امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۷:۱۷  آخرین بروزرسانی : تیر ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22795
    ارسال خبر چاپ خبر
  • داور درجه یک پینگ پنگ استان برای قضاوت در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور که در بیرجند برگزار می شود، معرفی شدند. رئیس هیئت پینگ پنگ استان گفت: حسین مویدی، علی ایوبی، حمید روبیاتی، علیرضا عشقی و بهزاد حمیدی از جمله داوران درجه یک پینگ پنگ استان برای قضاوت در رقابت های قهرمانی نونهالان کشور معرفی…

    داور درجه یک پینگ پنگ استان برای قضاوت در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور که در بیرجند برگزار می شود، معرفی شدند. رئیس هیئت پینگ پنگ استان گفت: حسین مویدی، علی ایوبی، حمید روبیاتی، علیرضا عشقی و بهزاد حمیدی از جمله داوران درجه یک پینگ پنگ استان برای قضاوت در رقابت های قهرمانی نونهالان کشور معرفی شدند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور«علیرضا حمیدی» با بیان این که علیرضا چمنی و محمد ساجد روز پنجشنبه در قالب کاروان ۱۸ نفره جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین المللی پیشکسوتان سوئد اعزام شدند، گفت: تیم خردسالان استان نیز ۱۲ تیر برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور به اراک اعزام خواهد شد. به گفته وی، اعضای این تیم ۳ نفره را پویا احراری، امید هدایتی و یک نفر هم از شهرستان فردوس تشکیل می دهند. لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در ۳ بخش تیمی، انفرادی و دوبل طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ تیر ماه به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پنج داور استان برای قضاوت در مسابقات قهرمانی پینگ پنگ کشور معرفی شدند"
    تازه ترین اخبار