امروز: جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰:۴۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22822
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     برنامه تمرینی شماره ۶ متعلق به آقای ساکیانی تقدیم حضور می گردد:          

     

     

    برنامه تمرینی شماره ۶ متعلق به آقای ساکیانی تقدیم حضور می گردد:

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برنامه تمرینی شماره ۶"
    1. amidi گفت:

      با سلام و تشکر ویژه از استاد ساکیانی که روش طراحی تمرینات برپایه تمرینات فالکن برگ را اموزش میدهند.دوستان باید توجه داشته باشند در طراحی تمرین باید منعطف بود وبراساس قابلیت های فردی سرعت توپ ،میزان دقت و نقاط فرود،نوع حرکات پا و جابجاییهاو … را مورد توجه قرار دهند

    2. احمد متکی به نفس گفت:

      جناب ساکیانی سلام
      تمرینات بسیار عالیه و در حد المپیکه اما کاشکی با همون زبانی که آقای لطف الله نسبی کلی در باره تدوین آن تلاش کرده بودن نوشته می شد.

    3. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و تشکر از جناب ساکیانی عزیز.
      درمورد ۵ که هدفمان برمبنای تمرکز در پوین های بالا و کنترل استرس است میتوان بصورت برنده بالا میرود انجام داد. همچنین برای تسلط بر روی پوین های پایین که همانا درصد کثیری از بازیکنان با تمرکز برآن صاحب گیم میشوند را میتوان با انجام بازی از نتیجه ۰ ۰ آغاز و با دستور مربی در زمان دلخواه ، برندگان به سمت میز بالایی و بازندگان رو به پایین حرکت میکنند. در مورد ۵ نیز میتوان با دو تیم کردن بازیکنان و انجام بازی آنها بصورت انتخاب نماینده ای از هرتیم ، با پوین ۸ ۸ آغاز ( بقیه هم تیمی ها به تشویق یار خود و ایجاد جو سازی بپردازند )و بازنده ، جای خود را با هم تیمی خو تعویض و در نهایت ، تعداد بردهای هرتیم ملاک است.
      با احترام

    4. محمود ساکیانی گفت:

      جناب آقای متکی به نفس
      با سلام
      زبان نوشتاری یک زبان بین المللی است و حسن آن ،خلاصه و مختصر گویی است وجای افسوسی نیست اگر ما برنامه تمرین را شرح بدهیم.اتفاقا تشریح تمرین باید تا زمانی ادامه داشته باشد تا فرهنگ مطالعه و درک زبان نوشتاری در جامعه پینگ پنگ جا بیفتد. وقتی لفظ (ایکاش)را بکار می برید یعنی اینکه یک نقصی در تمرین مشاهده فرموده اید در حالیکه اینچنین نیست.ضمنا زبان نوشتاری هم وقت کمتری می گیرد و هم توضیحاتی بسیار مختصر.از نظر تان ممنونم.


    تازه ترین اخبار