امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۵:۱۷  آخرین بروزرسانی : تیر ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22798
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز با درج عکسهایی از بانوان ایرانی  نوشت :بانوان ایرانی خوب درخشیدند ومرحله به مرحله بهتر شدند. تیتر این گزارش به شرح زیر است: بانوان ایرانی رقابتهای مراکش را تحت تاثیر خود قرار دادند در این گزارش آمده است که بانوان ایران بطور چشمگیر و مستمر وبسیار روبه جلو ودر…

    سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز با درج عکسهایی از بانوان ایرانی  نوشت :بانوان ایرانی خوب درخشیدند ومرحله به مرحله بهتر شدند.

    تیتر این گزارش به شرح زیر است:

    بانوان ایرانی رقابتهای مراکش را تحت تاثیر خود قرار دادند

    در این گزارش آمده است که بانوان ایران بطور چشمگیر و مستمر وبسیار روبه جلو ودر نهایت در مسارقات قابل قبول بوده اند.

    ندا شهسواری بازیکن المپیکی بانوان ایران در شروع بازیهای خود خوب درخشید ویک روز بعد دیگر بازیکنان ایران یعنی محجوبه عمرانی و مریم جلالی نیز راه شهسورای را ادامه دادند.
    محجوبه عمرانی که پا به پای ندا شهسواری در حال حرکت است یک شاهکار محسوب می شود وپیروزیهای خود برابر بازیکنان مراکش  نشان داد که بسادگی اهل تسلیم شدن نیست.
    سه بانوی شرکت کننده ایران در مسابقات آزاد مراکش شبیه به هم بود زیرا هر سه بانوی ایرانی بازیکنان کشور میزبان را یکی پس از دیگری ار سر راه برداشتند.
    مریم جلالی نشان داد که میتواند در کارنامه خود موفقیتهای خوبی ثبت نماید خصوصا در بخش زیر ۲۱ ساله ها  یکی از امیدهای قهرمانی می باشد

    جلالی در بیشتر بازیهای خود حریفان کشور میزبان را از پیش رو برداشته است.

    پیش بینی می شود که سایت جهانی تنیس روی میز بزودی در باره آقایان ایران نیز گزارشی منتشر نماید زیرا یکی از نادر ترین اتفاقات در این دوره از رقابتها در حال شکل گیری است وآن چیزی نیست جز رویارویی برادران عالمیان در این مسابقات آن هم در بخش زیر ۲۱ ساله ها و بزرگسالان!

     
     
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش فدراسیون جهانی در باره بانوان ایرانی در مراکش"
    تازه ترین اخبار