امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۶:۰۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22529
    ارسال خبر چاپ خبر
  • استفاده ابزاری از ورزش چرا؟و به چه قیمت؟!!   مسوول محترم پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور جناب آقای سید منصور علوی   ضمن تشکر از سایت وزین جنابعالی در عرصه اطلاع رسانی در رشته تنیس روی میز همان طور که مطلع شدید سمیناری دو روزه تحت عنوان سمینار سرداوری در شهرستان کاشان و حومه برگزار…

    استفاده ابزاری از ورزش چرا؟و به چه قیمت؟!!

     

    مسوول محترم پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور

    جناب آقای سید منصور علوی

     

    ضمن تشکر از سایت وزین جنابعالی در عرصه اطلاع رسانی در رشته تنیس روی میز همان طور که مطلع شدید سمیناری دو روزه تحت عنوان سمینار سرداوری در شهرستان کاشان و حومه برگزار گردید که ذکر مسائلی رنج آور از نگاه ورزشکاران اصیل این رشته در شهرستان کاشان جهت تنویر افکار جامعه پینگ پنگ و ورزش کشور ارایه میگردد:

    در حالیکه ورزشکاران این رشته در شهرستان هر روز بعلت نبود اولیه ترین امکانات ورزشی از این ورزش خداحافظی می کنند مسول هیات این شهرستان _آقای مهدی مجدالاشرافی_ بدنبال برگزاری چنین سمینارها و مسابقات تبلیغاتی جهت معرفی خود و بهره گیری از ابزار ورزش جهت پیشبرد منافع ناصواب خود می باشد!(آن هم بصورت موازی برعلیه هیئت نوپای آقای مهندس نیکوکار)

     ایشان در مسیرمصداقی هدف وسیله را توجیه مینماید از طریق ورزش به سمت هایی در سطح شهرستان رسیده و چون پیشرفت با ناشایستگی و نالایقی و از طریق ارتباطات ناصحیح به مذاق ایشان مزه کرده !کمر همت بسته و ول کن مطلب نبوده و هر از چند گاهی به هر طریقی که شده سعی در معرفی و نقش آفرینی و ارتباط با این و آن جهت گرفتن پست و سمت تلاش فراوان می نماید.

      

    در تمامی هیئات ورزشی اصل بر ورزش است نه کارهای حاشیه و تبلیغاتی!!

    بحث داوری و پیشرفت آن بر هیچ کس پوشیده نیست ولی به چه قیمت؟؟(!حتی تقدیر از آقای کریم شیرازی برای دومین بار در کاشان جای سوال فراوان دارد؟!و این موضوع را در ذهن تداعی می نماید که تقدیر کننده میخواهد از این محمل و محبوبیت واقعی ایشان برای خود کسب وجهه و هویت نماید!!)تا زمانیکه ورزشکاران این شهرستان از نبود سالن مناسب_نداشتن امکانات اولیه من جمله رویه/راکت و …و نداشتن پول شهریه در مضیقه هستند برگزاری چنین همایش هایی که در اصل از جیب بیت المال شهرستان کاشان و حومه می باشد و کارهای تبلیغاتی از این دست (مثلا مصاحبه آقای مجد در برگزاری مسابقات بین المللی در این شهرستان)چه معنا و مفهوم منطقی و انسانی دارد؟؟!

    آقای مجدالاشرافی دعوت و …. از آقای رییس فدراسیون آنهم در روزهای تعطیل چند روزه به چه اهدافی صورت گرفته؟؟لطفا پاسخ دهید؟آیا بهتر نبود ایشان را به سالن نامناسب ورزشی این رشته می بردید و در جهت پیشرفت منافع ورزش پینگ پنگ این شهرستان اقداماتی انجام میشد؟؟

     

    در پایان ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما صدای ما ورزشکاران این شهرستان را برسانید باشد در صورتیکه خلاف واقع گفتیم بالاخره یک جایی آقای مجدالاشرافی در مقام پاسخگویی بر آید.

    امیدواریم در پناه حق موفق باشید.

    جناب آقای زارع پور:اگر جناب آقای نیکوکار بعنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان از شما برای مراسمی در اصفهان دعوت میکرد تشریف می آوردید؟ واقعا چه خبر است؟

    آیا این برگزاری با مجوز رئیس هیئت استان اصفهان بوده است یا همانند مسائل پیش آمده ایشان هنوز خودشان را در هیئت قبلی میبینند؟

     

    باتشکر جمعی از ورزشکاران رشته تنیس روی میز شهرستان کاشان

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعتراضیه جمعی از پینگ پنگ بازان کاشان !"
    1. مرتضی نیکوکار گفت:

      باسلام خدمت مدیریت سایت و پیش کسوتان ، مربیان ، داوران ، ورزشکاران و قهرمانان این رشته ورزشی در کاشان

      با تشکر از اظهار لطف شما عزیزان ،بزودی با هماهنگی اداره ورزش و جوانان
      شهرستان کاشان جلسه ای آزاد را با حضور تمامی شما دلسوزان این رشته ورزشی تشکیل خواهیم داد و مشکلات آن شهرستان را که همواره در این رشته ورزشی دارای جایگاه خاصی بوده مورد بررسی قرار داده و با یاری شما و مسئولان در رفع آن خواهیم کوشید.به امید آنکه پینگ پنگ کاشان دارای امکاناتی در خور نام چنین شهرستان بزرگی گشته و در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

    2. ابری گفت:

      زیرکی را گفتم این احوال بین

      خندید وگفت صعب روزی بوالعجب کاری پریشان عالمی

    3. شهرام گودرزی گفت:

      باسلام خدمت دوستان عزیزماازاین جلسات زیادداشتیم درلحظه هرچی گفته شده پذیرفته شده ولی عمل نکردن ایمان بی عمل مرگ است مامیخواهیم زندگی کنیم وورزش کنیم وورزشکارزیادکنیم تاسربلندوجاودانگی راتمرین کنیم نه آزاررسانی به ورزشکاران راهرروزبهترازدیروزتمرین کنیم به امیدروزی که خداوندجواب این ضدورزشهاروبده مابرایشان دعامیکنیم…موفق باشید.

    4. مرتضی گلشاهی گفت:

      با سلام
      خطاب به دوستانی که خود را جمعی از ورزشکاران تنیس روی میز کاشان معرفی کرده اید:
      آقای مجد الاشرافی مردی خوش نام،زحمت کش و بی چشم داشت در تنیس روی میز است و رفتار های ایشان مبین این بیان می باشد. جهت تنویر افکار عمومی باید بگویم اگر آقای مجد الاشرافی می خواستند از ورزش در راستای پیشرفت استفاده نماید به پیشنهاداتی که از سوی فدراسیون به ایشان شده بود جواب مثبت می دادند نه اینکه به خاطر مشغلات شغلی این پیشنهادات را نپذیرند.
      همچنین برگزاری این سمینار جز سختی چیزی نخواهد داشت که اهالی تنیس روی میز باید از اقدام آقای مجد الاشرافی ممنون باشند.به هر حال دوستان بدانند که به هیچ وجه درست نیست کسانیکه اصلاً معلوم نیست چه کسانی هستند و خود در چه حدوحدوی قرار دارند به راحتی از افرادی که سال ها خاک ورزش را خورده اند نام به میان می آورند و خدمات فردی چون اقای مجد الاشرافی را زیر سوال ببرند.
      جناب آقای مجد الاشرافی خسته نباشید.
      مرتضی گلشاهی- قزوین- داور دعوت نشده به سمینار داوران

    5. ابری گفت:

      کس نمی داند در این بحر عمیق
      سنگ ریزه قرب دارد یا عقیق
      من همین دانم که در این روزگار
      هیچ چیز ارز ش ندارد جز رفیق
      به سلامتی اون کسی که غروب ها چشم ۱۰۰ تا بچه یتیم منتظرش است تا دست نوازشی به سرشان بکشد
      به امید ان روزی که ما یاد بگیریم خوبیها را دفن نکنیم
      به امید انکه تا زنده هستیم از هم تعریف کنیم
      نفرین خدا بر کسانی که پشت سر مردمان شریف بخاطر این دنیای پوشالی تهمت میزنند….

    6. محسن رنجبر گفت:

      با سلام مدیریت محترم سایت
      بنده بعنوان فردی که با کلیات فدراسیون دورادور اشنایی دارم وتا حدودی زحمتکشان این رشته ورزشی را می شناسم میدانم که عموماافرادی بدون ذکر نام ومشخصات خود قادر هستند در سایت وزین شما که اکنون در خانواده ها بخوبی رخنه کرده به شخصیت افراد شریف توهین کنند که بطور مسلم یا کینه شخصی دارند یا جلوی کارهای ناصوابشان گرفته شده است
      شخصیت امین وخصلتهای والای اقای مجد بر کسی پوشیده نیست ایشان بسیار درستکار وعامل خیر هستند
      بیاییم خود را اصلاح کنیم با کوبیدن دیگران هرگز بزرگ نمیشویم

      برای همشهریان کاشانی اقای مجد متاسفم

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        در ارتباط با اعتراضیه جمعی از دوستان ازکاشان ذکر نکاتی بسیار ضروری به نظر می رسد.
        اول اینکه تمام افکار عمومی این رشته در خوب بودن و شریف بودن جناب آقای مجد الاشرافی اشتراک نظر دارند.
        دوم اینکه جهت اطلاع و استحضار دوستان معترض باید عنوان کنم که این میزبانی از طرف فدراسیون تنیس روی میز بوده است و جهت اطلاع بیشتر برای این عده از دوستان باید عرض کنم که این میزبانی ورودی داشته که برای هر نفر ۳۰ هزار تومان هزینه در بر داشته است و این مبلغ بحساب هیئت کاشان واریز شده است.لذا این میزبانی را باید به فال نیک گرفت زیرا در این وانفسای بی پولی و کمبود بودجه ها برای هیئتها آقای مجد الاشرافی درآمد زایی کرده اند وهیچگونه هزینه ای در برنداشته است.
        ای کاش بقیه هیئتهای استانها نیز از این روشها برای درآمد زایی استفاده نمایند.
        در ارتباط با انتشار این اعتراضیه چند نکته ضرورت دارد:
        ۱- ما با سانسور و تغییر ودرنهایت تعدیل این اعتراضیه آن را در سایت منتشر کرده ایم زیرا نامه واصله شرایط احراز انتشار را نداشت وپس از تبادل نظر مدیر سایت تصمیم به تغییر آن گرفت که صرفا مطلب اعتراضی در این باره منتشر شود.
        ۲- سعی ما ین است که فراجناحی عمل نماییم و هرگز انتشار یک مطلب در این سایت به معنای تایید یا نفی مدیر سایت نیست!
        ۳- پیشنهاد می شود مسائل درون استانی و شهرستان را با رعایت سلسله مراتب یعنی در میان گذاشتن با رئیس هیئت شهرستان و بعد استان و بعد در صورت نباز بامادر میان بگذارند زیرا احتمال اینکه هیئت کاشان از اعتراض شما مخالفان ومعترضان باخبر باشد اندک است .
        ۴- وجود مخالف و معترض در هر سیستم امری طبیعی به نظرمی رسد.
        با تشکر

    7. ابری گفت:

      با سلام وصبح بخیر

      معترض کسی است که رودررو با نام و نشان معلوم اعتراضش را عنوان کند
      مغرض کسی است که بی نام ونشان با ابروی مردم بازی کنند وبه هدفش هم برسد
      مغرض با مخالف فرق میکند…..با سپاس

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        سرکارخانم ابری
        با سلام
        اسامی این افراد نزد ما می باشد وبدون نام امکان انتشار هیچ دیدگاه مقدور نیست.
        یک روز بدلیل این موضوع با تاخیر این اعتراضیه منتشر گردید.
        با تشکر

    8. amidi گفت:

      با سلام صرفا جهت تنویر افکار عمومی بعرض میرسانم بنده به شخصه بعنوان دبیر فدراسیون وقت چند بار از اقای مجد الاشرافی درخواست کردم مسئولیت کمیته داوران و مسابقات فدراسیون را بپذیرند حتی ابلاغ ایشان هم با امضائ ریاست محترم فدراسیون زده شد ولی نپذیرفتند.بنابراین بحث گرفتن پست با اهرم ورزش منصفانه نیست . سعی کنیم اگر سلایق ما فرق دارد حرمتها را نشکنیم

    9. حمیدرضا صباغیان گفت:

      هرکس به طریقی دل ما می شکند
      بیگانه جدا دوست جدا می شکند
      بیگانه اگر می شکند حرفی نیست
      من در عجبم دوست!!! چرا می شکند.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        شخصی که با نام کیان دیدگاههای خود را ارسال کرده اید
        با سلام
        احتراما،فقط دیدگاههایی منتشر می شود که با نام و ایمیل واقعی باشد.
        چنانچه تمایل به انتشار دیدگاه خود دارید لطفا با بنده تماس بگیرید با تشکر

    10. آقای مجدالاشرافی از بزرگان پینگ پنگ کشور می باشند و هیچگاه به دنبال پست و سمت نبوده اند.

    11. آتش زبان گفت:

      درود بر سایت وزین!نمیتوان یکسویه به قاضی رفت و قضاوت کرد..درآمدزایی برای هیات کار پسندیده ای است و در آن نمیتوان تردیدی داشت ولی وقتی که شهرستانی چون کاشان با بعد مسافتی که با مرکز نشینان دارد و طبعا میبایست از حداقلهای امکانات تنیس بهره گیرد از داد بی هیچی مینالد اول بایست زیزساختهای لازم را فراهم کرد ناینکه بدنبال سمیننی نهارهایی بود که قطعا هزینه های اینچنین سیمینارایی از درامد آن بیشتر..با این تفاصیل منی که هزاران کیلومتر با تهران فاصله دارم و زارعپور را نمیشناسم خدا پدر و مادر جناب آقای نظری را بهشت برین نصیب کند که با حداقل امکانات اخذ شده از فدراسیونی که برای چند استان تعریف شده!ذارای سالن و چند میز درب و داغمون هستم باید به ایشان احسنت گفت!امیدوارم آقای علوی کامنت بنده را لحاظ نماید ..و در همینجا اذعان میکنم که بنده حاضرم با بزرگان تنیس کشور بخاطر پایین بودن کیفیت کارشان و یا به گفته امروزیها ناکارامدیشان به مناظره دعوت شوم.

    12. محمود رهیده گفت:

      سلام برهمه دلسوزان ورزش که بدون هیچ چشمداشتی درخدمت ورزش وجوانان هستند.به جرات میتوان گفت یکی ازمحبوبترین ومحجوبترین داوران ایران اقای مهدی مجدالاشرافی مدرس وداوربین المللی است که سجایای اخلاقی وانسانی ایشان برکسی پوشیده نیست.وافتخارکمیته داوران ومسابقات .دوستان عزیز بخاطر خدا اب راگل نکنید.امیداست هرانچه رامیگوئیم ومینویسیم برای رضای خداباشدوبس ومفیدفایده برای جامعه ورزش وپینگ پنگ

    13. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      دوستان معترض با نام و قامیل و طومار برای ما اعتراضیه خود را ارسال کرده اند.
      دوست عزیزی که خودتان با نام مخالف اعتراضیه وارد شده اید حتما باید با نام واقعی دیدگاه خود را منتشر فرمایید
      با تشکر

    14. یکی از مخالفین اعتراضیه گفت:

      باسلام خدمت مدیریت سایت
      چطور اسامی معترضین پنهانی است؟ولی نظرات مخالفین با اعتراضیه باید آشکارباشد؟

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب گرامی
        اسامی مخالفین پنهانی نیست هم با آنان تماس داشته و هم اسامی آنان موجود است.
        تازه همین اعتراضیه در سایت معتبر کاشان منتشر شده است.
        درنهایت تازه ما توضیحاتی در باره این ماجرا داده ایم
        با تشکر

    15. سلام. تعجب کردم. اعتراض جمعی از ورزشکاران و منتشر شدن آن. آفرین. تا چشم انداز ۲۰ ساله راهی نیست.ولی نمی دانم چرا سیبل ورزشکاران آقای مجد است. مگر دو روز سمینار چقدر هزینه دارد. خدا تومان یا هیچ نومان. انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب. آقای ….. که به تنهایی خود را جمعی از ورزشکاران نامیدی. انتقاد کننده خوبی باش و لی مخرب دیگران نباش. آبروی انسان حرمتش از خانه کعبه بیشتر است.آقای مجدالاشرافی نیازی به تعاریف دیگران ندارند.آقای مجد نعریفی هستند. من در درجه اول به عنوان بازیکن قهرمان استان و در درجه بعدی به عنوان مربی تنیس روی میز و در درجه سوم به عنوان مدیریت وب سایت kashanpingpong.blogfa.com این هنک حرمت به اقای مجد را محکوم می کنم و از مدیریت سایت تقاضا دارم تا بعد از تحقیقات لازم اطلاع رسانی کند. با تشکر حسین منصف ۰۹۱۳۳۶۴۲۸۷۶

    16. احمدی گفت:

      با سلام پیر گلرنگ من اندر حق ارزق پوشان رخصت خبث نداد ارنه حکایت ها بود


    تازه ترین اخبار