امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۱:۲۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22643
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان قزوین گفت: با نظر فدراسیون، پانزدهم تا بیستم تیرماه به عنوان زمان برگزاری رقابت های تنیس روی میز پیوند اعضای قهرمانی مردان و زنان کشور و انتخابی تیم ملی تعیین شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورفاطمه نجفیدر این باره گفت: این…

     

     

    رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان قزوین گفت: با نظر فدراسیون، پانزدهم تا بیستم تیرماه به عنوان زمان برگزاری رقابت های تنیس روی میز پیوند اعضای قهرمانی مردان و زنان کشور و انتخابی تیم ملی تعیین شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورفاطمه نجفیدر این باره گفت: این رقابت ها در چهار گروه سنی زیر ۱۸ سال، ۱۹ تا ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۹ سال، ۴۰ تا ۴۹ سال و بالای ۵۰ سال در سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی غدیر قزوین انجام خواهد شد.

     

    وی اظهارکرد: بانوان شرکت کننده در این مسابقات از ۱۵ تا ۱۹ و ورزشکاران مرد نیز از ۱۸ تا ۲۰تیرماه با حریفان خود به رقابت می پردازند.

     

    رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان قزوین یادآور شد: تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضای کشور شهریور ماه امسال در رقابت های قهرمانی آسیا که در ابوظبی امارات برگزار می شود، حضور پیدا خواهد کرد.

     

    نجفی در پایان از برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ پینگ پنگ ویژه بیماران خاص برای اولین بار در کشور به میزبانی قزوین خبر داد و گفت: این دوره به مدت یک هفته با حضور ۲۰ نفر از استان های مختلف کشور برگزار شد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز پیوند اعضای قهرمانی کشور در قزوین برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار