امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۵:۱۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22632
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم ملی تنیس روزی میز گفت: فدراسیون در اعزام ها به بانوان اعتماد می ­کند و صرف­ نظر از نتیجه به آینده فکر می­ کند همین برای بانوان پینگ پنگ بسیار خوب است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محجوبه عمرانی بیان کرد: اعزام به مسابقات مختلف بدون مرزی به بانوان پینگ­پنگ بسیار کمک…

    بازیکن تیم ملی تنیس روزی میز گفت: فدراسیون در اعزام ها به بانوان اعتماد می ­کند و صرف­ نظر از نتیجه به آینده فکر می­ کند همین برای بانوان پینگ پنگ بسیار خوب است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محجوبه عمرانی بیان کرد: اعزام به مسابقات مختلف بدون مرزی به بانوان پینگ­پنگ بسیار کمک می­کند و از این نظر بسیار از فدراسیون تشکر می­کنیم. به­نظر من همین افزایش تجربه در میادین بدون مرزی بود که ندا شهسواری موفق شد برای اولین بار سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب کند.

     

    ملی ­پوش تنیس روی میز درباره میزان رضایتش از تغییر کردن مربی­ های تیم ملی پاسخ داد: به­نظر من اینکه از تمام زحمت­کشان تنیس روی میز استفاده می­کنند بسیار خوب است اما باید شرایط به وضعی باشد که ما هم بازیچه دست هر مربی نشویم.

     

    وی تصریح کرد: سیما لیموچی که استاد بودند اما به خاطر مسائلی نتوانستند همکاری خود را با تیم ملی ادامه بدهند سایر مربیان هم خوب هستند.

     

    عمرانی افزود: البته هر کدام از ملی­پوشان خود یک مربی ثابت دارند که با او تمرین کنیم مثلا: من با پدرم کار می­کنم و از این نظر تغییر مربیان خیلی تأثیری برایمان ندارد و تا حدی عادت کرده­ایم.

     

    عمرانی از لیگ امسال راضی نبود و گفت: امسال در مس کرمان بازی کردم که قهرمان شدیم اما رقم قراردادها خوب نبود و بسیار پایین بود زیرا ما اکنون شغلی غیر از پینگ­پنگ نداریم پس به درآمد آن احتیاج داریم.

     

    وی درباره لیگ سال بعد و باشگاهی که قرارداد می­بندد بیان کرد: در انتخاب تیم سال آینده­ام مسائل مالی را درنظر می­گیرم باید ببینم کدامیک می­تواند بیشتر از این جهت رضایتم را جلب کند.

     

    عمرانی در پایان به مسابقات اپن مراکش اشاره کرد و گفت:‌ تمام هدفمان برد و افزایش رنکینگ بانوان است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محجوبه عمرانی:اعزام های برون مرزی نشانه اعتماد فدراسیون به بانوان است!"
    تازه ترین اخبار