امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۴:۰۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22663
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دقایقی پیش مریم جلالی بازیکن ملی پوش خوب کشورمان که در رده زیر ۲۱ ساله ها  نیز شرکت کرده است بازی اول خود را با پیروزی قاطع ۳بر صفر آغاز کزد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مریم جلالی در بازی اول خود در رده سنی زیر ۲۱ ساله ها که در گروه چهار انجام…

    دقایقی پیش مریم جلالی بازیکن ملی پوش خوب کشورمان که در رده زیر ۲۱ ساله ها  نیز شرکت کرده است بازی اول خود را با پیروزی قاطع ۳بر صفر آغاز کزد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مریم جلالی در بازی اول خود در رده سنی زیر ۲۱ ساله ها که در گروه چهار انجام گردید توانست (  LEMMANNI Imane) از کشور میزبان را با نتیجه ۳برصفر شکست داده وموقعیت خود را برای صعود از گروه خود بهبود بخشد.

    جلالی در بازی دوم خود مقابل( BENAAOUICH Nisrine ) ازکشور مراکش روبرو شد وبا نتیجه ۳برصفر برنده این بازی شد و توانست بعنوان سرگروه از گروهخود صعود نماید.

    اصل جدول وریز نتایج این بازی در زیرآمده است:

     مریم جلالی ملی پوش کشورمان که در جمع هشت نفر برتر این دوره از رقابتها در بخش زیر۲۱ ساله ها  راه یافته است امشب باید برابر بازیکن دیگری از مراکش (  ISLAM Moukafih ) به یمدان برود و در صورت پیروزی برابر این حریف  که پیروزی براین بازیکن دور از ذهن به نظر نمی رسد  خود را جزو مدال آوران این ره سنی باید بداند.

    جدول کلی این بخش در زیر آمده است:

    در ادامه رقابتهای آزاد مراکش مریم جلالی ملی پوش خوب کشورمان  که در جمع هشت نفر برتر زیر ۲۱ ساله ها صعود کرده بود مقابل (  ISLAM Moukafih) از کشور مراکش به برتری قدرتمندانه ۴برصفر دست یافت وجزو مدال آوران این رده قرار گرفت.

    مریم جلالی در بازی ماقبل از فینال برابر بازیکن دیگر از کشورمراکش به نام( MEZOUARI Ilham ) به رقابت خواهد پرداخت که در صورت پیروزی که احتمال ان بسیار فراوان پیش بینی می شود به فینال این رقابتها دست خواهد یافت.

    اصل جدول  این بازیکن کشورمان در زیر آمده است:

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات آزاد مراکش/جلالی مدال آور شد!(زیر۲۱ ساله ها)"
    1. amidi گفت:

      با سلام بنظر میرسد خانم جلالی در این مسابقات بتوانند به رنکینگ جهانی وارد شوند.پیشاپیش کسب این موقعیت را به ایشان و خانواده محترمشان تبریک میگویم

    2. حسین لیاقی گفت:

      باسلام خدمت دوست عزیزم آقای جلالی تبریک میگویم وامیدوارم که درالمپیک برای افتخارایران انتخاب شودبه امید آن روز

    3. پرویز جلالی گفت:

      با سلام خدمت استاد بزرگوار خودم جناب عمیدی عزیز وبرادر ارجمند خوبم جناب حاج حسین لیاقی از ابراز احساسات شما بسیار سپاسگذارم. به امید موفقیت تمامی جوانان ایران اسلامی.

    4. احمدی گفت:

      با سلام و تبریک خدمت جناب اقای جلالی و خانواده محترم.شما کسی بوده اید که بیشترین نقش را در اموزش فرزندتان داشته اید. بعنوان یک مربی بازیکن سازی که در کلاسهای اموزشی فدراسیون شرکت کرده اید نقش این کلاسها را در ارتقائ سطح علمی خودتان و نهایتا فرزند گرامیتان چگونه ارزیابی میکنید

    5. پرویز جلالی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      کلاسهای آموزشی فدراسیون بسیار مفید واقع شد البته بستگی به استاد مربوطه نیز دارد بنده که در کلاس درجه یک در خدمت جناب استاد ارجمند عمیدی بودم با تدریس ایشان نگاه بنده به پینگ پنگ تغییر کرد البته لازم به ذکر است تنها شرکت در این کلاسها ملاک نمی باشد و باید مربی مربیگری کرده باشد یعنی در سالن و در تمریناتی که به بازیکنان در طول سالیان متمادی میدهد یاد بگیرد که چگونه یاد بدهد و در بخش آموزش انتقال دادن آن دانش بسیار مهم است.و در نهایت صبر و بردباری حرف اول را در مربیگری میزند .
      امیدوارم منظور را رسانده باشم موفق و موید باشید .

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای جلالی
        پدر ملی پوش ارزشمند ،خانم مریم جلالی
        با سلام
        احتراما؛حضرتعالی دین خود رابه تنیس روی میز اداکرده اید!
        شما تواسته اید یک ملی پوش با اخلاق تقدیم جامعه ارزشمند این رشته کرده وافتخاری باشید در حوزه مربی و مربیگری
        با تشکر

    6. خیل دانشمند گفت:

      کسی نمی پرسد آقای احمدی چرا اینقدر به نقش آموزش اهمیت می دند مگر ایشان رئیس کمیته آموزش هستند؟

    7. احمدي گفت:

      با سلام خدمت شماره ۷ عزیز فدراسیون کمیته اموزش و مربیان ندارد هم اندیشی را تحمل ندارد چه رسد به دگر اندیشی.ارتباط ستاد با هیاتها که نیروهای صف ان هستند در حداقل ممکن است . اما بد نیست اگر شما هم در کلاسهای اموزشی فدراسیون در سنوات گذشته شرکت داشته اید نقاط ضعف و قوت انرا اعلام تا برنامه ریزان فدراسیون برای اصلاح امر تلاش نمایند. بالاخره دوستانی در کمیته برنامه ریزی تقبل کرده اند که برای اصلاح امور تلاش نمایند.شاید این نطرات اصلاحی مفید واقع شود.من متوجه دلیل عصبانی شدن شما نشدم


    تازه ترین اخبار