قابل توجه تامین و نگهداری این سایت از دیگر سو بدون وابستگی به هیچ جریان خاص و افراد ،تخریب و تنش آفرینی محسوب می شود؟

    ما که مدعی هیچ چیز نبوده و نیستیم وخدا را شکر بصورت واقعی خودرا کمترین جزء خانواده تنیس روی میز کشور تلقی کرده و میکنیم… معلوم نیست برخی افراد که همواره بدنبال موقعیت طلبی بوده تا برای خود جایگاه غضب شده ای پیداکنند وبرای کار نکرده مزدو مدح خواسته و یک شبه به همه چیز این رشته بی در و پیکر رسیده، برای این رشته چه کرده اند واصلا چه کاره این رشته محسوب می شوند ؟

    ما بخوبی اطلاع داریم که از آبدارچی محترم فدراسیون تنیس روی میز گرفته تا بالاترین ارکان آن همواره در پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور سیر و سیاحت نموده و اخبار واقعی و فوری و تفسیرها وتحلیل های دلسوزانه و خالصانه این سایت را بصورت لحظه ای رصد میکنند!

    یکی از شفاف ترین و بهترین دلایل اینکه این سایت بعنوان مرکز و ملجاء خانواده تنیس روی میز می باشد این است که این پایگاه مردمی پربیننده ترین مرکز تنیس روی میز کشور می باشد وهر روز بر تعداد بازدید کننده آن افزوده می شود.

    البته ما بدنبال جلب مشتری و جذب بازدیدکنندگان نیستیم و الا راههای زیادی برای این کار وجود داشت .اینجانب بهترین راهکار را صداقت و دلسوزی و شفاف بودن و در نهایت معامله با خداوند منان دانسته و به آن پایبند بوده ام.

    متاسفانه برخی آقایان و خانمهای گرامی که منافع غیر قانونی آنان توسط روشنگریهای این سایت به خظر افتاده بجای تسلیم حق و حقیقت گردند بدنبال اصرار برگناه خود بوده و از روش جو سازی برعلیه این سایت بدنبال تسکین خود هستند غافل از اینکه این سایت آنقدر فراگیر شده است که هرکس بخواهد برعلیه آن دست بکاری بزند همانند قطره ای ناچیز در دریای بزرگ آن که همانا اکثریت قاطع و جامع خانواده شریف این رشته می باشند غرق و حل خواهند شد.

    ما با همه طیفها چه موافق و چه مخالف وضعیت فعلی ارتباط خوب و دوستانه وتنگاتنگی داریم واعتقاد راسخ داریم که در نهایت این خانواده تنیس روی میز هستند که ماندگار و ابدی خواهند بود.

    جهت اطلاع و استحضار بیشتر این افراد انگشت شمار باید اعلام نمایم که اینجانب نه تنها دنبال موقعیت و منصبی همانند شما در ارتباط با این رشته نیستم بلکه خدا را هزاران مرتبه شکر کذارم که رزق و روزی ما هم در ارتباط با این رشته مظلوم نیست.ما فعلا به همان شعار خود پایندیم که : تا زمانی که مدیر سایت نه دنبال پست و مقامی در فدراسیون باشد و نه دنبال جذب مال و منال از این رشته همواره برتری و نفوذ باطنی وواقعی خود را دارا خواهد بود.

    متاسفانه خبرهای رسیده حاکی از این است که برخی افراد که توسط انتقادات محترمانه و قانونمند ما منافع نامشروع و موقعیتهای غضب شده توسط آنان به خطر افتاده منبع و منشاء این شایعات هستند تا ذهن و دیدگاه دیگر افراد را نسبت به این پایگاه بد بین نمایند.

    نکته: ممکن است برای تنوع هم که شده فایل صوتی برخی افرادی را که از قضا ادعای  دوستی با ما را دارند اما در پشت سرسایت حرفهای دیگری می زنند را در همین سایت منتشر نماییم!

    آقایان و خانمهایی که  در این فدراسیون نمک رئیس راخورده ونمکدان می شکنند بهوش باشند که اگر صبرما به پایان برسد  حرفهایی را که در پشت سر رئیس زده و کماکان می زنند عمومی خواهیم کرد تا همه بانند در این رشته چه خبر است!

    پیشنهاد میکنم به اصول اولیه اخلاقی ومرام پایبند باشید!

    مدیر سایت: سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اطلاعیه"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب آقایاخانمی که با نام منتقد دیدگاههای خود را بدون نام و هویت وبدون اینکه وجود خارجی داشته باشید ارسال می فرمایید.
      با سلام
      احتراما،برای چندمین بار است که بدون الزام وصرفا جهت تفهیم هرچه بشتر شما که البته قرار نیست متوجه باشید ونیستید جوابگو هستم.
      دوست عزیز این سایت چه خوب ویا چه بد ویا بقول فرمایش شما برمبنای شخصی گرایی بنا نهاده شده است!چنانچه حرف شما درست باشد پس شما در این سایت شخصی هر روز و هر وقت چه میکنید؟
      دوم اینکه فرموده اید که : شما ودوستانتان انتقادات ما را از کمیته فنی قبول دارید و….
      برای اینجانب تفاوت و اثری ندارد که شما و بقول خودتان دوستانتان چه چیزی را قبول دارید و چه چیزی را قبول ندارید..اصولا اهمیتی برای اینجانب نداردونداشته است!
      شما اصلا خودتان کی هستید که دوستانتان کی باشند؟برای چندمین بار اعلام میکنم که شما اصلا وجود خارجی ندارید با بزدلی و ترس و دروغ و حرفهای بیهوده شخصیت غیر واقعی خود را نمایان میکنید.
      اتفاقا همان مترسکی که با شعر سروده اید حال وروز شماست که چنان مترسکی غیر واقعی هستید!
      مسخره تر ازهمه اینکه شما حتی ایملتان هم دروغی و جعلی است.
      احتراما بهتر است من بعد کمی بخاطر خدا خجالت بکشید و دست از زیاده گویی و تهمت و افترا و حرفهای مفت بردارید.
      با تشکر

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای علوی ذلیلان و زیاده طلبلان همیشه برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ یک رشته ورزشی را نشانه رفته و از محیطی و جوی نابسامان می خواهند سود ببرنند. اگاهی گمراهان را از خداوند قادر متعال خواستار و از زحمات جتابعالی در نهادینه کردن ارزشها بوسیله فرهنگ پهلوانی کمال تشکر را دارم.ترکان.


    تازه ترین اخبار