امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۰:۳۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22966
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   حسن جانفشان، پینگ‌پنگ‌باز پارالمپیکی تیم جانبازان و معلولین کشورمان موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های تیمی مسابقات آزاد معلولین فرانسه شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور، مهدی آرمند نیا، مربی تیم ملی پینگ‌پنگ جانبازان ومعلولین در خصوص این رقابت‌ها گفت: جانفشان در رقابت‌های انفرادی به ورزشکاری از رژیم اشغالگر قدس برخورد و…

     

    حسن جانفشان، پینگ‌پنگ‌باز پارالمپیکی تیم جانبازان و معلولین کشورمان موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های تیمی مسابقات آزاد معلولین فرانسه شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور، مهدی آرمند نیا، مربی تیم ملی پینگ‌پنگ جانبازان ومعلولین در خصوص این رقابت‌ها گفت: جانفشان در رقابت‌های انفرادی به ورزشکاری از رژیم اشغالگر قدس برخورد و به منظور حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با وی خودداری کرود و از ادامه مسابقات انفرادی انصراف داد، اما در رقابت‌های تیمی، موفق به کسب نشان طلای کلاس ۲ شد.

     

    رئیس انجمن پینگ‌پنگ جانبازان و معلولین از سطح فنی مسابقات ابراز رضایت کرد و گفت: در این رقابت‌ها نمایندگانی از ۳۶ کشور جهان و تعدادی از ورزشکاران پارالمپیک لندن حضور داشتند و ۴ رقیب پارالمپیکی که با جانفشان در یک کلاس پزشکی هستند، نیز در این مسابقات حاضر بودند.

     

    مربی تیم ملی از حضور در این مسابقات ابراز رضایت کرد و گفت: با شرکت در رقابت‌های تیمی، به مواردی که مورد نظر بود دست یافتیم و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کردیم، ضمن اینکه حضور در این مسابقات برای آماده‌تر شدن جانفشان برای رقابت‌های لندن نیز مثمر ثمر بود.

     

    دومین دوره مسابقات آزاد پینگ‌پنگ معلولین فرانسه در شهر نانت برگزار شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جانفشان قهرمان مسابقات آزاد پینگ‌پنگ فرانسه شد/عدم رویارویی با نماینده رژیم‌صهیونیستی"
    تازه ترین اخبار