امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۸:۳۹  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22547
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نوجوانان خوزستان که دور اول رقابت‌های انتخابی تیم استان نیز است، برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورعبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی استان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه یکم تیرماه به مدت دو روز در مجموعه ورزشی تختی اهواز انجام می‌شود.   وی…

    مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نوجوانان خوزستان که دور اول رقابت‌های انتخابی تیم استان نیز است، برگزار می‌شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورعبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی استان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه یکم تیرماه به مدت دو روز در مجموعه ورزشی تختی اهواز انجام می‌شود.

     

    وی ادامه‌داد:‌ مرحله اول این مسابقات به صورت دوره‌ای، مرحله دوم به صورت حذفی و دور سوم با حضور ۱۲تنیسور راه‌یافته به این مرحله، به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و درنهایت تنیسورهای اول تا دوازدهم استان مشخص می‌شوند.

     

    دبیر هیات تنیس روی خوزستان با بیان این‌که طی سه سال گذشته وضعیت‌مان در این رشته بهتر شده است، گفت: سال گذشته حضور ورزشکاران در مسابقات رده سنی نوجوانان راضی‌کننده بود و پیش‌بینی می‌کنیم که بیش از ۶۰ بازیکن در این رقابت‌ها شرکت کنند.

     

    وی خاطرنشان‌کرد: در رده سنی پایه در حال انجام فعالیت بیشتری هستیم و امیدواریم طی سال‌های آینده شاهد نتایج آن نیز باشیم. تلاش‌مان این است که امسال این رشته را در رده سنی پایه در سطح کشور قوی‌تر کنیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نوجوانان خوزستان برگزار می‌شود"
    تازه ترین اخبار