امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۹:۰۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22577
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از امضای سند همکاری ورزشی بین قزوین و کربلا در آینده‌ای نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان عصر امروز در دیدار با میثم نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز عراق از امضای سند همکاری ورزشی بین قزوین و کربلا در…

    مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از امضای سند همکاری ورزشی بین قزوین و کربلا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان عصر امروز در دیدار با میثم نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز عراق از امضای سند همکاری ورزشی بین قزوین و کربلا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

     

    محسن حق‌شناس در این دیدار که در اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفت، افزود: به منظور ایجاد مودت و دوستی میان استان قزوین و شهرهای عراق توسعه مناسبات ورزشی با این کشور را در دستور کار خود قرار می‌دهیم‌.

     

    وی با بیان اینکه در طول سالیان اخیر با این کشور مسلمان در رشته‌های مختلف ورزشی همکاری داشته ایم به طوری که تیم‌های فوتبال، شطرنج و کشتی استان‌های عراق در سال‌های گذشته در مسابقات بین‌المللی و دوستانه در قزوین حضور پیدا کرده‌اند.

     

    حق‌شناس ایجاد مراودات ورزشی مناسب و نزدیک بین قزوین و عراق را موجب پیشرفت بیش از پیش ورزش قهرمانی عنوان کرد و افزود: همکاری تأثیرگذار و نزدیک در بخش‌های ورزشی بین قزوین و عراق موجب پیشرفت ورزشکاران استان‌های این کشور با قزوین می‌شود.

     

    در ادامه این نشست میثم نایب‌رئیس فدراسیون تنیس روی میز عراق، قزوین را از شهرهای موفق در زمینه ورزش در ایران نام برد که توانسته است در مسابقات متعدد بین المللی و برون مرزی به عناوین ارزشمندی دست یابد.

     

    نایب‌رئیس فدراسیون تنیس‌روی میز عراق هم بر اجرای همکاری این کشور و استان قزوین در زمینه برنامه‌های مختلف ورزشی تأکید کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک این برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

     

    در پایان این نشست صمیمی مقرر گردید در آینده‌ای نزدیک پروتکل همکاری ورزشی بین قزوین و کشور عراق امضاء شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امضای سند همکاری ورزشی میان قزوین و کربلا"
    تازه ترین اخبار