امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۱:۳۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22626
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات انتخابی تنیس روی میز جانبازان و معلولین استان روز جمعه دوم تیرماه در شهرستان میبد برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معولین استان جهت انتخاب نفرات برتر و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور روز جمعه دوم تیرماه به میزبانی شهرستان میبد برگزار می شود. نفرات…

    مسابقات انتخابی تنیس روی میز جانبازان و معلولین استان روز جمعه دوم تیرماه در شهرستان میبد برگزار خواهد شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معولین استان جهت انتخاب نفرات برتر و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور روز جمعه دوم تیرماه به میزبانی شهرستان میبد برگزار می شود. نفرات برتر این مسابقات به عنوان نماینده استان د مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهند یافت . مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولین قهرمانی کشور تیرماه در استان مازندران برگزار میگردد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "میبد میزبان مسابقات تنیس روی میز جانباز ان و معلولین استان یزد"
    1. شمين مرادي گفت:

      بسیار بسیار خوشحال کننده است که شاهد پیشرفت تنیس روی میز شهرستان میبد شهر خوب خودم هستم.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        خانم مرادی
        با سلام
        جای مادر گرامی شماتا ابدیت نورانی و طلایی است و خلاء ایجاد شده ضربه ای جبران ناپذیر در این عرصه تلقی خواهد شد که یقینا بزودی مسببین تنگ نظر آن باید جوابگو باشند.
        ایجانب از شاگردان و نان و نمک خورده های سلطان بانوان (سیما لیموچی)انتظار داشتم حداقل در درد دلهای خود یا دلنوشته های خود یا طومارهای خود نبود این سالار عرصه تنیس روی میز بانوان را که یقینا خیرش به همه بانوان رسیده پیگیری نمایند …اما باید بپذیریم که بسیاری از ما بدنبال منافع خود هستیم و یادمان رفته نمک چه کسی را خورده ایم و…..
        با تشکر

    2. شمين مرادي گفت:

      جناب آقای علوی

      ممنون شما خیلی لطف دارید .
      راستش مادر من عمری را بصورت علمی به این رشته پرداختند و همه ی سالهایی که آقای شهنازی از ایشان استفاده نمی کردند مادرم به تحقیق و پژوهش و تالیف کتاب ودادن مقاله در سمینار های بین المللیو تالیف جزوات تنیس روی میز و بالا بردن علم مربیگری و مدرسی خود تا جایی که مدرس رسمی مربیگری فدراسیون جهانی ittf شدند و کشورهای دیگر از ایشان برای دوره های مربیگری استفاده می کردند در شرایطی در ایران توسط اقای شهنازی استفاده از ایشان ممنوع بود!!!!!!!

      در زمان آقای زارع پور من شاهد این بودم که افراد بزرگ و پیشکسوت این رشته و همینطور آقای زارع پور و سرکار خانم پوستین دوز به کرات از مادرم خواستند با فدراسیون همکاری کند. مادر من چون عاشق مربیگری و بچه های تنیس روی میز هستند قبول کردند اما:

      نکته بسیار مهم اینست که من بارها به مادرم گفتم که این مسئولیت را نپذیرد و هرگز از اینکه مادرم با فدراسیون کار می کند راضی نبودم چون پیش بینی چنین روزی را می کردم.

      زمانیکه مادر من به مربیگری تیم ملی آمدند باعث شد همه ی بازیکنان رضایت خود را از طریق مصاحبه ها اعلام کنند.
      همان زمان که همه راضی بودند من بیش ار پیش منتظر برکناری مادرم بودم و بار ها این مسئله را به ایشان می گفتم.
      علاقه مادر من به دختران تنیس روی میزی وصف ناپذیر است و همین امر و همین پادرمیانی های آقای زارع پور و خانم پوستنی دوز و آقای عمیدی و سایر بزرگان این رشته از قدیمی ها تا جدیدی ها باعث شد مادرم به فعالیت در سطح تیم ملی برگردند اما من از کنار با شناختی که از رسم روزگار داشتم منتظر چنین اتفاقی بودم.
      اما در هر حال حتما خیری در کار بوده :

      خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت باز کند در دیگری

      اتفاقا امروز هم روز تولد مادرم هست فال نیک می گیرم و از همین جا روز تولد مادرم را به او تبریک می گویم.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        خانم مرادی
        با سلام مجدد
        احتراما،ذکر چند نکته لازم به نظر می رسد و آن اینکه بصورت مشخص این مادر شما نیست (خانم لیموچی) که از پینگ پنگ ایران کنار گذاشته شده است بلکه همه ما بخوبی میدانیم که این تنیس روی میز ایران و خصوصا بانوان در حال رشد هستند که از سیما لیموچی بعنوان یک شخصیت بین المللی این رشته محروم شده اند.
        نکته بعدی اینکه :گویا تاریخ در حال تکرار است!به گمانم عصر ماقبل رنسانس بازگشته است و شخصیتهای علمی وبرجسته به بهانه های واهی و من در آوردی از خدمت و خدمتگذاری به این ممکلت محروم می شوند ویا بقولی این مملکت را از علم این بزرگان محروم میکنند.
        اینجانب قصد دارم بزودی از چند حوزه به طرفداری از این بانوی فرهیخته و بین المللی و صاحب نظر علمی وعملی دست به اقدامات قانونی بزنیم.
        بازهم از ورزشکارانی که تا دیروز خودشان وخانواده هایشان ناله و نقد میکردند وتوسط این سایت راه سفرهای خارجی برای آنان باز باز شد اما اکنون خبری از آنان نیست و صرفا به تعریف و تمجید کسانی که تا دیروز برعلیه آنان بودندمی پردازند بدلیل عدم حمایت کتبی و منطقی گلایه شدید دارم این سایت به یک بایگانی تاریخی برای این رشته مبدل شده است وتمام گفته های قبلی و بعدی افراد در آن موجود است.
        با تشکر
        زنده باد لیموچی بزرگ

    3. ابری گفت:

      اره شمین جان بقول اقای علوی ان کسانی که مادرت همه کاری برایشان انجام میداد الان کجا هستند و چرا هیچ چیزی نمی نویسند.امیدوارم که هیچ بنده ای از خانه خودش ناامید نشود و ارزو می کنم که تمام گرفتاریها برطرف شود.
      به امید ان روز……

    4. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و عرض ادب و تبریک زادروز تولد سرکارخانم لیموچی . آیا کسی هست که از شخصیت علمی و عملی سرکارخانم لیموچی بی اطلاع باشد؟.فقط باید تاسف خورد
      اینهمه برکناری و حضور بزرگان به دور از فدراسیون چه معنایی جز ضعف میتواند داشته باشد؟. تا چند روز دیگر رقابتهای المپیک در پیش است.
      اینها چه معنی میدهد؟.واقعا چه خبر است؟!!!!

    5. محمدرضا از مهریز گفت:

      لازم بذکر است که شهرستان میبد یکی از قطب های تنیس روی میز استان یزد بوده و فعالیتهای چشم گیری در جهت پیشرفت پینگ پنگ درآن صورت گرفته است ولی چند وقتیست که با هواشی دست و پنجه نرم میکند که بنده امیدوارم بار دیگر وفاق و همدلی در این شهرستان ، جای خودرا پیداکرده و شاهد پیشرفت روز افزون این رشته ورزشی در استان باشیم. با تشکر از مسولین برگزارکننده این مسابقات و تمام کسانی که به هرنحو برای این مهم زحمت میکشند
      با احترام

    6. شمین مرادی گفت:

      محمد رضا از مهریز:

      با سلام خدمت شما در زمان دانشجویی من بدلیل اینکه دانشگاه میبد برای اولین بار در رشته تنیس روی میز مقام می آورد و مقامات دانشگاه بسیار طرفدار ورزش بودند باعث شد یکبار میزبانی مسابقات دانشجویی را میبد تقبل کند و با مقامات دانشگاه تلاش کردیم با خرید میز جدید یک سالن با امکانات برگزاری مسابقات را ایجاد کنیم. پیشنهاد می کنم از سالن دانشگاه آزاد میبد استفاده بشود برای مسابقاتی که در میبد برگزار می شود.

      در هر شرایط هر خدمتی از دست من برای تنیس روی میز میبد بر می آید من آماده هستم


    تازه ترین اخبار