امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۵:۲۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22772
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان از برگزاری لیگ کشوری از شش ماه دوم سال برای پینگ پنگ بازان ناشنوا خبر داد و اظهار داشت: در پی هماهنگی برگزاری لیگ کشوری مشترک با ورزشکاران پیوند اعضا هستیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حجازیان در این باره گفت: در شرایط کنونی پینگ پنگ بازان در استراحت…

    رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان از برگزاری لیگ کشوری از شش ماه دوم سال برای پینگ پنگ بازان ناشنوا خبر داد و اظهار داشت: در پی هماهنگی برگزاری لیگ کشوری مشترک با ورزشکاران پیوند اعضا هستیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حجازیان در این باره گفت: در شرایط کنونی پینگ پنگ بازان در استراحت هستند و فعالیت و برنامه ی خاصی برای آنها برنامه ریزی نشده است اما در شهریورماه سال جاری مسابقات قهرمان کشوری برگزار می شود که زمان و مکان دقیق آن در حال حاضر مشخص نشده است.

     

    وی ادامه داد: پینگ پنگ بازان ناشنوا از قابلیت و شایستگی های بالایی برخوردار هستند و در صورت ایجاد امکانات مناسب می توانیم انتظار درخشش آنها را در میادین برون مرزی و بین المللی داشت از این رو در پی برگزاری لیگ کشوری برای پینگ پنگ بازان هستیم.

     

    حجازیان تصریح کرد: قرار است با مسئولان پیوند اعضا نشست مشترکی برگزار و در خصوص برگزاری لیگ کشوری برای پینگ پنگ بازان ناشنوا و پیوند اعضا به بحث و تبادل نظر بنشینیم و در صورت رضایت طرفین و بررسی های دقیق در شش ماه دوم سال جاری لیگ کشوری را به صورت همزمان و هماهنگ برگزار می کنیم.

     

    وی اظهار داشت: برگزاری لیگ کشوری مشترک ناشنوایان با پیوند اعضا به این معنا نیست که پینگ پنگ بازان ناشنوا یا پیوند اعضا به رقابت پردازند بلکه به صورت جداگانه و هر ورزشکاری در بخش خود به رقابت می پردازند و به هیچ عنوان تلفیقی در این مسئله صورت نخواهد گرفت و قصد از نشست مشترک هماهنگی در زمان مشخص برگزاری لیگ کشوری است.

     

    حجازیان افزود: سال گذشته مسابقات کشوری در دو استان زنجان و سمنان برگزار شده است که مردان پینگ پنگ باز در زنجان و بانوان در استان سمنان به رقابت پرداختند اما با وجود اعلام رسمی ما، اما همچنان استان خاصی مشخص نشده است.

     

    وی تصریح کرد: از زمان ادغام فدراسیون ناشنوایان با پیوند اعضا بیماران خاص تا کنون مشکل خاصی برای برنامه های پینگ پنگ بازان ناشنوا ایجاد نشده است و طبق گذشته برنامه های تیم پینگ پنگ ناشنوایان اجرا می شود.

     

    حجازیان خاطر نشان کرد: هفته ی گذشته کلاس مربیگری برای ارتقا سطح فنی مربیان این رشته در قزوین برگزار شده است خوشبختانه برای مربیان تیم های پینگ پنگ ناشنوایان مثمر المثر بوده است و امیدواریم با برگزاری چنین برنامه های مفیدی سطح آگاهی مربیان به نسبت گذشته افزایش یابد

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حجازیان:پینگ پنگ بازان ناشنوا صاحب لیگ می شوند"
    1. amidi گفت:

      با سلام بهتر است تیمهای مختلف از انجمن های ناشنوایان و بیماریهای خاص و دانش اموزان وغیره در مابقات دسته یک و دو لیگ کشور شرکت کنند تا اینکه هر کدام برای خود لیگ داشته باشند. کاری که ما در سال گذشته برای بانوان ناشنوا انجام دادیم

    2. شریفی گفت:

      با سلام …. چه خوی بود به ناشنوایان بیشتر توجه میشد ای کاش ۲۰ در صد از اردوهای که برای تیم ملی دیده شده بود برای ناشنوایان نیزدرنظر گرفته میشد …. آقای حجازیان لطفا به جنوب کشور بیشتر اهمیت بدید….


    تازه ترین اخبار