امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۹:۳۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22849
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لحظاتی پیش در ادامه رقابتهای آزاد مراکش در رده زیر ۲۱ ساله های بانوان مریم جلالی ملی پوش خوب کشورمان که با اقتدار به نیمه نهایی این دوره از مسابقات رسیده بود با پیروزی مقابل بازیکن مراکشی به فینال این دوره از رقابتها راه یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،جلالی توانست (MEZOUARI…

    لحظاتی پیش در ادامه رقابتهای آزاد مراکش در رده زیر ۲۱ ساله های بانوان مریم جلالی ملی پوش خوب کشورمان که با اقتدار به نیمه نهایی این دوره از مسابقات رسیده بود با پیروزی مقابل بازیکن مراکشی به فینال این دوره از رقابتها راه یافت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،جلالی توانست (MEZOUARI Ilham ) از کشور میزبان را با نتیجه مقتدرانه ۴برصفر شکست دهد و به فینال این دوره از رقابتها برسد.

    جلالی باید در بازی فینال برابر بازیکن فرانسوی به میدان برود.بازیکن فرانسوی توانست حریف خوداز مراکش را با نتیجه ۴برصفر شکست دهد وبه فینال این دوره از رقابتها برسد.

     این پایگاه فینالیست شدن دختر شایسته کشورمان را به این بانوی قهرمان  وخانواده شریف این بازیکن محجوب تبریک عرض می نماید.

    اصل جدول و ریز نتایج در زیر آمده است:

    حریف فرانسوی مریم جلالی  نفر ۱۱ فرانسه و ۱۷۲ اروپا و ۳۸۱ رنکینگ جهانی در رده بزرگسالان می باشد.در ذیل خلاصه ای از حضور این بازیکن و رنکینگهای بدست آمده است.(تا سال ۲۰۱۰)-در هر صورت فینالیست شدن مریم جلالی در این دوره از رقابتها نشان داد که باید تمرکز از برخی بازیکنان برداشته شود و مسئولین امر با دید وسیعتری به دیگر بازیکنان اجازه عرض اندام در رقابتهای بین المللی را بدهند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبرفوری/مریم جلالی به فینال رسید+تکمیلی"
    تازه ترین اخبار