امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۶:۰۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22507
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس فدراسیون پینگ پنگ ایران از برگزاری کلاس های داوری در جه یک و بین المللی در سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور محمد زارع پور’ دیروز در هشتمین همایش سرداوران بین المللی کشور در سالن اجتماعات شهرداری کاشان گفت: بیشتر کشورهای موفق در داوری پینگ پنگ دارای ۱۵داور در…

    رییس فدراسیون پینگ پنگ ایران از برگزاری کلاس های داوری در جه یک و بین المللی در سال جاری خبر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور محمد زارع پور’ دیروز در هشتمین همایش سرداوران بین المللی کشور در سالن اجتماعات شهرداری کاشان گفت: بیشتر کشورهای موفق در داوری پینگ پنگ دارای ۱۵داور در سطح ‘بلوبج’ هستند اما در ایران تنها دو نفر موفق به کسب چنین جایگاهی در داوری شده اند.

     

    وی تاکید کرد: فدراسیون پینگ پنگ کشور ازداورانی که برای رسیدن به سطح داوری ‘بلوبچ’ تلاش می کند به لحاظ مادی و معنوی حمایت خواهد کرد.

     

    زارع پور با اشاره به انتخاب ‘حمیدرضا صباغیان’ به عنوان تنها داور آسیایی المپیک لندن، خاطر نشان کرد: داوران ایرانی باید با فراگیری آموزش های به روز و تقویت زبان انگلیسی برای حضور در رقابت های جهانی و المپیک بیش از پیش تلاش کنند.

     

    رییس فدراسیون پینگ پنگ کشور، فراگیری زبان انگلیسی را برای داوران و مربیان ایرانی لازم دانست و تصریح کرد: از سال ۹۲ داوران و مربیانی ایرانی که از دانش زبان انگلیسی بی بهره باشند، به رقابت های بین المللی اعزام نخواهند شد.

     

    زارع پور با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی داوران و مربیان باید مستمر و با ثبات برگزار شود، تاکید کرد: بر اساس تصمیم کمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ، کلاس های داوری درجه یک و بین المللی کشور از سالجاری فقط در آکادمی آموزش این فدراسیون در تهران برگزار خواهد شد.

     

    وی، با توجه به پیشرفت مشهود پینگ پنگ در ایران و گرفتن دو سهمیه المپیک لندن، گفت: برخی کشورهای منطقه از ایران برای آموزش پینگ پنگ بازان خود درخواست سرمربی کرده اند.

     

    وی با تاکید بر اینکه مربیان ایرانی باید برای تکمیل اطلاعات خود در سایت های فدراسیون پینگ پنگ ایران و فدراسیون جهانی پینگ پنگ اقدام کنند، خاطرنشان کرد: تاکنون اطلاعات هیچکدام از سرمربیان ایرانی در سایت فدراسیون جهانی پینگ پنگ درج نشده است.

     

    در این همایش داوران با آخرین تغییرات قوانین و مقررات داوری، چگونگی برگزاری رقابت های پینگ پنگ و رده بندی دسته های مختلف این رشته ورزشی در کشور به گفت و گو و تبادل اطلاعات پرداختند.

     

    هشتمین همایش سرداوران پینگ پنگ ایران که با حضور ۴۰ داور زن و مرد بین ا لمللی کشور از روز یکشنبه در کاشان آغاز شد ، دیروز به کار خود پایان خواهد دادب/.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور رئیس فدراسیون:برگزاری کلاس های داوری درجه یک و بین المللی در سال جاری"
    1. از کسانی که نورچشمی هستند از لحاظ مادی حمایت می کنند.معنوی که اصلا فکرش هم نکنین.
      این حرفها چیه که گفتن: فدراسیون برای غذای سرداوران که از زحمتکشان پینگ پنگ کشور هستند برای این سمینار ۳۰۰۰۰ تومان گرفته.توقع دارین که حمایت بکنه.۳۰۰۰۰ تومان برای غذا.یک میلیون و دویست به یکی از هیئت های شهرستان ها رو میزدن و گدایی میکردند قشنگ تر بود تا برسه از سرداوران کشور بگیرن اون هم واسه غذا


    تازه ترین اخبار