امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۸:۴۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22498
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رییس کمیته ملی المپیک گفت: با مسئولان فدراسیون بین المللی قایقرانی و وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران در باره وقایع مرتبط با فدراسیون قایقرانی رایزنی کرده ایم و اجازه نمی دهیم خطری ورزش ایران را تهدید کند. محمد علی آبادی روزسه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص احتمال تعلیق…

     

    رییس کمیته ملی المپیک گفت: با مسئولان فدراسیون بین المللی قایقرانی و وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران در باره وقایع مرتبط با فدراسیون قایقرانی رایزنی کرده ایم و اجازه نمی دهیم خطری ورزش ایران را تهدید کند.

    محمد علی آبادی روزسه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص احتمال تعلیق فدراسیون قایقرانی ایران به دلیل تغییر وتحولات درسطح ریاست آن گفت: نامه مسئولان فدراسیون های بین – المللی به دست ما رسیده است وما نیز پاسخ آنها را داده ایم. با مسئولان وزارت ورزش نیز رایزنی هایی کرده ایم و نمی گذاریم خطری ورزش ایران را تهدید کند.

     

    وی ادامه داد:این مشکلات باید برطرف شوند و نباید ورزش ایران به خاطر این مسایل دچار مشکل شود. تمام تلاش خود را برای برطرف شدن این مشکلات خواهیم کرد.

     

    علی آبادی درخصوص تغییرات درفدراسیون های ورزشی خاطرنشان کرد: این اختیاری است که به وزیر ورزش داده می شود، اما باید شرایط موجود را در نظر گرفت.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علی آبادی:نمی گذاریم خطری ورزش ایران را تهدید کند"
    تازه ترین اخبار