امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۴:۵۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22561
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نخستین گردهمایی نایب رییسان فدراسیون های ورزشی با حضورسیدباقرپیش نمازی معاون امورفرهنگی و تربیتی جوانان، علی فرهادی مدیرکل امور فرهنگی و مسوولین و معاونین امور فرهنگی و تربیتی و حوزه ی ستادی وزارت ورزش و جوانان، صاحبنظران و دست اندرکاران امر ورزش برگزار می شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل…

    نخستین گردهمایی نایب رییسان فدراسیون های ورزشی با حضورسیدباقرپیش نمازی معاون امورفرهنگی و تربیتی جوانان، علی فرهادی مدیرکل امور فرهنگی و مسوولین و معاونین امور فرهنگی و تربیتی و حوزه ی ستادی وزارت ورزش و جوانان، صاحبنظران و دست اندرکاران امر ورزش برگزار می شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت خبری ورزش و جوانان مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان این خبر افزود: با توجه به حضور گسترده بانوان در عرصه های مختلف جامعه خصوصا ورزش و همچنین عنایت رهبرمعظم انقلاب اسلامی به ورزش همگانی و ایجاد بستر مناسب برای همگان، اقداماتی با حفظ شرایط فرهنگی و اعتقادی کشور ایران اسلامی باید صورت گیرد که این قشر عظیم جامعه بتواند حضور جدی تری در میادین ورزشی داشته باشند.

     

    مدیرکل امور فرهنگی رسالت ویژه ی گروه فرهنگی وزارت ورزش و جوانان را الگو قرار دادن بانوان کشور ایران اسلامی برای همه ی کشورها در تمامی میادین خصوصا میادین ورزشی عنوان کرد و گفت: امروزه بانوان کشور ما در عرصه های ورزشی فعالیت های گسترده ای را شروع کرده اند که با در نظر گرفتن ارزش های دینی و اخلاقی در میادین مختلف داخلی و خارجی حضور پیدا میکنند لذا مسوولین امر براین موضوع تاکید دارند که با تعامل تنگاتنگ و بهره برداری از ظرفیت های موجود و ایجاد بستر های مناسب می توان اقدامات تاثیرگذاری را در عرصه ی ورزش بانوان انجام داد.

     

    فرهادی در پایان افزود: چهارم تیرماه اولین گردهمایی نایب رییسان بانوان فدراسیون های ورزشی به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور ۴۰ نایب رییس بانوان فدراسیون های ورزشی از سراسر کشور را پیش رو داریم که در آن به تبیین سیاست های فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برای بانوان می پردازیم و از بحث و گفت و گو های دوجانبه بهره برداری خواهیم کرد.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان : اولین گردهمایی نواب رییس بانوان فدراسیون های ورزشی برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار