امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۵:۰۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22734
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛خانم اکبرآبادی درباره برکناری سیما لیموچی از مربیگری تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان هم گفت: خانم لیموچی مربی بسیار فعال و محترمی است، اما یکسری مسایل جانبی و حاشیه‌ای در حوزه مدیریتی نسبت به ایشان مطرح شد. حالا که خانم لیموچی این موضوعات را طرح کرده‌اند من هم موظف هستم…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛خانم اکبرآبادی درباره برکناری سیما لیموچی از مربیگری تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان هم گفت: خانم لیموچی مربی بسیار فعال و محترمی است، اما یکسری مسایل جانبی و حاشیه‌ای در حوزه مدیریتی نسبت به ایشان مطرح شد.

    حالا که خانم لیموچی این موضوعات را طرح کرده‌اند من هم موظف هستم که به صورت شفاف پاسخگو باشم. خانم لیموچی نامه‌ای را به ریاست جمهوری نوشتند و خواستند که ایشان را در رابطه با این موضوعات راهنمایی کنند و با توجه به این که ایشان نمی توانستند در سفرهای خارجی همراه تیم ملی باشند، حضور وی در فدراسیون مشکل بود، چون مهم این است که یک مربی در سفرها کنار ورزشکار باشد. 

    وی ادامه داد: ما هم بر این اساس عنوان کردیم که تا وقتی پاسخ مکاتبه ایشان با دفتر ریاست جمهوری بیاید، موقتا خانم لیموچی همکاری با فدراسیون تنیس روی میز و فدراسیون جانبازان و معلولان نداشته باشد.

    نکته:قبل از اینکه خانم لیموچی با رئیس جمهوری مکاتبه بکنند بارها وبارها ایشان تحت فشار برای برکناری بوده اند!وقتی کسی تحت فشار قرار گیرد و احساس کند حق وحقوقش در حال تضییع است بصورت منطقی و قانونی با بزرگتر ی مکاتبه و مشورت خواهد کرد.

    سرکار بگونه ای سخن گفته اید که گویا خانم لیموچی در این باره در رسانه ها جو سازی کرده اند در صورتیکه از طرف شما ماه هاست ایشان بصورت عملی تحت فشار بوده و عملا فعالیت نداشته است.

    رفتن لیموچی از تنیس روی میز بانوان یعنی ویرانی این رشته در حال رشد.

    ا اگر شما واقعا بدنبال خشک کردن فتنه هستید که البته ما هم موافق از بین رفتن فتنه و فتنه گران هستیم  بهتر نیست مسببین گردن کلفت این ماجرا را که براحتی در خیابان های تهران و لندن در حال گردش وتفریح هستند سرجای خودشان بنشانید؟

    شما فرموده اید که مهم این است که مربی کنار تیم باشد …لطفا راهنمایی بفرمایید کدام مربی با چه علم و تجربه و کارایی برای شما اهمیت ندارد؟

    در خاتمه باید عنوان کنم که سابقه سرکارلیموچی در ورزش کشور قدمتی بیش از نیم قرن دارد.

    بزودی برای دفاع از این بانوی مومن و وفادار به نظام اسلامی و مرید رهبری معظم از طرف جانباران و خانواده شهدا و اهالی باوفای(نه آن عده بی وفا) تنیس روی میز کشور پیگیری هایی خواهیم کرد.

    جهت استحضار بیشتر این فشار و پافشاری از جانب خبرنگاران بوده است والا خانم لیموچی اصلا دنبال خبرپراکنی نیست!

    تازه ایشان اعلام کرده که سوء تفاهم شده وموضوع خاصی نیست!

    همه بخوبی می دانند که لیموچی در این مدت حتی یک ریال از فدراسیون دریافت نکرده است وتازه کلی هم از حساب شخصی هزینه کرده است.

    آیا از خدمات و مقالات بین المللی ایشان خبر دارید؟مقالاتی که در آن با ذکر آیه های مقدس قرآن وگفته های اسلامی از بانوان و حجاب ورزشی آنان در عرصه های بین المللی دفاع جانانه نموده است؟

    ایشان با این اوصاف نمونه یک بانوی زن بسیجی است.

    آیا کاری باقی مانده است که این بانوی فرهیخته برای این مملکت اسلامی انجام نداده  باشد؟ این خانم بزرگوار هر جا که بوده از مملکت خود با مقالات علمی خود از جانبازان و بانوان این مرز و بوم دفاع کرده است؟

    ایشان دوسال امداد گر دوران دفاع مقدس بوده اند….. زمانی که اهواز در محاصره نیروهای بعثی بوده است!

    لطفا گناه ایشان را اعلام کنید

    در خاتمه از شما درخواست تجدید نظر اساسی برای برگشت این منجی تنیس روی میز بانوان کشور را داریم…

     بزودی تمام مقالات بین المللی این بانوی بزرگوار در دفاع از این مملکت  منتشر خواهد شد!

    لطفا منتظر باشید…..

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اکبرآبادی:خانم لیموچی مربی بسیار فعال و محترمی است اما..+نکته"
    1. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و ادب. سرکار خانم لیموچی مربی فعال ، با دانش ، با وقار ، محجبه و ولایت مدار ، عاشق تنیس روی میز ودر کل عالیست در هرزمینه و اماها همه بهانه است. حالا اگر یک شخص ویا یک باند خاص با ایشان مشکل دارد ، جای بررسی و تامل بوده ونباید به سادگی با شخص انسان اینچنین بازی شود ، آنهم پیش روی افکارعمومی قطعا این بهانه هارا نمی پذیرند.
      با احترام

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب مجهول و مبهم منتقد
        با سلام
        احتراما؛این موضوع انتصاب برای سرکار یک عقده خطرناک شده که گویا خودتان متوجه نیستید اما در نوشته های شما کاملا مشهود است.
        جهت اطلاع نادان و کم فهم شما ایشان چهار ماه است در هیچکدام از کمیته های فنی حضور ندارند.
        واقعا از مرد بودن یا زن بودن خودت باید خجالت بکشی که مثل آب خوردن پشت سر بزرگان این ورزش هزیان گویی میکنید.
        پیشنهاد میکنم تا قبل از انفجار به یک روانپزشک مراجعه کنید
        حرفهای شما برای ما تبدیل به جوک وفکاهی شده است
        با تشکر

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.هدف از خلقت انسان تکامل و نزدیک شدن به صفات عالیه الهی است.در این سیر لغزشها حتی برای بزرگترین انسانها از نظر فضائل اخلاقی وجود داشته و این مهم تجربه ای عظیم برای تکامل بهتر.هدف از بعثت پیامبران نیز این مورد گه هدایت کنند انسانها را در مقاطع مختلف .پس انتظار از ما انسانها در حد انسان بودنمان منطقی و بیش از ان فقط در ید حق تعالی است.حال اگر این انسان در عرصه ورزش بود و ورزشکار نه در تجارت و بازار نه در سیاست و دولت و…و تمام زندگی خود را وقف عشفش به ورزش کردن و تدریس اینده سازان صادقانه با قلبی پاک ایثار کرد در شرایطی منصفانه نیست از این روح لطیف ورزشی و ساده گی و صداقت غیر ورزشیها استفاده برند چرا که ورزشکاران ما فقط از ورزش می دانند و بس.فرهنگی و مدیریتی در این مهم لازم و بزرگان ما بهتر است متوجه باشند این نیروها که سالیان دراز به مردم و خانواده ها و اینده سازان خدمت کرده اند بیت المال این کشور را هزینه که بازدهی برای کشور عزیز اسلامیمان داشته و در حد و زمینه فعالیت کاری و توانایی انها انتظار باشد و اگر خدای ناکرده من حقیر که عمرم در این ورزش بطور مثال بوده ام و به یکرنگی و ساده گیم این نوشته های امروزم یر خلاف سلیفه افرادی دیگر را داشتم هدایت شوم و از نکات مثبت من هر چند ناچیز که باشد با مدیریت و ارشاد در جهت منافع ملیمان استفاده شود.الحمدلله عزیزان ما و مسئولین محترم در وزارت ورزش و جوانان به این موارد اشنا و پتانسیلی قوی از نظر نیروی انسانی و مادی در سالهای اخیر به این موارد اختصاص داده و امیدواریم نیروهای متخصص ما متعهدانه بتوانند بدون حذف شدن به کشور عزیز اسلامیمان کما فی السابق خدمت و شرایط برای همه مهیا باشد. خانم لیموچی خواهر خوب و نجیب این حقیر که سالها در کمال صداقت و پاکی بدون توجه به مادیات و تجارت خدمت به اینده سازان کرده و بدور از هر گونه دو رنگی و سیاست بازی برای پیشرفت در عرصه ورزش از جان مایه گذاشت و باعث حفظ ارزشها نیز بوده است مایه افتخار و سالگرد تولدشان مبارک.امیدوارم در سالگرد ۱۰۰ سالگی ایشان مادران پرورش یافته در عرصه ورزش توسط ایشان که خصایص و الگوی بزرگ بانوی جهان بشریت حضرت فاطمه سلام الله علیه را متد اخلاقی و شخصیتی خود قرار داده اند به ایشان این مهم را نیز مجددا تبریک بگویند و سپاسگزار.با تشکر.ترکان.

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.سرکار خانم محترمه اکبرابادی اگر سر کار خانم لیموچی خانم فعال و بسیار محترمی است به نظر شما و از طرفی جنابعالیه مسئول ورزش بانوان وزارت خانه هستید فکر می کنم در ارسال ان نامه کمی تعجیل شده و زحمات صادقانه نیم قرن یک انسان را تحتالشعاع.علیهذا انشاالله که خیر است و قابل جبران و این سوئ تفاهمات برطرف شود و دلجویی از ایشان که به خانواده ورزشیش یرگشته و خدمت کنند و بدخواهان و فتنه جویان ناامید.با تشکر ترکان

    4. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام .. محض حفظ ابروی بین المللی ورزش بانوان کشور هم که شده بهتر است .علاج واقعه قبل از وقوع بنمایید . ایشان از نظر علمی و فنی و تجربی و جایگاههای بین المللی در بخش بانوان و اقایان کم نظیرند.باید گفت سروران گرامی که در جایگاه های نا مناسب قرار گرفته اید .(زود دیر میشود)اب رفته به جوی برگرداندن سخت و گاه ناممکن است…


    تازه ترین اخبار