امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۵:۰۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22747
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: یک ریال از بودجه ویژه بازی‌های المپیک را دریافت نکرده‌ایم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، بهرام افشارزاده با اشاره به این موضوع که کمیته ملی المپیک در فاصله ۳۴ روز مانده به بازی‌های المپیک هنوز یک ریال از بودجه ویژه بازی‌ها را دریافت نکرده است اظهار…

     

    دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: یک ریال از بودجه ویژه بازی‌های المپیک را دریافت نکرده‌ایم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، بهرام افشارزاده با اشاره به این موضوع که کمیته ملی المپیک در فاصله ۳۴ روز مانده به بازی‌های المپیک هنوز یک ریال از بودجه ویژه بازی‌ها را دریافت نکرده است اظهار داشت: تمام مدارک و مستندات درخواست و خواهش ما از دولت مبنی بر در اختیار گذاشتن بودجه المپیک در دوره زمانی معین که مربوط به سه ماه پایانی سال ۹۰ و سه ماه اول سال ۹۱ بود موجود است، اما متاسفانه با وجود تمام پیگیری‌ها یک ریال از این بودجه به کمیته ملی المپیک اختصاص نیافت.

     

    وی ادامه داد: همیشه بحث کمیته ملی المپیک این بود که اگر بودجه ویژه بازی‌ها را در دوره زمانی مشخص به کمیته تزریق نکنند؛ بعد از آن دیگر صدها میلیارد تومان هم دردی را دوا نخواهد کرد و حکم نوش داروی پس از مرگ سهراب را خواهد داشت. درخواست زیادی نداریم، بودجه ورزشکاران و فدراسیون‌ها را بدهند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از اردوها و برنامه های آماده سازی آنها حمایت کنیم.

     

    افشارزاده ضمن تشکر از مسئولین که در سه ماهه اول سال جاری حدود ۶۰ درصد از اعتبارات اصلی (بودجه جاری) کمیته ملی المپیک را پرداخت نموده‌اند تاکید کرد: این مبلغ به فدراسیون‌ها تزریق شد تا خللی در اجرای برنامه‌های آماده سازی ملی پوشان ایجاد نشود. تا به امروز برای جلوگیری از ایجاد حواشی هیچ انتقادی را مطرح نکردیم و برای پیشگیری از عقیم ماندن برنامه های فدراسیون‌های المپیکی و کادر فنی تیم ها، بودجه جاری کمیته ملی المپیک را در اختیار فدراسیون‌ها قراردادیم، اما موضوع اینجاست که این مبلغ به هیچ عنوان جوابگوی حجم بالای فعالیت و انتظاری که از ملی پوشان داریم نیست.

     

    وی یادآور شد: بودجه ویژه بازی‌ها ۳۰ میلیارد تومان بود که باید طی ۵ ماه گذشته به تدریج در اختیار کمیته قرار می گرفت تا در اختیار فدراسیون‌های المپیکی و برنامه‌های آماده سازی آنان قرار گیرد، اما دریغ از یک ریال.

     

    افشارزاده ضمن تقدیر و تشکر از ملی پوشان حاضر در اردوها و همچنین کادر فنی و فدراسیونهای المپیکی تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته بارها و بارها ورزشکاران، مربیان و حتی فدراسیون ها به نداشتن امکانات لازم اعتراض کردند، اما کمیته ملی المپیک از تمام توانایی و موجودیت خود استفاده کرد تا در اولین فرصت این خلاء رفع گردیده و مشکلی در روند آماده سازی آنان پیش نیاید اما باور کنید که دیگر توانایی این موضوع را نداریم.

     

    وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم مسئولین طی چند روز آتی نسبت به این مهم اقدامی عاجلی به عمل آورند تا شرمنده کاروان اعزامی به المپیک لندن نباشیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افشارزاده:امیدوارم شرمنده کاروان اعزامی نشویم"
    تازه ترین اخبار