امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۶:۰۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 2252
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هئیت تنیس روی میز تهران:جشنواره بزرگ تنیس روی میز برگزار می شودنادر وادی خیل گفت: جشنواره بزرگ تنیس روی میز درتمامی رده های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان با توافقات اموزش و پرورش و مذاکره شهرداری با یک شرکت خصوصی برگزار خواهد شد. نادروادی خیل،رئیس هیئت تنیس روی میز تهران در…

    رئیس هئیت تنیس روی میز تهران:جشنواره بزرگ تنیس روی میز برگزار می شودنادر وادی خیل گفت: جشنواره بزرگ تنیس روی میز درتمامی رده های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان با توافقات اموزش و پرورش و مذاکره شهرداری با یک شرکت خصوصی برگزار خواهد شد.
    نادروادی خیل،رئیس هیئت تنیس روی میز تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: درصدد توافق با آموزش و پرورش و مذاکره ضمنی با شهرداری و یک شرکت خصوصی جهت اجرا و هماهنگی برگزاری جشنواره بزرگ پینگ پنگ در تمامی رده های سنی برآمده ایم.
    وی افزود: مقرر بود این جشنواره فقط در بخش بانوان برگزار شود ولی در نشستی که دراواخر هفته گذشته با مسئولان آموزش و پرورش داشتیم مقرر شد این رقابت ها در هر دوبخش آقایان و بانوان پیگیری شود.وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه تمامی شرکت کنندگان در این رشته از قشر دانشجو یا مراکزآموزشی کشور هستند مقرر شد طبق تصمیم ستاد برگزاری رقابت ها این مسابقات در نیمه اول آبان ماه به دلیل تداخل پیدا نکردن با زمان امتحانات برگزار شود.
    وادی خیل افزود:تاکنون در هئیت تهران که قطب اصلی این رشته به شمار می‌رودبه دلیل عدم سازماندهی و تغییر مدیران در مدت زمان های کوتاه و بی ثباتی در شیوه های مدیریت این هیت، این رشته در تهران به خوبی معرفی نشده است و به اعتقاد بنده اگر بتوانیم این رشته ورزشی را با اجرای با برنامه های تبلیغاتی به خوبی در میان علاقه مندان معرفی کنیم و جنبه همگانی را توسعه بخشیم شاهد رشد چشمگیر این ورزش دراستان تهران خواهیم بود.
    *بزرگترین مشکل در پینگ پنگ،نبود فرهنگ حرفه ای است
    رئیس هئیت تنیس روی میز تهران گفت: بزرگترین مشکل در پینگ پنگ کشور نبود فرهنگ حرفه ای در این رشته است که باعث شد حواشی اخیر در چند ماه گذشته خود را نمایان کند. این در حالی است که حتی فرهنگ اعتراض کردن را نیز نداریم.وی تصریح کرد: بزرگترین مشکل در حال حاضر نبود پشتوانه در این رشته است که یکی دیگر از برنامه های ما در آینده توسعه پشتوانه های ملی است که اگر درشرایطی مانند اکنون بازیکنان و نخبگان در رقابت ها حاضر شدند بتوانیم افراد جدیدی را جایگزین کنیم و تعداد نخبگان را در تنیس روی میز کشور افزایش دهیم.
    * کمیته برنامه ریزی را با افراد متخصص و تحصیل کرده تشکیل می‌دهیم
    وادی خیل افزود: مهمترین رکن در تشکیل کمیته برنامه ریزی فدارسیون، استفاده از افراد متخصص تحصیل کرده است که مقرر شده اعضای این کمیته از سوی نیک بخش که از پیشکسوتان ودارای مدرک دکتری تربیت بدنی است انتخاب شوند.وی در ادامه افزود: ۵ نفر جهت عضویت در این کمیته منصوب خواهند شد که مهمترین برنامه های انها تاسیس کانون پینگ پنگ در استان تهران و شناسایی وسازماندهی و جلوگیری از برگزاری کلاسهای آموزشی خصوصی و بدون مجوز هئیت تهران است .
    وی اظهارداشت: بعد از این تمامی کلاسها و مدارس پینگ پنگ استان باید با مجوز هئیت تهران به فعالیت خود ادامه دهند و از فعالیت آموزشگاه های بدون مجوز جلوگیری شود.وی در پایان افزود: تا شش ماه دوم سال حتما تمامی مراکز آموزشی بایدمجوز خود را جهت ادامه فعالیت از هئیت منطقه خود دریافت کنند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جشنواره بزرگ تنیس روی میز برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار